• بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ ۲۰۱۹

    • 11 تعداد لایک

بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ ۲۰۱۹

    • آریزون آریزون
    • |
    • 1398/05/14 دوشنبه 14 مرداد 1398
    • |
    • زمان مطالعه 15 دقیقه
    • |
    • 3002 بار بازدید شده
    • 11 تعداد لایک

اگر فقط یک چیز باشد که همه ما در مگ‌زون عاشقش هستیم، آن گیمینگ است؛ خصوصاً وقتی در حال حرکت بازی می‌کنید یا مثلا در تخت و پیش از خواب. در این مطلب، تصمیم گرفته‌ایم لیست بهترین لپ‌تاپ گیمینگ ۲۰۱۹ برای تجربه بهترین بازی‌های پلتفرم پی‌سی را برای شما جمع‌آوری کنیم. با تجربه‌ چندساله ما در بررسی و تست سخت‌افزار، با مطالعه این لیست می‌توانید بهترین محصولات موجود در بازار را بیابید و خریداری کنید.

اولین و مهم‌ترین چیزی که باید بدانید این است که اگر تا به امروز هیچ لپ‌تاپ گیمینگی نخریده‌اید، اکنون از هر زمان دیگر بهتر است. مدل‌های جدید به صورت مداوم از راه می‌رسند، مدل‌های قدیمی دچار کاهش قیمت می‌شوند و خیلی از اوقات هم تخفیف‌هایی که روی سخت‌افزارهای پرتابل گیمینگ اعمال می‌شود، واقعاً وسوسه‌کننده است.

بنابراین چه به دنبال مدلی پرچمدار باشید که قیمتش برایتان هیچ اهمیتی ندارد و چه گزینه‌ای اقتصادی‌تر، مگ‌زون هوای شما را دارد. و اهمیت این موضوع در آن است که نیازها و بودجه هر گیمر، با گیمر دیگر متفاوت است.

برای آن دسته از افرادی که یک پیشنهاد فوری می‌خواهند، ما درنظرگیری لپ‌تاپ Asus ROG Zephyrus GX701 را پیشنهاد می‌کنیم که هم‌اکنون بهترین لپ‌تاپ گیمینگ جهان است. این دستگاه باریک، سبک‌وزن و به شکلی غافلگیرکننده‌ای بی سر و صداست و مهم‌تر از هر چیز، به کارت گرافیک RTX 2080 انویدیا مجهز شده که سنگین‌ترین بازی‌ها را به زیباترین و روان‌ترین شکل ممکن اجرا می‌کند.

اگر از پس هزینه‌های کمرشکن Asus ROG Zephyrus S GX701 برنمی‌آیید اما نیازی به نگرانی نیست و سلکشنی عظیم از مدل‌های دیگر را برایتان در نظر گرفته‌ایم که از قدرتمندترین ماشین‌ها تا اقتصادی‌ترین‌ها را شامل می‌شود و بسته به پول داخل حساب بانکی‌تان، قادر به انتخاب بهترین گزینه خواهید بود. بیایید بدون اتلاف وقت، سراغ لیست بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ سال 2019 برویم.

چطور بهترین لپ‌تاپ گیمینگ ۲۰۱۹ را انتخاب کنیم؟

آنچه در لیست بهترین لپ‌تاپ‌ گیمینگ سال ۲۰۱۹ به دنبالش می‌گردید، دستگاهی است که قادر به اجرای اکثر بازی‌های سنگین امروزی یعنی از منظر گرافیک باشد و در عین حال مجبور نباشید با تنظیمات مختلف سر و کله بزنید.

لپ‌تاپ‌های گیمینگ بد، در تبلیغات، خود را بسیار قدرتمند نشان می‌دهند اما در عمل به مراتب ضعیف‌تر از همتایان دسکتاپی خود ظاهر می‌شوند، بنابراین ضروری است که از خرید این دستگاه‌های به‌دردنخور اجتناب کنید و به سراغ گزینه‌های درست و حسابی بروید.

نمایشگرهایی با رزولوشن بالا، قابلیت ارزش افزوده خوبی برای لپ‌تاپ‌های گیمینگ هستند، اما لازم است این را هم در نظر داشته باشید که نرخ فریم، هنگام گیمینگ پرتابل از هرچیز دیگر مهم‌تر است و کاملاً بی‌معنی خواهد بود اگر لپ‌تاپ شما نمایشگری 4K داشته باشد اما سخت‌افزار داخل آن نتواند از پس اجرای بازی‌های جدید برآید.

