• بهترین ماشین‌های لباسشویی‌‌ سال ۲۰۱۹

    • 33 تعداد لایک

بهترین ماشین‌های لباسشویی‌‌ سال ۲۰۱۹

    • آریزون آریزون
    • |
    • 1398/05/28 دوشنبه 28 مرداد 1398
    • |
    • زمان مطالعه 15 دقیقه
    • |
    • 8197 بار بازدید شده
    • 33 تعداد لایک

به دنبال بهترین ماشین لباسشویی‌‌های سال ۲۰۱۹ می‌گردید؟ یک بازار بزرگ آن بیرون است که هر نوع ماشین لباسشویی که دلتان بخواهد در آن وجود دارد و تک‌تک‌شان، لباس‌هایتان را سفیدتر از سفید می‌کنند. اما کدام یک از آن‌ها واقعاً بهترین گزینه است؟ برای آن‌هایی که به دنبال پیشنهادی سریع و فوری می‌گردند، ما در مگ‌زون ماشین لباسشویی AEG 9000 Series را پیشنهاد می‌کنیم. اما این دستگاه اندکی گران قیمت است و احتمالاً بهتر باشد که باقی مقاله را بخوانید تا با مدل‌هایی ارزان قیمت‌تر نیز آشنا شوید. نیازی به اشاره نیست که تمام این ماشین‌های لباسشویی، جزو بهترین‌های بازار هستند و ما در مگ‌زون نیز به همین خاطر انتخاب‌شان کرده‌ایم؛ تا شما مجبور به گشتن و مقایسه از میان ده‌ها و بلکه صدها گزینه نباشید.

چطور بهترین ماشین لباسشویی را برای خود بیابیم؟

توصیه ما هنگام خرید ماشین لباسشویی این است: به دقت بودجه و نیازهایتان را بسنجید. به عنوان مثال خانواده‌ها نیازمند دیگی با ظرفیت زیاد و سرعت چرخش موتور بالا هستند. تجربه ما و بسیاری دیگر از افراد نشان داده که ماشین‌های لباسشویی یکی از آن محصولاتی هستند که ارزش صرف هزینه بیشتر را دارند.

نه‌تنها ماشین لباسشویی‌های گران قیمت‌تر عمر بیشتری دارند، بلکه در این مدل‌ها معمولاً لباس‌ها به شکلی بهتر و ظریف‌تر شسته می‌شوند. لیست پایین شامل بهترین ماشین‌های لباسشویی بازار است که با تکنولوژی‌های متنوع از راه می‌رسند. در حال حاضر با ۳۰۰ دلار هم می‌توان یک ماشین لباسشویی قابل قبول خرید، اما بازهم تاکید می‌کنیم که هزینه بیشتر، ارزشش را دارد. لیست ما با ماشین لباسشویی محبوب‌مان در جایگاه نخست آغاز می‌شود و سپس به صورت نزولی، از ماشین لباسشویی‌های گران قیمت به سمت گزینه‌های ارزان‌تر می‌رویم.

بهترین ماشین‌های لباسشویی‌‌ سال ۲۰۱۹

 

 

AEG 9000 Series L9FEC966R

بهترین ماشین‌های لباسشویی‌‌-AEG 9000 Series L9FEC966R

مشخصات:

ظرفیت دیگ: ۹ کیلوگرم
رده‌بندی مصرف انرژی: A+++
سرعت چرخش موتور: ۱۶۰۰ دور بر دقیقه

دلایل خرید:

+عملکرد عالی به هنگام شستشو
+قابلیت نرم‌کنندگی بی‌نظیر لباس
+با استانداردهای ماشین‌های لباسشویی، بسیار خوش‌قیافه است

دلایل اجتناب:

-باید دائما برایش نمک مخصوص بخرید

این ماشین لباسشویی، امسال یکی از نامزدهای «بهترین محصول سال» بود و نقدهایی پنج ستاره هم دریافت کرده که کاملاً شایستگی‌شان را دارد. قابلیت اصلی 9000 Series، یک پخش کننده نمک است که کارکردی شبیه به ماشین‌های ظرفشویی دارد. نمک دستگاه باعث نرمی آب می‌شود و در نتیجه لباس‌هایی تمیزتر و لطیف‌تر دریافت خواهید کرد. مشخصاً اما این بدان معناست که دائماً باید نمک مخصوصش را خریداری کنید. از طرف دیگر، اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که آب نرم دارد، ماشین لباسشویی مورد نظرمان هیچ مزیتی با خود به همراه نخواهد آورد. اما برای اکثر افراد، این یک نوآوری بی‌نظیر است.

