• معرفی گوشی شگفت انگیز LG V50 پرسرعت باور نکردنی

    • 6 تعداد لایک

معرفی گوشی شگفت انگیز LG V50 پرسرعت باور نکردنی

    • آریزون آریزون
    • |
    • 1398/03/27 دوشنبه 27 خرداد 1398
    • |
    • زمان مطالعه 3 دقیقه
    • |
    • 1732 بار بازدید شده
    • 6 تعداد لایک

ال جی پر سرعت

موبایل ال جی V50 ThinQ اسمارت فونی محشر است که تنها به یک دلیل قادر به جلب توجه‌ها بوده: این نخستین موبایل مبتنی بر تکنولوژی شبکه 5G ساخته شده توسط دو شرکت ال جی و اسپرینت است. با قیمت پایه 1152 دلار، V50 ThinQ حدوداً ۲۰۰ دلار گران‌قیمت‌تر از LG V40 سال گذشته حاضر می‌شود و البته قیمت بالاترش با ویژگی‌هایی مانند پردازنده سریع‌تر، حافظه داخلی دو برابر، باتری بزرگ‌تر و البته اتصال به شبکه 5G توجیه می‌شود.

V50 ساخته شده تا موبایلی برای آینده باشد و نیازهای آتی مشتریان به اتصالات 5G را برطرف کند و از این نظر، موبایلی موفق بوده است. اما مگر اینکه در منطقه‌ای با پوشش پرسرعت 5G زندگی کنید، نمی‌توانید از هیجان‌انگیترین قابلیت دستگاه بهره ببرید؛ در نهایت هم موبایلی روی دست خود خواهید داشت که چند صد دلاری از آنچه باید، گران قیمت‌تر است.

ال جی V50 بزرگ و سریع است و می‌توانید تصاویر بسیار باکیفیت و جالبی به کمک دوربین پنج‌گانه آن به ثبت برسانید. اما پرچمدار ال جی به جز اتصال 5G هیچ ویژگی شاخصی ندارد و در برابر مزایایی که در اختیارتان می‌گذارد، هزینه گزافی طلب می‌کند. Dark mode از آن‌جایی که پشتیبانی از اتصالات 5G هنوز در کشورمان آغاز نشده، بهترین کار این است که دست نگه داشته و موبایلی ارزان‌قیمت‌تر انتخاب کنید؛ وان پلاس 7 پرو، گلکسی S10E و حتی LG G8 گزینه‌های به مراتب بهتری به حساب می‌آیند. اما حتی افرادی که در مناطق تحت پوشش 5G زندگی می‌کنند هم نباید برای خرید این موبایل عجله داشته باشند. 5G هنوز در مراحل نخست کار به سر می‌برد و پوشش آن در هیچ کجای جهان به اندازه کافی گسترده و قابل اتکا نیست. بنابراین اگر به بودجه کلانی دسترسی ندارید و نمی‌خواهید آخرین و به‌روزرترین دستاوردهای تکنولوژیک را داشته باشید، چنین موبایل 5G گران‌قیمتی ارزشش را ندارد.

ال جی V50 در قیاس با رقبات

Dark mode

LG G8 ThinQ: پرچمدار اصلی ال جی بسیاری از ویژگی‌های ارزشمند V50 را در خود جای داده اما تنها 820 دلار قیمت دارد. اگرچه ممکن است گلکسی S10E را در این رنج قیمت ترجیح دهید، G8 یک جک هدفون و یک نمایشگر OLED باکیفیت دارد؛ درست مثل V50. ناوبری مبتنی بر ژست در سیستم عامل هم از دیگر قابلیت‌هایی است که می‌تواند کارآمد و جذاب ظاهر شود. با خرید این دستگاه به لنز اضافه تله فوتوی موجود در V50 یا لنز فوق عریض موجود در دوربین سلفی آن دسترسی نخواهید داشت، اما حداقل 300 دلار صرفه‌جویی می‌کنید.

وان پلاس 7 پرو: با قیمت پایه ۶۹۹ دلار، وان پلاس 7 پرو یکی از ایده‌آل‌ترین‌ گزینه‌هایی است که می‌توانید داشته باشد. این دستگاه دوربین اصلی سه‌گانه دارد، همراه با نمایشگر ۶.۶۷ اینچی از راه می‌رسد که ۹۰ بار بر ثانیه رفرش می‌شود، دوربین سلفی بیرون جهنده را در خود جای داده و میزبان همان پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 855 است. ضمناً یک مدل 5G هم از وان پلاس 7 پرو در راه است که فعلاً قیمت مشخصی ندارد. باید در نظر داشته باشید که این دستگاه استاندارد لازم برای مقاومت در برابر آب را دریافت نکرده و جک هدفون هم ندارد؛ اما در عوض ۴۸۳ دلار ناقابل را در جیب‌تان نگه می‌دارد.

گلکسی اس 10 پلاس: آخرین پرچمدار معرفی شده سامسونگ، عمر باتری بیشتری دارید، تصاویر و ویدیوهای بهتری به ثبت می‌رساند و بسیار خوش‌منظرتر از V50 ظاهر می‌شود. با قیمت پایه ۱۰۰۰ دلار، گلکسی اس 10 موبایلی گران‌قیمت است، اما نه به اندازه V50. اگر برای تکنولوژی 5G آنقدرها هم هیجان‌زده نیستید و در عین حال یکی از بهترین نمونه‌های موجود در بازار را می‌خواهید، قطعاً از خرید گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ پشیمان نمی‌شوید. Dark mode Galaxy S10 5G: مدل مبتنی بر 5G گلکسی اس 10 قیمت فزاینده ۱۳۰۰ دلاری داد. اگر صادق باشیم، این موبایل هم چندان برای مشتریان عادی کارآمد نیست، اما به عنوان یکی از معدود رقبای V50، همتای سامسونگ برتری‌هایی مانند دوربین‌های تشخیص عمق، باتری بزرگ‌تر، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و شارژ وایرلس مستقیم دارد.

V50 پنج دوربین دارد، بله، درست خواندید، پنج دوربین

در پشت موبایل ال جی V50 یک دوربین استاندارد 12 مگاپیکسلی قرار گرفته، یک دوربین عریض ۱۶ مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی. ساختار دوربین دستگاه شبیه به بسیاری از دیوایس‌های پریمیوم، مانند گلکسی اس 10 پلاس و وان پلاس 7 پرو است. در مجموع، موبایل V50 تصاویری روشن و خوش رنگ و لعاب ثبت می‌کند. Dark mode لنز عریض آن هر زمانی که بخواهید بیشترین محتویات ممکن را در تصویر جای دهید به کارتان خواهد آمد. اگرچه میدان دید این لنز به اندازه دوربین عریض گلکسی اس 10 پلاس گسترده نیست، رنگ‌هایی که V50 ثبت می‌کند به مراتب خوش منظرتر از وان پلاس 7 پرو هستند. ناگفته نماند که V50 قادر به ثبت ویدیوهای پرتره هم هست، اما افکت بوکه آن به اندازه کافی تمیز از آب در نمی‌آمد و جای کار دارد.

ثبت نظر

*
*