همانطور که بالاتر گفتیم، به نظر ما بهترین لپ‌تاپ گیمینگ سال ۲۰۱۹ لپ‌تاپ Asus ROG Zephyrus S GX701 است که نمایشگر 4K ندارد و در عوض به نمایشگر بسیار با کیفیت Full HD مجهز شده که در کنار سخت‌افزار داخلی سریع، تجربه‌ای بی‌نظیر از گیمینگ پرتابل در اختیارتان خواهد گذاشت (و این تجربه را برای سالیان متمادی خواهید داشت).

مسائل دیگری که هنگام خرید یک لپ‌تاپ گیمینگ باید مد نظر داشته باشید، وزن، حمل‌پذیری (هرچه نباشد دستگاه را خریده‌اید تا به نقاط مختلف حملش کنید)، عمر باتری (مشکلی عمده که بسیاری از لپ‌تاپ‌های گیمینگ از آن رنج می‌برند) و قیمت‌گذاری است.

ما در مگ‌زون معتقدیم برای اطمینان از دست‌یابی به بهترین عملکرد ممکن، باید لپ‌تاپی با حداقل قیمت ۱۱۰۰ دلار تهیه کنید و اگر می‌خواهید به سطوحی دیده نشده از پرفورمنس برسید، این هزینه تا ۲۲۰۰ دلار افزایش می‌یابد. چندین گزینه ابر پریمیوم هم وجود دارد که اگر بودجه‌تان به ۳۰۰۰ هزار دلار و بالاتر برسد، به بهترین پرفورمنس میان تمام لپ‌تاپ‌های جهان دست خواهید یافت و ضمناً برای سال‌های پیش رو هم حفظ این پرفورمنس را برای خود تضمین خواهید کرد.

بدون اتلاف وقت، بیایید به سراغ لیست بهترین لپ‌تاپ گیمینگ ۲۰۱۹ برویم .

ایسوس ROG Zephyrus S GX701

مشخصات:

پردازنده: Intel Core i7-8750H
کارت گرافیک: Nvidia GeForce RTX 2080 Max-Q با 8 گیگابایت رم مجازی GDDR6
حافظه رم: 24 گیگابایت از نوع DDR4 با فرکانس 2666 هرتز
نمایشگر: 17.3 اینچ، Full HD، از نوع IPS با نرخ رفرش 144 هرتز و تکنولوژی انویدیا G-Sync
حافظه داخلی: چهار حافظه SSD یک ترابایتی از نوع M.2 PCIe

دلایل خرید:

+قدرت گیمینگ بی‌نظیر
+کیفیت ساخت شدیداً پریمیوم
+باریک و حمل‌پذیر
+نمایشگر ۱۴۴ هرتز باکیفیت

این لپ‌تاپ گیمینگ به مجموعه‌ای از بهترین سخت‌افزارهای کنونی مجهز شده، کیفیت ساخت بی‌نظیری دارد و از طراحی پرتابل نوآورانه‌ای بهره می‌برد. خیلی ساده اگر بگوییم، این بهترین لپ‌تاپ گیمینگ جهان است.

کارت گرافیک انویدیا جیفورس RTX 2080 موجود در GX701 عملکردی دیوانه‌وار دارد؛ هم از منظر قدرت پردازش گرافیکی خالص و هم از نظر توانایی‌های اضافه؛ این کارت گرافیک Max-Q به شما اجازه می‌دهد با قابلیت‌هایی مانند رهگیری پرتو (Ray-Tracing) به سطوح جدیدی از گرافیک در بازی‌های ویدیویی دست پیدا کنید. برای توضیح باید گفت رهگیری پرتو تکنولوژی کاملاً جدیدی است که نورپردازی در بازی‌ها را دگرگون کرده و شمایلی به مراتب واقع‌گرایانه‌تر از قبل به آنها می‌بخشد.

در کنار این پردازشگر گرافیکی، نسل هشتم پردازنده‌های اینتل، انبوهی از حافظه رم و چهار SSD پرظرفیت داریم که اجرای بازی‌های سنگین امروزی را بدون هیچ مشکل و دغدغه میسر می‌سازند. و در همین حیث، کیفیت ساخت پریمیوم دستگاه و طراحی استایلیش آن باعث می‌شود لپ‌تاپ‌تان هم در منزل و هم در محیط کار، عالی به نظر برسد.

