• بهترین ساعت‌های هوشمند سال ۲۰۱۹

    • 13 تعداد لایک

بهترین ساعت‌های هوشمند سال ۲۰۱۹

    • آریزون آریزون
    • |
    • 1398/06/04 دوشنبه 4 شهریور 1398
    • |
    • زمان مطالعه 17 دقیقه
    • |
    • 3866 بار بازدید شده
    • 13 تعداد لایک

در حال حاضر ساعت‌های هوشمند بسیار قدرتمندی در بازار وجود دارد که تنوع بی‌نظیری از استایل یا کارایی را ارائه می‌کنند. اما تنها یک ساعت می‌توان یدک کش لقب «بهترین اسمارت‌واچ» باشد و آن چیزی نیست جز اپل واچ سری 4 که به صورت خاص برای دیوایس‌های آیفون ساخته شده است.

از میان تمام پوشیدنی‌هایی که در سال ۲۰۱۹ در دسترس هستند، اپل واچ پیشرفته‌ترین پلتفرم و سیستم عامل را دارد. این ساعت ضمناً خوش قیافه‌ترین پوشیدنی حال حاضر بازار است و از لحاظ تکنولوژیک هم پیشرفته‌تر از رقبای قدرتمند و گران قیمت خود ظاهر می‌شود.

در این لیست قصد داریم بهترین ساعت‌های هوشمند سال ۲۰۱۹ را به شما معرفی کنیم، اما اگر اندکی عجله دارید و می‌خواهید سریعاً با یک محصول آشنا شوید، مگ‌زون اپل واچ سری 4 را به شما پیشنهاد می‌کند. اما برای خوانندگان صبورتر باید گفت که گزینه‌های جایگزینی هم وجود دارد؛ خصوصاً اگر دیوایس‌تان اندرویدی است و نمی‌تواند از مزایای اپل واچ بهره‌مند شود.

خوشبختانه برای شما خوانندگان خوش شانس، لیست ما شامل گزینه‌های جایگزین بسیار خوبی برای اپل واچ است و مهم نیست دنبال چه نوع ساعت هوشمند باشید؛ این لیست قطعاً گزینه‌ای برای دیرپسندترین مشتریان هم دارد.

Apple Watch Series 4

بهترین ساعت‌های هوشمند-Apple Watch Series 4

دلایل خرید:

+طراحی محشر
+می‌تواند جانتان را نجات دهد
+عمر باتری مناسب

دلایل اجتناب:

-با موبایل‌های اندرویدی سازگار نیست

هیچ تردیدی نیست که اپل در حوزه ساعت‌های هوشمند پادشاهی می‌کند، اما این کمپانی کالیفرنیایی چطور به موفقیت کنونی خود در بازار پوشیدنی‌ها دست یافته؟ بیایید نگاهی دقیق‌تر به اپل واچ سری 4 بیندازیم.

پیش از این, اپل واچ سری 4 تنها ساعت هوشمندی است که توانای جلب توجه‌ها را دارد، منظورمان از سوی معتادان تکنولوژی‌های جدید نیست، بلکه عموم مردم. این توجه به ساعت هوشمند اپل مشخصاً به ضرر رقبای آن بوده، اما به اپل کمک کرده که چهار نسل از پوشیدنی هوشمند خود را عرضه کند و هر بار هم موفق ظاهر شود.

مورد بعدی تمرکز عمده آن روی سلامتی و ورزش است. اپل واچ می‌تواند ریتم ضربان قلب شما را پایش کرده و در صورت شناسایی هرگونه اتفاق نامعمول، به شما پیشنهاد کند که به سراغ دکتر بروید. این ساعت می‌تواند در صورت تشخیص بیهوش شدن شما، با اورژانس تماس بگیرد و با پایش دویدن‌تان، شما را سلامت نگه می‌دارد. این قابلیت‌ها که هرکدام پتانسیل نجات جان شما را دارند یکی از دلایل عمده این موضوع هستند که مردم ساعت‌های سنتی خود را کنار گذاشته و یک اپل واچ می‌خرند.

