• معرفی نرم افزار انتقال اطلاعات آیفون 3uTools

    • 50 تعداد لایک

معرفی نرم افزار انتقال اطلاعات آیفون 3uTools

    • آریزون آریزون
    • |
    • 1398/05/15 ﺳﻪشنبه 15 مرداد 1398
    • |
    • زمان مطالعه 6 دقیقه
    • |
    • 22184 بار بازدید شده
    • 50 تعداد لایک

داشتن یک دستگاه مبتنی بر iOS به این معناست که نیاز به دستکاری بعضی تنظیمات دارید، لازم است برخی محدودیت‌ها را کنار بزنید و یک سری قابلیت اضافه را آزاد کنید.

اگر خودتان را در وضعیت بالا پیدا می‌کنید، فلش کردن ورژن‌های مختلف فریمور یا جیل‌بریک دستگاه احتمالاً پاسخی باشد برای خواسته‌هایی که از آیفون و آیپدتان دارید، اما این کار نیازمند ابزارهای ویژه هم هست. بنابراین باید به راهکارهای نرم‌افزاری، مانند نرم افزار انتقال اطلاعات آیفون 3uTools اتکا کنید که همراه با مجموعه گسترده از ابزارهای کارآمد از راه می‌رسد.

در ادامه قصد داریم نگاهی بیندازیم به قابلیت‌های این پکیج همه‌چیز تمام و مزیت‌هایی که در صورت نصب آن روی کامپیوترتان به دست می‌آورید. توجه داشته باشید که این اپلیکیشن برای درست عمل کردن، نیازمند آیتونز روی دیوایس مبتنی بر iOS است.

نصب آسان و محیط کاربر پسند

نرم افزار انتقال اطلاعات آیفون 3uTools به آسانی هرچه تمام‌تر روی کامپیوتر نصب می‌شود و نیازمند هیچ تنظیمات خاصی از سوی شما نیست. رابط کاربری برنامه کاملاً روان است و اصلی‌ترین قابلیت‌ها را به شکلی شسته رفته در اختیارتان می‌گذارد تا به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

با این حال برای داشتن درکی درست از فلش کردن فریمور و جیل‌بریک دستگاه‌های iOS باید دانشی نسبی از کار با کامپیوتر داشته باشید و تنها در این صورت است که استفاده‌ای تمام و کمال از قابلیت‌های برنامه را خواهید داشت.

قابلیت‌های ساده یا پیشرفته در فلش کردن، بسته به نیازتان

نرم افزار انتقال اطلاعات آیفون 3uTools چندین راه مختلف برای فلش کردن ورژن‌های مختلف از دستگاه iOS شما پیش پایتان می‌گذارد. دسترسی به مجموعه‌ای از ابزارهای ساده فلشینگ تنها نیازمند انتخاب فریمور دلخواه از سوی شماست، سپس گزینه حذف اطلاعات کاربر (User Data Deletion) را خاموش یا روشن می‌کنید و دکمه Flash را انتخاب کنید.

یا اینکه می‌توانید راهکاری پیچیده‌تر در پیش بگیرید که به شما اجازه می‌دهد به تنظیماتی پیشرفته مانند پارامترهای جستار SHSH، فعال‌سازی، اندازه پارتیشن‌های سیستم و ارتقای بیس‌بند دسترسی داشته باشید.

جیل‌بریک بدون هیچ دشواری

علاوه بر این‌ها ، اگر بخواهید مجموعه‌ای از قابلیت‌های اضافه و کارآمد را آزاد کنید، می‌توانید دستگاه iOS خودتان را به شکلی مرسوم‌تر جیل‌بریک کنید. جیل‌بریک کردن دستگاه با 3uTools به آسانی انتخاب گزینه مربوطه، انتخاب فریمور مناسب و دنبال کردن راهنمایی‌های رابط کاربری است.

مدیریت تمام و کمال محتویات

نرم افزار انتقال اطلاعات آیفون 3uTools فقط برای کاربران حرفه‌ای که بیشترین کارایی را از آیفون یا آیپد خود انتظار دارند ساخته نشده. اگر نیاز به قابلیت‌های مدیریت اطلاعات در دستگاه iOS خود دارید، 3uTools قابلیت‌هایی مانند بک‌آپ‌گیری اطلاعات، پاکسازی فایل‌های اضافی و یک فایل منیجر ارائه می‌کند که داشتن تمامی آن‌ها در کنار یکدیگر، سهولت و سرعت مدیریت محتوا را بالا می‌برد.

این تمام ماجرا نیست

شاید باورش سخت باشد، اما 3uTools مجموعه‌ای از ابزارهای کاربردی دیگر هم دارد که قطعاً هرازچندگاهی به کمک‌تان خواهند آمد. ساخت رینگتون، تبدیل فرمت‌های ویدیویی مختلف به یکدیگر، فشرده‌سازی تصاویر و نمایش تصویر زنده آیفون یا آیپد روی کامپیوتر تنهای بخشی از این ابزارهاست. نرم افزار انتقال اطلاعات آیفون 3uTools حتی سرویسی برای دانلود رایگان اپلیکیشن‌ها و والپیپرها دارد. و چه بهتر از اینکه تمام این ابزارها را به شکلی یک جا و در قالب اپلیکیشنی سبک‌وزن داشته باشید.

برنامه 3uTools مجموعه‌ای ارزشمند از ابزارهای فلش کردن و جیل‌بریک برای iOS است که همراه با یک رابط کاربری صیقل خورده از راه می‌رسد و سخت‌ترین کارها را به سهولت هرچه تمام‌تر عملی می‌کند.

ثبت نظر

*
*