تنها نقطه ضعف GX710، بدیهتا قیمت بسیار بالای آن است، اما اگر از پس هزینه‌هایش برآیید، به یک لپ‌تاپ گیمینگ جدید و فوق پریمیوم دسترسی خواهید داشت؛ بنابراین بدون هیچ تردید، GX701 انتخابی بی‌نظیر است.

MSI GS75 Stealth 8SG

مشخصات:

پردازنده: Intel Core i7-8750H با فرکانس 2.20 گیگاهرتز
کارت گرافیک: Nvidia GeForce RTX 2080 Max-Q با 8 گیگابایت رم مجازی GDDR6
حافظه رم: 32 گیگابایت از نوع DDR4
نمایشگر: 17.3 اینچ، Full HD، با نرخ رفرش 144 هرتز از نوع IPS
حافظه داخلی: یک درگاه M.2 SSD، دو درگاه کمبو M.2 SSD

دلایل خرید:

+پرفورمنس بی‌رقیب
+طراحی جمع و جور و کاربردی
+ حاشیه باریک نمایشگر در هر چهار طرف
+ کیبورد RGB از سری SteelSeries

شرکت MSI با ساخت لپ‌تاپ GS75 Stealth 8SG مشخصاً به دنبال ساخت رقیبی قدر برای همتایانی مانند ایسوس و Alienware بوده و این دستگاه جمع‌ و جور و بی سر و صدا، بدون تردید گرگی در پوستین میش است.

کار را با کارت گرافیک انویدیا جیفورس RTX 2080 با طراحی Max-Q آغاز می‌کنیم که به شما اجازه می‌دهد سنگین‌ترین بازی‌های امروزی مانند Metro Exodus را آن‌طور که شایسته است تجربه کنید و در عین حال، کمترین فشار به پردازشگر گرافیکی وارد شود. رهگیری پرتو هم مانند لپ‌تاپ بالا، در این سیستم قابل استفاده است و تجربه شما از بازی‌ها را دگرگون خواهد کرد. خبری از نمایشگر 4K نیست اما در عوض به نمایشگری 1080p دسترسی خواهید داشت که از نرخ ۱۴۴ هرتز پشتیبانی می‌کند.

پردازنده نسل هشتمی اینتل Core i7-8750H در کنار ۳۲ گیگابایت حافظه رم DDR4، عملکرد را غایی‌ترین حالت می‌رساند و نمایشگری عریض و ۱۷.۳ اینچی دستگاه هم احتمال وقوع پارگی صفحه را به صفر می‌رساند. و ضمناً هنوز اشاره‌ای به طراحی کم حاشیه نمایشگر در چهار طرف نکرده‌ایم که ظاهری بسیار مدرن و چشم‌نواز به Stealth 8SG می‌بخشد.

به لطف سه حافظه SSD از نوع M.2، به انبوهی فضا برای ذخیره سازی دسترسی خواهید داشت و از دیگر مشخصات دستگاه می‌توان به کیبورد‌ سری SteelSeries، ترک‌پد افقی و سیستم خنک‌کننده Cooler Boost Trinity Plus خود MSI اشاره کرد و با تمام این‌ها، شما به سیستمی دسترسی خواهید داشت که برای گیمرهای علاقه‌مند به پرفورمنس قدرتمند در حالت پرتابل، دلایل اندکی برای خرده گرفتن باقی می‌گذارد.

Razer Blade Pro 17 (2019)

مشخصات:

پردازنده: Intel Core i7-9750H
کارت گرافیک: Nvidia GeForce RTX 2080 Max-Q با 8 گیگابایت رم مجازی GDDR6
حافظه رم: 16 گیگابایت از نوع DDR4
نمایشگر: 17.3 اینچ، Full HD، با نرخ رفرش 144 هرتز از نوع IPS
حافظه داخلی: چهار حافظه 512 گیگابایتی از نوع SSD

دلایل خرید:

+سخت‌افزار شدیداً قدرتمند
+طراحی جمع و جور و جذاب
+نمایشگر با کیفیت ۱۴۴ هرتز

بحث در این باره غیرممکن است که RazerBlade Pro 17 را نمی‌توان جزو بهترین لپ‌تاپ‌های جهان به حساب آورد؛ این دستگاه در زیر شنل خود بسیار قدرتمند است، شمایلی باکلاس دارد و قدرتمندترین کامپیوتر پرتابل ریزر را از منظر طراحی، با دیگر محصولات سری Blade هم‌راستا می‌کند. ریزر در ساخت این لپ‌تاپ، از اضافات بدنه و لبه‌ها زده و نمایشگر ۱۷ اینچی بسیار باکیفیت و روشنی که از نرخ رفرش ۱۴۴ هرتز پشتیبانی می‌کند را درون حاشیه‌های مینیمال آن جای داده است. و در سوی دیگر، سیستم خنک کننده‌ای داریم که درون شاسی قدرتمندی جای گرفته و به خوبی حرارت سخت‌افزارهای داخلی را به بیرون هدایت می‌کند.