و در نهایت باید اضافه کنیم این دستگاهی است که به تعادلی فوق‌العاده میان فشن و تکنولوژی دست یافته. اپل واچ سری 4 خیلی ساده خوش قیافه‌ترین ساعت هوشمندی است که اکنون در بازار می‌یابید.

با از راه رسیدن هر نسل، گام‌های کوچکی در راستای بهبود برداشته شده که به صورت کل به بی‌نقص شدن اپل واچ کمک کرده‌اند. در اپل واچ سری 2 شاهد مقاومت در برابر آب و افزوده شدن جی‌پی‌اس بودیم، در سری 3 قابلیت اتصالات مخابراتی اضافه شد تا دیگر نیازی به اتصال دائمی به آیفون نباشد، اما در عین حال، وفاداری به طراحی ابتدایی حفظ شد.

حالا هم سری چهارم از راه رسیده که طراحی کاملاً بهبودیافته‌ای دارد و نمایشگر جدیدی که تا لبه‌های دستگاه کشیده شده تا فضای کار بیشتری در اختیارتان بگذارد.

اگر بخواهیم ساده بگوییم، اپل واچ سری 4 ما و شما را به تحسین وا می‌دارد. طراحی محشر است، نمایشگر از منظر تراکم پیکسلی و عمق رنگی بی‌نظیر ظاهر می‌شود و تعداد اپلیکیشن‌های شخص ثالث و لوازم جانبی ساخته شده برای آن را در هیچ ساعت هوشمند دیگری پیدا نمی‌کنید. نکته آخری که به آن اشاره کردیم بسیار مهم است، چون وقتی بابت یک دستگاه شخصی مانند یک ساعت هزینه‌ای کلان می‌پردازید، دلتان می‌خواهد که کاملاً منحصر به فرد باشد.

البته که مثل هر دستگاه هوشمند دیگری، چند نقطه ضعف هم وجود دارد. رابط کاربری دستگاه اگرچه با watchOS 5 بهبودیافته اما هنوز در قیاس با رقبایی که بر سیستم عامل Android Wear مبتنی هستند آزاردهنده ظاهر می‌شود. اپل واچ سری 4 جزو پریمیوم‌ترین گزینه‌های موجود در بازار بوده و برای خریدش به همراه لوازم جانبی، باید چیزی بین چند صد الی چند هزار دلار هزینه کنید. اما نتیجه نهایی، ساعت هوشمندی خواهد بود که برای سالیان متمادی یاریتان خواهد کرد و هیچ رقیبی در بازار ندارد.

Samsung Galaxy Watch Active

بهترین ساعت‌های هوشمند-Samsung Galaxy Watch Active

دلایل خرید:

+سبک و راحت
+طراحی عالی
+رابط کاربری نوآورانه

دلایل اجتناب:

-پشتیبانی محدود از اپلیکیشن‌ها

اگر جزو افرادی هستید که موبایل‌های اندرویدی را به موبایل‌های آیفون ترجیح می‌دهید، ساعت سامسونگ گلکسی واچ اکتیو گزینه‌ای مناسب برای شما خواهد بود؛ در واقع مناسب‌ترین گزینه‌ای که در قلمروی اندروید خواهید یافت و با طراحی محشر و سخت‌افزار قدرتمندش غافلگیرتان خواهد کرد.

بیایید کار را با نمایشگر دایره‌ای دستگاه شروع کنیم که بدون هیچ تردید با اپل واچ برابری می‌کند؛ به همان اندازه خوش منظر و به همراه اندازه یکپارچه و جذاب. گلکسی واچ اکتیو با چند قابلیت عالی هم از راه می‌رسد که از جمله آن‌ها باید به پایشگر فشار خون و مقاومت در برابر آب اشاره کرد.

