• ایرپاد آیفون به سامسونگ وصل می شود

    • 25 تعداد لایک

ایرپاد آیفون به سامسونگ وصل می شود

    • آریزون آریزون
    • |
    • 1401/07/17 یکشنبه 17 مهر 1401
    • |
    • زمان مطالعه 4 دقیقه
    • |
    • 10632 بار بازدید شده
    • 25 تعداد لایک

آیا ایرپاد آیفون به گوشی سامسونگ وصل می شود؟ آیا موبایل های سامسونگ از ایرپاد اپل پشتیبانی می کنند؟ در جواب تمامی این سوال ها باید گفت بله، ایرپاد های شرکت اپل تنها برای محصولات اپل طراحی و ارائه نشده اند بلکه ایرپاد های آیفون قابلیت اتصال به گوشی های اندرویدی از جمله سامسونگ را دارند، این ایرپادها به تمامی موبایل های هوشمند سامسونگ که از قابلیت بلوتوث پشتیبانی می کنند وصل می شوند. وصل کردن ایرپاد اپل به سامسونگ بسیار راحت بوده و پروسه‌ پیچیده ای ندارد، در ادامه مطالب به آموزش وصل کردن ایرپاد آیفون به موبایل سامسونگ می پردازیم :  

 

آموزش وصل کردن ایرپاد آیفون به سامسونگ 

برای وصل کردن ایرپادهای آیفون به گوشی سامسونگ مراحلی نسبتا مشابه به گوشی های آیفون باید طی بشود، به روش مراحل زیر عمل کنید : 

ابتدا باید دو دستگاه ایرپاد و سامسونگ را به یکدیگر جفت(Pair) کنید. 

ایرپادها داخل کیس باشند و دکمه Pair یا Setup روی کیس ایرپاد را فشرده و به مدت ۳ ثانیه نگه دارید تا چراغ LED روی کیس ایرپاد سفید شود و حال ایرپاد روشن و آماده جفت شدن با گوشی موبایل شما است. 

به منوی تنظیمات (Setting) گوشی موبایل رفته و بلوتوث (Bluetooth) آن را روشن کنید. از نوار دسترسی سریع بالای گوشی نیز می توانید بلوتوث گوشی سامسونگ را روشن کنید. 

در لیست دستگاه هایی که در بلوتوث گوشی موبایل نمایان می شوند، ایرپاد اپل خود را انتخاب و لمس کنید. 

پس از لمس نام ایرپاد آیفون خود کمی صبر کنید تا پروسه Pairing یا اتصال ایرپاد آیفون به گوشی سامسونگ انجام شود. با مشاهده عبارت Connected ایرپاد ایفون شما به گوشی وصل شده و می توانید از آن استفاده کنید.  

قطع کردن اتصال ایرپاد آیفون از گوشی سامسونگ 

برای قطع کردن این اتصال نیز می توانید مراحل قبل را بار دیگر تکرار کنید و با انتخاب ایرپاد آیفون خود در لیست بلوتوث گوشی، گزینه Disconnected، Ok یا Forget Device را انتخاب کرده و اتصال ایرپاد را قطع کنید. راه دیگر قطع کردن اتصال ایرپاد از گوشی این است که بلوتوث گوشی موبایل را خاموش کنید و به طور اتوماتیک و خودکار اتصال قطع خواهد شد. 

در هنگام وصل کردن ایرپاد آیفون به گوشی سامسونگ به این نکات توجه داشته باشید : 

 اگر گوشی موبایل در حال پخش موزیک است، حتما آن را قطع کنید بعد ایرپاد را به موبایل وصل کنید. در غیر این صورت ممکن است مشکلاتی در هنگام Pairing شدن ایرپاد با موبایل به وجود آید. 

 برای اینکه اتصال بلوتوث از ایرپاد به گوشی موبایل قطع نشود، نباید بیشتر از ۶ متر بین ایرپاد و گوشی موبایل فاصله ای باشد. 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

اپلیکیشن های کاربردی برای اتصال ایرپاد آیفون به گوشی سامسونگ 


برنامه AirBattery

یکی از ویژگی های برنامه AirBattry این است که هنگامی که ایرپاد را از گوش خود در میاورید، موزیک، ویدیو یا هر چیزی که در حال پخش با صدا باشد متوقف می شود. با استفاده از این برنامه می توانید درصد شارژ ایرپادها و کیس را نیز مشاهده کنید.  

 

برنامه Assistant Trigger

با این برنامه نیز می توانید درصد شارژ ایرپادها را چک کنید. اما ویژگی حائز اهمیت برنامه Assistant Trigger فعالسازی قابلیت Google Assistant یا همان دستیار گوگل است که با زدن دو ضربه بر روی ایرپاد دستیار گوگل فعال می شود. 

 

دلایل وصل نشدن ایرپاد آیفون به گوشی سامسونگ چیست؟ 

در مطالب بالا به بررسی اتصال ایرپاد آیفون به موبایل سامسونگ پرداخته بودیم، اما گاهی ممکن است ایرپاد به گوشی موبایل متصل نشود که درادامه دلایل آن را بررسی می کنیم و راه حل هایی را برای رفع مشکل ارائه می دهیم: 

شارژ نداشتن ایرپاد 

ابتدا چک کنید که ایرپاد شارژ داشته باشد سپس آن را به گوشی موبایل وصل کنید. 

اتصال ایرپاد به دستگاه دیگر 

ممکن است ایرپاد شما به گوشی موبایل یا دستگاه دیگری متصل باشد و به همین خاطر با گوشی سامسونگ شما کانکت نمی شود. دستگاه های دیگر را چک کنید در صورت متصل بودن، اتصال ایرپاد را از آن ها قطع کنید. 

وجود مشکلات جزئی 

یکی دیگر از دلایل وصل نشدن ایرپاد به گوشی موبایل وجود مشکلات جزئی است که می توانید با ریست کردن تنطیمات بلوتوث گوشی سامسونگ، این مشکل را رفع کنید. بعد از ریست کردن بلوتوث دوباره ایرپاد را به گوشی وصل کنید . 

به غیر از ریست بلوتوث گوشی می توانید ایرپاد را نیز ریست کرده و در کیس قرار دهید. پس از گذشت چند دقیقه دوباره ایرپاد را به گوشی موبایل وصل کنید

ثبت نظر

*
*