ترکیب کارت گرافیک انویدیا جیفورس RTX 2080 و نسل نهم پردازنده Core i7 اینتل بستری فوق‌العاده برای کارهای سنگین فراهم و کاری می‌کند تا Blade Pro قادر به دریافت نمرات بنچمارکی، حتی بهتر از بنچمارک‌های ایسوس Zephyrus GX701 باشد. و اگر از دیگر مشخصات سخت‌افزاری دستگاه رضایت ندارید (هرچند که حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و ۵۰۰ گیگابایت حافظه SSD آنقدرها هم بد نیست)، همیشه امکان به‌روزرسانی و ارتقا، آنطور که خودتان دوست دارید وجود دارد. اما سوال اینست که بعد از صرف هزینه‌ای کلان و چند هزار دلاری برای این هیولا، بازهم حاضر به صرف هزینه بیشتر برای ارتقای آن هستید؟ پاسخ این سوال دیگر بستگی به خودتان دارد.

پوئن مثبت دیگر Blade Pro، گزینه‌هایی است که برای اتصالات آن در نظر گرفته شده است. چیپست 802.11ax موجود در دستگاه با وای‌فای سازگاری دارد و اترنت ۲.۵ گیگابیتی هم پشتیبانی می‌شود. در کنار این‌ها، پورت‌هایی برای HDMI 2.0 و تاندربولت 3 دارید. بنابراین، لپ‌تاپ MSI تحت هیچ شرایطی ناامیدتان نخواهد کرد.

Acer Predator Triton 500

مشخصات:

پردازنده: Intel Core i7-8750H با فرکانس 2.20 گیگاهرتز
کارت گرافیک: Nvidia GeForce RTX 2060 با 6 گیگابایت رم مجازی GDDR6
حافظه رم: 16 گیگابایت از نوع DDR4
نمایشگر: 15.6 اینچ، Full HD، نرخ رفرش 144 هرتز، از نوع IPS
حافظه داخلی: 512 گیگابایت از نوع SSD

دلایل خرید:

+دسترسی به گرافیک RTX با قیمت کمتر از ۱۵۰۰ دلار
+طراحی باریک و پرتابل
+نمایشگر ۱۴۴ هرتز با مدت زمان پاسخدهی ۳ میلی ثانیه

اگر می‌خواهید سوار قطار RTX شوید تا به جذابیت‌های رهگیری پرتو به صورت همزمان دسترسی داشته باشید، نیازی نیست دست به مخارجی باورنکردنی بزنید و لپ‌تاپ ایسر Predator Tricon 500 می‌تواند گزینه‌ای عالی برای افرادی با بودجه محدودتر باشد.

این لپ‌تاپ یک پردازنده قدرتمند RTX 2080، پردازنده نسل هشتمی Intel Core i7-8750H، شانزده گیگابایت حافظه رم DDR4 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD را در خود جای داده است. و در حال حاضر، این دستگاه با قیمت بسیار معقولی نسبت به همتایان در فروشگاه‌ها به فروش می‌رسد.

با این همه، اگر برای یک دانگرید نسبت به مدلی که ما معرفی کرده‌ایم آماده هستید، مدل پایه این لپ‌تاپ با مشخصاتی نظیر پردازنده Core i5، هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD عرضه می‌شود و حداقل چند صد دلاری در هزیه‌هایتان تفاوت ایجاد می‌کند. اگر به این مشخصات تن دهید، به لپ‌تاپی مجهز به RTX انویدیا دسترسی خواهید داشت که قیمتی کمتر از ۱۵۰۰ دلار هم دارد.