مجموعه‌ای واچ فیس‌های جدید که قادر به ارائه انبوهی از اطلاعات به شما هستند، ظاهری مدرن به شمایل کلی دستگاه خواهد بخشید و اگرچه از نظر اپلیکیشن‌های شخص ثالث با کیفیت با کمبود مواجه است، عقیده داریم که اپلیکیشن‌های پیش‌فرض آن برای اکثر نیازهای شما کافی خواهد بود. در مجموع، این پکیجی بسیار ترغیب‌کننده است.

نیازمند اشاره است که اخیراً سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2 هم رونمایی کرد که با قابلیت‌های بیشتری نسبت به مدل ابتدایی از راه می‌رسد اما مشخصاً قیمت بالاتری هم دارد.

Samsung Galaxy Watch

بهترین ساعت‌های هوشمند-Samsung Galaxy Watch

دلایل خرید:

+طراحی عالی حاشیه‌ ورابط کاربری
+عمر باتری محشر

دلایل اجتناب:

-ظاهری که لزوماً برای همه جذاب نیست
-اپلیکیشنی ندارد

اگر به طراحی جمع‌ و جور و یکپارچه گلکسی واچ اکتیو تمایلی ندارید، پس احتمالا ساعت هوشمند گلکسی واچ بیشتر به مذاق‌تان خوش آید. این ساعت در دو ابعاد مختلف در دسترس قرار گرفته که باعث می‌شود مورد اقبال افراد بیشتری قرار بگیرد و ضمناً عمر باتری بسیار محشری هم دارد؛ اگر بخواهیم دقیق‌تر باشیم، داریم درباره ۳ الی ۶ روز عمر باتری صحبت می‌کنیم که بسته به مدل متغیر خواهد بود.

این پوشیدنی هوشمند از تمام دیوایس‌های پیش از خود جذاب‌تر ظاهر می‌شود و همراه با قابلیت‌های پایش ورزش از راه می‌رسد. مهم‌ترین نکته درباره ساعت هوشمند سامسونگ ضمناً بدون تردید حاشیه دستگاه است که بیشتری توجه را به خود جلب می‌کند و با چرخاندن گردونه مخصوص آن قادر به کنترل اپلیکیشن‌ها هستید که بدون تردید نوآورانه‌ترین و بهترین روش برای کار با ساعت‌های هوشمند به حساب می‌آید.

گلکسی واچ با اکثر موبایل‌های هوشمند اندرویدی و حتی آیفون‌ها سازگاری دارد؛ اما دستگاهی بی‌نقص نیست و از نظر راحتی در دست، اپلیکیشن‌ها و اکوسیستم لوازم جانبی به هیچ وجه به اندازه اپل واچ قدرتمند ظاهر نمی‌شود. با این همه، نقاط قوت دستگاه به مراتب از نقاط ضعف آن بیشتر هستند و با خرید سامسونگ گلکسی واچ به هیچ وجه از کرده خود پشیمان نخواهید شد.

Fossil Sport

بهترین ساعت‌های هوشمند-Fossil Sport

دلایل خرید:

+سبک و جمع و جور
+طراحی جذاب
+اپ استوری گسترده

دلایل اجتناب:

-احساس پلاستیکی بودن دارد

کمپانی فاسیل هم‌اکون نسل چهارم ساعت‌های هوشمند خود را عرضه کرده و اینطور که از شواهد بر می‌آید، با عرضه هر نسل در حال یادگیری از اشتباهات قبلی و بهبود آنهاست. در نتیجه همین آموزه‌ها، ساعت Fossil Sport احتمالاً بهترین ساعت هوشمند مبتنی بر Wear OS باشد که هم‌اکنون می‌توان در بازار یافت.

این یک پوشیدنی هوشمند پریمیوم است که از جی‌پی‌اس، طراحی بسیار سبک وزن و چیپست Snapdragon Wear 3100 بهره می‌برد و در نتیجه تمام این‌ها، تجربه‌ای بهبودیافته نسبت به ساعت‌های هوشمند قدیمی‌تر ارائه می‌کند.