و ضمنا با خرید Triton 500 به نمایشگری کالیبره شده برای گیمرها هم دسترسی خواهید داشت. این نمایشگر قادر به پشتیبانی از نرخ ۱۴۴ هرتز است و مدت زمان پاسخدهی معادل ۳ میلی ثانیه دارد. بنابراین بازی‌های کلان بودجه و بسیاری از نرم‌افزارهای سنگین، بدون هیچ تردید آنطور که باید و شاید به اجرا در خواهند آمد. طراحی بدون حاشیه نمایشگر در سه طرف، اگرچه به اندازه طراحی بی‌حاشیه چهارگوشه در MSI GS75 Stealth جذاب نیست، اما همچنان مدرن و چشم‌نواز ظاهر می‌شود.

خلاصه اگر بگوییم، این بهترین لپ‌تاپ گیمینگ میان‌رده‌ای است که هم‌اکنون می‌توان در بازار یافت.

MSI GT75 Titan

مشخصات:

پردازنده: Intel Cote i9-8950HK با فرکانس 2.9 گیگاهرتز
کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 1080 با 8 گیگابایت رم مجازی GDDR5
حافظه رم: 32 گیگابایت از نوع DDR4
نمایشگر: 17.3 اینچ، Full HD، 120 هرتز با پاسخدهی 3 میلی ثانیه‌ای
حافظه داخلی: 512 گیگابایت از نوع SSD 1 ترابایت از نوع HDD

دلایل خرید:

+پردازنده Core i9 فوق سریع
+نمایشگر ضد بازتاب نور ۱۲۰ هرتز فوق‌العاده
+گزینه‌های حافظه عالی
+کیبورد مکانیکی

لپ‌تاپ MSI GT75 Titan بدون تردید به اندازه‌ای که نامش ادعا می‌کند قدرتمند است و پرفورمنسی سریع و قابل اتکا در اختیارتان خواهد گذاشت که باعث شرم لپ‌تاپ‌های غیر گیمینگ و ضعیف‌تر است.

از منظر مشخصات سخت‌افزاری، پردازنده اینتل Core i9-8950HK، پردازشگر گرافیکی GTX 1080 8GB و ۳۲ گیگابایت حافظه رم DDR4 با نرخ ۲۶۶۶ هرتز باعث می‌شوند این دستگاه به محض خروج از جعبه، تبدیل به دستگاهی برای خرد کردن بازی‌های کلان بودجه تبدیل شود. و با حافظه داخلی ۱.۵ ترابایتی، فضای بسیار زیادی برای ذخیره بازی‌ها خواهید داشت.

گستره عظیمی از پورت‌ها و اتصالات (از جمله دیسپلی پورت)، یک کیبورد مکانیکی بک‌لایت و گارانتی ۲ ساله MSI باعث می‌شود با یک پکیج تمام عیار برای گیمینگ حرفه‌ای مواجه باشیم. فقط باید انتظارات‌تان را از باتری‌اش در حالتی که به برق متصل نیست کاهش دهید.

Lenovo Legion Y740

مشخصات:

پردازنده: Intel Core i7-8750H
کارت گرافیک: Nvidia GeForce RTX 2060 (6 گیگابایت) یا RTX 2070 (8 گیگابایت Max-Q)
حافظه رم: 16 یا 32 گیگابایت
نمایشگر: 15.6 اینچ، Full HD، نرخ رفرش 144 هرتز با تکنولوژی G-Sync انویدیا
حافظه داخلی: 256 گیگابایت SSD یا 256 گیگابایت SSD و 1 ترابایت HDD

دلایل خرید:

+پردازشگر گرافیکی فوق‌العاده انویدیا
+شاسی بی‌نظیر
+گزینه‌های تنظیمات تحسین‌برانگیز

آخرین لپ‌تاپ گیمینگ لنوو، یعنی Legion Y740 یک اسب بخار قدرتمند است. با چند عضله قدرتمند در واحد پردازشگر گرافیکی (یعنی انویدیا جیفورس RTX 2060 یا RTX 2070)، دستگاه برای اجرای بازی‌های مورد علاقه شما روی پی‌سی، بدون هیچ مشکل آماده است. نمایشگر دوست‌داشتنی و ۱۵.۶ اینچی دستگاه رزولوشن Full HD را به نمایش در می‌آورد و با ۱۴۴ هرتز، از تکنولوژی G-Sync انویدیا پشتیبانی می‌کند تا بازی‌های شما در هر شرایطی بی‌نظیر به نظر برسند.

تنها حوزه‌ای که Legion Y740 در آن با مشکلات عدیده مواجه است، عمر باتری است. با مشخصاتی مانند پردازنده اینتل Core i7-8750H و آن پردازشگر گرافیکی قدرتمند که نیازمند انرژی فراوان است، لپ‌تاپ لنوو در ذخیره انرژی با مشکل مواجه می‌شود. هنوز هم با ماشین گیمینگ پرتابل خوب طرف هستیم، ولی باید حواستان باشد که هیچوقت کابل برق آن را هنگام خروج از منزل فراموش نکنید.

Dell XPS 15 2-in-1

مشخصات:

پردازنده: Intel Core i5 یا Intel Core i7
کارت گرافیک: Radeon RX Vega M GL (4 گیگابایت)
حافظه رم: 8 گیگابایت
نمایشگر: 15.6 اینچ، 4K، نمایشگر لمسی ضد بازتاب
حافظه داخلی: 512 گیگابایت SSD

دلایل خرید:

+طراحی فوق باریک
+مشخصات تحسین‌برانگیز برای یک دیوایس ۲ در ۱
+قطعات واقعاً مناسب برای گیمینگ

اگرچه طراحی کلاسیک ۲ در ۱ احتمالاً نخستین چیزی نباشد که هنگام تصور یک دستگاه پرتابل گیمینگ به ذهنتان می‌رسد، کمپانی دل اثبات کرده که چنین کاری امکان‌پذیر است و دقیقاً همین کار را به شکلی ماهرانه با لپ‌تاپ Dell XPS 15 2-in-1 انجام داده است. تازه‌ترین عضو خانواده XPS دل از پردازشگر گرافیکی رادئون RX Vega M GL با حافظه مجازی ۴ گیگابایتی بهره می‌برد و به یک پردازنده Core i5 یا Core i7 قابل اتکا مجهز شده.

با توجه به اینکه با یک لپ‌تاپ ۲ در ۱ طرف هستیم، نمایشگر دوست‌داشتنی دستگاه در فرم یک پنل ۱۵.۶ اینچی4K Ultra HD و InfinityEdge ظاهر می‌شود که کاملاً لمسی است و به شما اجازه می‌دهد به طرق تازه‌ای از دستگاه گیمینگ خود استفاده کرده و با آن تعامل داشته باشید. با این ساخت فوق باریک، می‌توانید ورودی آبرومندانه به بازار لپ‌تاپ‌های گیمینگ داشته باشید.

Asus ROG Strix GL502

مشخصات:

پردازنده: Intel Core i7
کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 1060 یا GTX 1070
حافظه رم: 16 گیگابایت از نوع DDR4
نمایشگر: 15.6 اینچ، Full HD، از نوع IPS
حافظه داخلی: 128 گیگابایت یا 256 گیگابایت SSD، 1 ترابایت HDD

دلایل خرید:

+مشخصات قدرتمند
+نمایشگر شفاف و روشن
+قیمت‌گذاری میان‌رده

یک محصول خوب دیگر از ایسوس که راهش را به لیست بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ مگ‌زون باز کرده و درک دلیل این موضوع هم چندان سخت نیست.

به خاطر اینکه ایسوس ROG Strix GL502 همراه با یک نمایشگر IPS با رزولوشن 1920 x 1080 از راه می‌رسد که به راحتی با سخت‌افزارهای قدرتمند و رده بالای گیمینگ رقابت می‌کند. یک پردازنده اینتل Core i7 به همراه کارت گرافیک انویدیا جیفورس GTX 1070 در کنار ۱۶ گیگابایت حافظه رم DDR4 باعث می‌شود اکثر بازی‌ها به صورت روان با ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می شوند و به این ترتیب، تجربه بازی‌های ویدیویی از منظر پرفورمنس بدون تحمیل استرس بر سخت‌افزار خواهد بود.

همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، عمر باتری در این دستگاه چندان مثال‌زدنی نیست. با این همه، سایر مشخصات دستگاه در قیاس با قیمت آن، کاملاً قابل قبول و قدرتمند ظاهر می‌شوند.

Dell Inspiron 7000 Gaming

مشخصات:

پردازنده: Intel Core i7
کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 1060
حافظه رم: 16 گیگابایت
حافظه داخلی: 1 ترابایت

دلایل خرید:

+سیستم خنک کننده حرفه‌ای
+نمایشگر Full HD و تکنولوژی صدای WavesMaxx
+کارت گرافیک جیفورس GTX 1060

تازه‌ترین محصولات متمرکز بر گیمینگ کمپانی دل، گزینه‌ای ایده‌آل برای افرادی هستند که می‌خواهند روی دستگاهی با توانایی برآمدن از کارهای روزانه سرمایه‌گذاری کنند و در عین حال، نیازهای گیمینگ‌شان برطرف شود. این دستگاه بدون هیچ تردید شایسته حضور در لیست بهترین لپ‌تاپ‌ گیمینگ سال ۲۰۱۹ است.