با توجه به اینکه دستگاه سیستم عامل Wear OS گوگل را به اجرا در می‌آورد، مجموعه‌ای غنی از اپلیکیشن‌های مختلف دارد و به این ترتیب، در این حوزه عملکرد بسیار بهتری نسبت به ساعت‌های سامسونگ دارد.

با خرید Fossil Sport می‌توان منتظر عمر باتری دو روزه باشید و گرچه محصول جدید فاسیل هیچ قابلیت منحصر به فردی نسبت به رقبایش ندارد، اما همچنان دستگاهی توانمند به حساب می‌آید.

Tag Heuer Connected Modular 45

Tag Heuer Connected Modular 45-بهترین ساعت‌های هوشمند

دلایل خرید:

+برند پریمیوم
+ظاهر عالی

دلایل اجتناب:

-بسیار گران قیمت

دومین تلاش برند TAG در حوزه ساعت‌های هوشمند، یعنی پوشیدنی Connected Modular 45 یک دستگاه بسیار خوش قیافه است که در طراحی و با المان‌هایی مانند نمایشگر دایره و قاب اسپرتش، از ساعت‌های مکانیکی سنتی تقلید کرده است.

Modular 45 بدون هیچ تردید در جایگاهی باکلاس‌تر از سایر محصولات مبتنی بر Android Wear ظاهر می‌شود و از لحاظ شمایل کلی حتی از گران قیمت‌ترین مدل‌های اپل واچ هم جذاب‌تر ظاهر می‌شود؛ و ساعت هوشمند اپل تنها رقیبی است که محصول TAG در بازار «ساعت‌های هوشمند لوکس» دارد. و ضمناً بیشتر از هر رقیب دیگری شبیه به یک ساعت واقعی است.

دومین نسل از ساعت هوشمند Connected بسیار پریمیوم‌تر از نسل اول ظاهر می‌شود و TAG نمایشگر آن را هم ارتقا داده تا تجربه بصری بهترین در اختیار خریداران بگذارد.

اگر به دنبال پریمیوم‌ترین و در عین حال بهترین ساعت هوشمند بازار می‌گردید، دیگر بیشتر از این نیازی به مطالعه مطلب ندارید و همین حالا به سراغ Tag Connected Modular 45 بروید. اگر واقعا عاشق ساعت و عاشق تکنولوژی هستید، بیرون از قلمروی اپل، این تنها گزینه ایده آل برای شما خواهد بود.

Skagen Falster 2 Smartwatch

بهترین ساعت‌های هوشمند-Skagen Falster 2 Smartwatch

دلایل خرید:

+طراحی کوچک
+گزینه‌های طراحی متعدد
+شیک

دلایل اجتناب:

-برای پایش فعالیت‌های فیزیکی ایده آل نیست

اگر به دنبال گزینه‌ای اندک کوچک‌تر از اکثر ساعت‌های هوشمند هستید، ساعت Skagen Falster 2 را امتحان کنید. این احتمالاً بهترین ساعت هوشمند همه‌کاره و مبتنی بر Wear OS موجود در بازار باشد. ساعت‌های هوشمند اندرویدی زیادی پیدا نمی‌کنید که بتوان آن‌ها را «شیک» خواند، اما Skagen یک برند دانمارکی است که بیش از هر چیز دیگر به ساخت ساعت‌های ساده و کلاسیک شهرت دارد.

Falster 2 درست مانند بسیاری دیگر از پوشیدنی‌های حاضر در این لیست از سیستم عامل Wear OS گوگل قوت می‌گیرد و بنابراین قابلیت‌هایی نظیر دستیار صوتی گوگل، نوتیفیکیشن‌های اسمارت‌فون، پایش فعالیت‌های فیزیکی، ساعت جهانی، اعلام وضعیت آب و هوا و چیزهایی از این دست را ارائه می‌کند.

مصرف بهینه باتری به این معناست که با هر بار شارژ قادر به استفاده ۲۴ ساعته از دستگاه خواهید بود و بندهای قابل تعویض دستگاه هم امکان شخصی‌سازی ظاهر آن را مهیا می‌کنند.