حتی مدل پایه Inspiron 7000 همراه با کارت گرافیک انویدیا جیفورس GTX 1060 و یک سیستم خنک‌کننده بسیار قدرتمند از راه می‌رسد که از ذوب شدن این کارت گرافیک هیولا جلوگیری می‌کند. با ۱۶ گیگابایت حافظه رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه SSD و نمایشگر ۱۵ اینچی Full HD و اسپیکرهایی با تکنولوژی صوتی WavesMaxx، پکیجی بی‌نظیر از سوی دل انتظار شما را می‌کشد.

لازم به اشاره است که با هر بار شارژ، به عمر باتری ۸ ساعته دسترسی خواهید داشت که کاملاً قابل قبول است، و از طرف دیگر ۸۰ درصد از این باتری ظرف ۱ ساعت شارژ می‌شود؛ بنابراین لازم نیست مدت زمان زیادی منتظر بمانید تا قادر به گیمینگ پرتابل باشید.

Asus ROG G703GI

مشخصات:

پردازنده: Intel Core i7 یا Intel Core i9
کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 1080 (8 گیگابایت رم مجازی GDDR5X)
حافظه رم: 64 گیگابایت
نمایشگر: 17.3 اینچ، Full HD، نرخ رفرش 144 هرتز
حافظه داخلی: سه حافظه 512 گیگابایت SSD، 2 ترابایت HDD

دلایل خرید:

+نمایشگری وسیع برای یک لپ‌تاپ گیمینگ
+پرفورمنس فوق‌العاده هنگام گیمینگ

برخلاف آنچه بسیاری از امروزی‌ها ممکن است به شما بگویند، بعضی از اوقات چیزهای بزرگ‌تر، چیزهای بهتر هستند؛ خصوصاً اگر موضوع صحبت لپ‌تاپی باشد که تقریباً در تمام ابعاد غول‌آساست. پیش از هرچیز نمایشگر مونولیثیک ۱۷.۳ اینچی را داریم که تجربه‌ای بهتر از تجربه بازی‌های ویدیویی و تماشای فیلم‌ و سریال برایتان به ارمغان می‌آورد و انتخاب میان پردازنده‌های اینتل Core i7 یا Core i9 تضمین‌کننده این موضوع است که G703GI از پس تمام نیازهایتان برخواهد آمد.

و با کارت گرافیک انویدیا جیفورس GTX 1080 که زیر شنل دستگاه می‌غرد، حتی سنگین‌ترین بازی‌ها هم مانند نیشگونی کوچک برای این هیولا هستند. این لپ‌تاپ انتخابی شایسته در لیست بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ ما است، ولی حواستان باشد که برای خریدش، نیاز به بازپس‌گیری پول رهن خانه دارید!

Acer Predator Helios 300

مشخصات:

پردازنده: Intel Core i7
کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 1060 (3 الی 6 گیگابایت)
حافظه رم: 16 یا 32 گیگابایت از نوع DDR4
نمایشگر: 15.6 اینچ، Full HD، نرخ رفرش 144 هرتز، از نوع ComfyView IPS
حافظه داخلی: 128 گیگابایت SSD، 1 ترابایت HDD

دلایل خرید:

+پرفورمنس عالی در قیاس با قیمت
+نمایشگر IPS با نرخ رفرش ۱۴۴ هرتز و رزولوشن Full HD

یکی از مزایای گیمینگ پرتابل در سال ۲۰۱۹، این حقیقت است که برخی از قدرتمندترین سخت‌افزارها حالا مقرون به صرفه‌تر از هر زمان دیگر هستند و به تولید محصولاتی منجر شده‌اند که با قیمت‌های اقتصادی، می‌توانند تقریباً تمام بازی‌های حاضر در لیست عناوین استیم شما را به راحتی اجرا کنند.

در اینجا، با لپ‌تاپ ایسر Predator Herlios 300 به یک کارت گرافیک قوی انویدیا جیفورس GTX 1060 و یک نمایشگر ۱۵.۶ اینچی Full HD دوست‌داشتنی دسترسی خواهید داشت که عطش شما برای پی‌سی گیمینگ را برطرف می‌کند. اما احتمالاً باید تنظیمات دستگاه را تغییر دهید تا خودش را اوورکلاک نکند و باعث ایجاد یک سوراخ در میز کارتان نشود.