ما در مگ‌زون عاشق طراحی‌های پیش‌فرض فیس واچی هستیم که به صورت از پیش نصب شده با دستگاه از راه می‌رسید و هر ساعت، یک شارژر مغناطیسی هم دارد.

Huawei Watch GT

بهترین ساعت‌های هوشمند-Huawei Watch GT

دلایل خرید:

+عمر باتری
+نمایشگر با کیفیت

دلایل اجتناب:

-اپلیکیشنی ندارد
-بسیار ساده طراحی شده است

ساعت Huawei Watch GT با هر ساعت هوشمند دیگری در این لیست تفاوت دارد  این دیوایس پوشیدنی، ترکیبی از ساعت‌های هوشمند و پایشگرهای سلامتی به حساب می‌آید.

ظاهری شبیه به ساعت‌های هوشمند دارد و نمایشگری عالی و با رزولوشن بالا در اختیارتان قرار می‌دهد. این دستگاه همچنین می‌تواند اپلیکیشن‌های ساده سیستم (مانند تقویم) را اجرا می‌کند و در عین حال نوتیفیکیشن‌های تماس و پیامک روی موبایل را به شما نشان می‌دهد. متاسفانه امکان اجرای اپلیکیشن‌های شخص ثالث وجود ندارد و نمی‌توانید واچ فیس‌های آن را شخصی‌سازی کنید.

تمرکز اصلی این دستگاه روی پایش فعالیت‌های ورزشی است. با Watch GT می‌توانید همواره بر لایف استایل و تمرینات ورزشی خود نظارت داشته باشد. و یک سنسور ضربان قلب و جی‌پی‌اس هم در اختیارتان قرار می‌گیرد. البته که در نبود دسترسی به Strava و دیگر اپلیکیشن‌های پیشگر فعالیت‌های ورزشی، ساعت هواوی احتمالاً بیشتر برای ورزشکاران تازه‌کار مناسب باشد تا جنگجویانی که در روز ساعت‌ها ورزش می‌کنند.

آنچه بیشتر از همه تحسین برانگیز ظاهر می‌شود، عمر باتری دستگاه است که به ۳۰ روز می‌رسد و این یعنی در تئوری، تنها ۱۲ بار در سال نیاز به شارژ دارد.

ساعت هوشمند Huawei Watch GT دستگاهی عجیب است، اما اگر نیازهایتان به پایش ابتدایی فعالیت‌های ورزشی، دریافت نوتیفیکیشن‌های موبایل و عمر باتری طولانی خلاصه می‌شود، این قطعاً دستگاهی است که برای شما ساخته شده است.

Apple Watch Series 3

بهترین ساعت‌های هوشمند-Apple Watch Series 3

دلایل خرید:

+طراحی ضد آب و شکیل
+اکوسیستمی پیشران

دلایل اجتناب:

-تنها با آخرین نسل iOS سازگار است

آیا پولتان به هر دلیلی کفاف خرید اپل واچ سری 4 را نمی‌دهد؟ در این صورت اپل واچ سری 3 هنوز گزینه خوبی به حساب‎ می‎آید و ضمناً حالا مقرون به صرفه‌تر از هر زمان دیگر است.

اپل واچ سری 3 برای نخستین بار همراه با اتصالات مخابراتی از راه رسید، که این یعنی بدون نیاز به موبایل آیفون‌تان، قادر به دریافت تماس‌های تلفنی و نوتیفیکیشن‌ها باشید.

این ساعت ضمناً از آخرین سیستم عامل اپل برای ساعت‌های هوشمند و آخرین قابلیت‌‌های از راه رسیده پشتیبانی می‌کند، اما صرفاً از طراحی آینده‌نگرانه سری 4 بی‌بهره مانده.

Emperio Armani Art5003

بهترین ساعت‌های هوشمند-Emperio Armani Art5003

دلایل خرید:

+بدنه‌ای فلزی که به زیبایی طراحی شده
+همراه با کیس محافظ مسافرتی از راه می‌رسد

دلایل اجتناب:

-بندهای چرمی دستگاه احساسی ارزان‌قیمت و بی‌کیفیت دارند
-تعبیه فضای مشبک اسپیکر روی بدنه

اگر ساعت‌های ساخته شده به دست برندهای سنتی‌تر حوزه ساعت و فشن را ترجیح می‌دهید، در آن صورت باید نگاهی به ساعت هوشمند Emperio Armani Art5003 بیندازید. این ساعت که توسط شرکت فاسیل ساخته شده و سیستم عامل Android Wear را به اجرا در می‌آورد، به شکلی غافلگیرکننده جزو بهترین ساعت‌های هوشمند‌ است.

درست مثل ساعت Tag Heuer Connected، با دیوایسی بسیار خوش‌ساخت روبرو هستیم و به بیان دیگر، احساسی شبیه به ساعت‌های سنتی باکیفیت دارد. و ضمناً سازندگان موفق به گنجاندن مشخصات سخت‌افزاری بسیار خوبی درون بدنه کوچک آن شده‌اند.

فاسیل سرمایه زیادی را صرف ساخت ساعت‌های هوشمند کرده و به این دیوایس مثالی واضح برای این موضوع است که آن سرمایه‌گذاری‌ها نتیجه‌بخش بوده. ساعت Art5003 رقیبی جدی برای برندهای کهنه‌کار حوزه تکنولوژی موتورولا و ایسوس است و به نوعی می‌توان گفت که فاسیل موفق به بیرون راندن آن‌ها از این بازار شده است.

Huawei Watch 2

بهترین ساعت‌های هوشمند-Huawei Watch 2

دلایل خرید:

+بسیار راحت در دست
+مشخصات سخت‌افزاری عالی

دلایل اجتناب:

-بسیار گران قیمت
-کیفیت ساخت پلاستیکی

هواوی واچ 2 نمایشگری بسیار روشن دارد و همه‌چیز روی آن به شکلی روان و سریع اجرا می‎شود. این ساعت روی دست احساسی بسیار راحت دارد و ظاهرش اگرچه بهترین نمونه موجود در بازار نیست، اما حداقل قابل قبول است. جای ناامیدی دارد که هواوی هیچ سیستم کنترل گردانی برای آن در نظر نگرفته است، خصوصاً با درنظرگیری این موضوع که حاشیه دستگاه بسیار بزرگ و قطور است.

علی‎رغم این موضوع، با ساعتی روبرو هستیم که در بازار بهترین ساعت‎ هوشمند های مبتنی بر سیستم عامل Android Wear 2 بسیار رقابتی ظاهر می‌‎شود. اما آنچه این پوشیدنی را جالب‎تر می‏کند تمرکزی است که بر قابلیت‎های مربوط به پایش ورزش دارد. دستگاه به تمام سنسورهای ضروری برای پایش ورزش‎هایی نظیر دویدن، دوچرخه‎سواری و شنا مجهز است.

 اما تست‎های ما نشان داد هواوی واچ در پایش این فعالیت‌ها آن عملکرد بی‌نظیری که انتظارش را داشتیم از خود به نمایش نمی‎گذارد. ان موضوع جای ناامیدی دارد چون تاکید هواوی بر المان‌های مرتبط با پایش فعالیت‌های ورزشی می‌توانست به فروش دستگاه کمک کنید؛ با این همه امیدواریم که این ویژگی‎ها از طریق به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری دچار بهبود شوند.

نکته نهایی درباره هواوی واچ 2 اینکه نمایشگر آن اندکی کوچک است و به تبع آن رابط کاربری به گونه‌ایست که انگار درون آن نمایشگر چپانده شده. اما علی‌رغم این مشکلات، قطعاً از پوشیدن این ساعت لذت فراوانی خواهید برد؛ چرا که احساس بسیار راحتی در دست دارد و باعث می‌شود که دائماً و دائماً به قرار دادن آن روی دست علاقه‌مند باقی بمانید.