این حقیقت که دستگاه تنها ۱۰۰۰ دلار قیمت دارد، واقعاً دیوانه‌کننده است و همین موضوع به لپ‌تاپ ایسر کمک کرده تا راهش را به بهترین‌های ۲۰۱۹ ما باز کند. بنابراین اگر می‌خواهید بهینه‎ترین استفاده را از بودجه محدودتان کنید، این بهترین محصولی است که فعلاً در بازار می‌یابید.

GIGABYTE Aero 15X

مشخصات:

پردازنده: Intel Core i7-8750H
کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 1070 (8 گیگابایت)
حافظه رم: 16 گیگابایت
نمایشگر: 15.6 اینچ، Full HD، از نوع IPS
حافظه داخلی: 512 گیگابایت SSD

دلایل خرید:

+مشخصات قدرتمند برای گیمینگ
+طراحی باکلاس و خوش‌تراش

بزرگ، جاه‌طلب و زیبا. لپ‌تاپ Gigabyte Aero 15X با مشخصات قدرتمند و ظاهری چشم‌نواز راهش را به آسانی به لیست بهترین‌ لپ‌تاپ گیمینگ ۲۰۱۹ باز می‌کند. با مشخصاتی که پردازنده Core i7 نسل هشتم اینتل، ۱۶ گیگابایت حافظه رم و کارت گرافیک جیفورس GTX 1070 را شامل می‌شود، هر تسکی از Aero 15X بخواهید، آن را با شایستگی و به سادگی هرچه تمام‌تر به انجام می‌رساند.

باید اعتراف کنیم که این لپ‌تاپ قرار است حساب بانکی‌تان را شدیداً در خرج بگذارد، اما اگر به دنبال خرید محصولی در رده پریمیوم بازار هستید، حرفمان را باور کنید وقتی می‌گوییم خروجی این لپ‌تاپ، ارزش هزینه‌اش را دارد. خبری از نمایشگر 4K نیست اما این ابعاد نمایشگر چندان ضروری نیست و ضمناً در نبودش، می‌توانید منتظر عمر باتری بیشتر و ۸ ساعته باشید.

Alienware m15

مشخصات:

پردازنده: Intel Core i7-8750H (شش هسته‌ای)
کارت گرافیک: Nvidia GeForce RTX 2060 (6 گیگابایت)
حافظه رم: 8 گیگابایت
نمایشگر: 15.6 اینچ، Full HD، از نوع IPS
حافظه داخلی: 256 گیگابایت SSD

دلایل خرید:

+قدرت نهفته بی‌نظیر در بدنه‌ای باریک
+پیشینه Alienware
+مجموعه‌ای از گزینه‌های شخصی‌سازی سخت‌افزار

وقتی نام Alienware به گوشمان می‌رسد، ناخودآگاه یاد بهترین کیفیت در گیمینگ می‌افتیم. وقتی با یک لپ‌تاپ Alienware طرف هستیم، می‌دانیم که هدف اصلی از ساخت دستگاه، افزایش رزولوشن بدون اینکه نرخ فریم دچار افت قابل توجهی شود بوده است.

لاین آپ محصولات فعلی Alienware که سه لپ‌تاپ m13، m15 و m17 را شامل می‎شود به زیبایی این فلسفه را به نمایش می‌گذارد. مدل پیشنهادی ما m15 است، زیرا تعادلی عالی میان داشتن نمایشگری بزرگ و داشتن نمایشگری آنقدر بزرگ که دیگر تفاوتی با دسکتاپ ندارد برقرار می‌کند.

از گستره عظیم پورت‌ها گرفته که از اترنت تا تاندربولت و HDMI را شامل می‌شود تا کیبورد قابل شخصی‌سازی، این لپ‌تاپ به شکلی همه‌ جانبه نیازهایتان را برطرف خواهد کرد. سیستم خنک‌کننده دستگاه به صورت خاص برای سنگین‌‌ترین کارها طراحی شده و اطمینان حاصل می‌کند که تا قادر به استفاده از آخرین قطره پرفورمنس دستگاه باشید. واقعاً شایسته لقب بهترین لپ‌تاپ گیمینگ ۲۰۱۹ هست.

ثبت نظر

*
*