Nixon Mission

بهترین ساعت‌های هوشمند-nixon Mission

دلایل خرید:

+بسیار مقاوم در برابر برخورد
+مقاومت در برابر آب

دلایل اجتناب:

-پایش ضعیف فعالیت‌های ورزشی
-بسیار عظیم الجثه

Nixon Mission یک ساعت هوشمند «اکشن» بسیار مقاوم است که توجه ما را شدیداً به خود جلب کرده. طراحی مقاوم این دستگاه، باعث می‌شود که از اکثر اتفاقات ناخوشایند مانند سقوط از ارتفاع جان سالم به در ببرد و چیپست Snapdragon Wear 2100 داخل آن به کار خود ادامه دهد.

این دستگاه سیستم عامل Android Wear را به اجرا در می‌آورد و در عین حال چند اپلیکیشن از پیش نصب شده هم دارد که با آن‌ها قادر به پایش بلادرنگ فعالیت‌های ورزشی خواهید شد. Nixon Mission ضمناً تا عمق تقریباً ۱۰۰ متری آب از خود مقاومت نشان می‌دهد و در رنگ نارنجی عرضه می‌شود که شاید برای بسیاری اندکی زیادی اسپرت باشد.

Samsung Gear S3 Frontier

بهترین ساعت‌های هوشمند-Samsung Gear S3 Frontier

دلایل خرید:

+حاشیه گردان
+رابط کاربری جذاب

دلایل اجتناب:

-طراحی سوال برانگیز
-از اپلیکیشن‌ها پشتیبانی نمی‌کند
-خبری از نسل جدید نیست

Samsung Gear S3 Frontier ساعت هوشمندی است که تقریباً دو سال از عمرش می‌گذرد، اما از منظر سخت‌افزار، هنوز هم از بسیاری از ساعت‌های جدیدتر قدرتمندتر ظاهر می‌شود. این دستگاه سیستم عامل تایزن را به اجرا در می‌آورد و کیفیت ساخت خوبی هم دارد.

اما چند نکته نیز وجود دارد که باعث می‌شود Gear S3 ناامیدتان کند. مهم‌تر از هر چیز، این دستگاه هیچ اکوسیستمی ندارد و قادر به پشتیبانی از اپلیکیشن‌های شخص ثالث نیست. ضمناً طراحی دستگاه هم اندکی بدقواره است و به هیچ‌وجه به اندازه اپل واچ جذاب ظاهر نمی‌شود (البته که ورژن Frontier به مراتب خوش قیافه‌تر از مدل Classic است). با این حال، اگر به دنبال قیمتی معقول در ازای سخت‌افزاری قدرتمند باشید، از این مشکلات می‌توان به راحتی چشم‌پوشی کرد.

TicWatch C2

بهترین ساعت‌های هوشمند-TicWatch C2

دلایل خرید:

+مقرون به صرفه
+پشتیبانی از گوگل پی
+مجهز به جی‌پس‌اس

دلایل اجتناب:

-سخت‌افزار سالخورده
-طراحی بی‌کیفیت

اگر به پوشیدن یک ساعت هوشمند علاقه‌مند هستید اما بودجه‌ای کمتر از ۲۰۰ دلار دارید یا صرفاً حاضر به صرف هزینه بیشتر نیستید، ساعت TicWatch C2 از برند Mobvoi برای شما ساخته شده است. این دستگاه هر آن چیزی که از یک ساعت هوشمند مبتنی بر Watch OS انتظار دارید را برآورده می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به پایش ضربان قلب، جی‌پی‌اس و گوگل پی اشاره کرد و رد عین حال قیمتی به مراتب کمتر از سایر مدل‌ها دارد.

طراحی دستگاه هم به شکل معقولانه‌ای انجام شده، اما کیفیت ساخت این ساعت هوشمند قطعاً لیاقت هیچ تمجید یا جایزه‌ای را ندارد و قطعاً نمی‌تواند بهترین ساعت هوشمند بازار نام بگیرد.

ثبت نظر

*
*