بهبود دیگری که این ماشین لباسشویی با خود به ارمغان می‌آورد در شستشوی پارچه‌های ظریف ظاهر می‌شود. پوشاک‌هایی که با پشم گوسفند ساخته شده‌اند بیشترین نفع را از شیوه شستشوی دستگاه می‌برند و یک حالت مبتنی بر بخار هم نیاز به اتو کردن لباس را از بین می‌برد؛ به بیان دیگر، به محض اتمام روند شستشو قادر به پوشیدن لباس‌ هستید. 

مشخصاً نیازی به اشاره نیست که تمام نیازهای ابتدایی، با این ماشین لباسشویی با بالاترین استانداردها انجام می‌شوند و 9000 Series نه تنها ساکت و بهینه است، بلکه رده‌بندی مصرف انرژی A+++ را نیز دریافت کرده. تمامی این‌ها در ازای قیمتی کمتر از ۱۰۰۰ دلار.

Bosch Serie 6 i-Dos WAT286H0GB

بهترین ماشین‌های لباسشویی‌‌-Bosch Serie 6 i-Dos WAT286H0GB

مشخصات:

ظرفیت دیگ: ۹ کیلوگرم
رده‌بندی مصرف انرژی: A+++
سرعت چرخش موتور: ۱۴۰۰ دور بر دقیقه

دلایل خرید:

+قابلیت i-Dos
+بسیار بی سر و صدا
+امکان اضافه کردن لباس در حین شستشو

دلایل اجتناب:

-نیاز به راه‌اندازی اتصال وای فای

ماشین لباسشویی Serie 6 i-Dos استحقاق هر تمجیدی را دارد؛ چون مشخصه‌های زیادی برای دوست داشتن دارد. عملکرد روان و تقریباً بی سر و صدا، بهره‌گیری از تکنولوژی‌های مختلف و طراحی کاملاً کاربردی دستگاه به این معناست که گزینه‌ای ایده‌ آل برای هر خانواده به حساب می‌آید. طبیعتاً برند بوش هم با موفقیت قادر به کنار هم قرار دادن این اجزا بوده و نتیجه نهایی، دستگاهی هم هوشمند و هم قدرتمند است.

همان‌طور که از نام دستگاه مشخص است، با خرید این ماشین لباسشویی به سیستم کارآمد i-Dos دسترسی خواهید یافت. این سیستم به شما اجازه می‌دهد مخزنی را با ماده شوینده و نرم‌کننده لباس پر کنید و سپس برای حدود ۲۰ بار شستشو، از آن‌ها استفاده کنید. در هر دفعه از شستشو، Serie 6 قادر به محاسبه میزان مورد نیاز از آب و ماده شوینده است و به این ترتیب، هیچ چیز به هدر نمی‌رود.

این ماشین لباسشویی یکی از لوازم خانگی هوشمند بوش است و اگر دلتان می‌خواهد از طریق موبایل قادر به پایش شستشوی لباس‌ها باشید، امکان اتصال دستگاه به وای فای وجود دارد. شاید به نظر قابلیتی دهان پر کن به نظر برسد، اما به هیچ وجه اینطور نیست و اتصال بی‌سیم به Serie 6 به شما اجازه می‌دهد که هنگام بروز یک مشکل، دستگاه را عیب‌یابی کنید. و ضمن اینکه اگر دلتان می‌خواهد، می‌توانید روند شستشو را از راه دور (مثلا از سر کار) آغاز یا متوقف کنید.

از منظر ظرفیت، دیگ ۹ کیلوگرمی این ماشین لباسشویی برای اکثر خانواده‌ها زیاد هم هست و یک در اضافه نیز روی بدنه قرار گرفته که به شما اجازه می‌دهد حتی حین شستشو، لباس‌های بیشتری را به دیگ اضافه کنید. از دیگر ویژگی‌ها می‌توان به قفل کودک، تایمر و دکمه‌های کنترلی که به ساده‌ترین شکل ممکن امکان آغاز شستشو را مهیا می‌کنند اشاره کرد. طبیعتاً برای استفاده از قابلیت وای فای، کارهایی مقدماتی لازم است اما روند اتصال، تفاوتی با وصل کردن یک لپتاپ یا کامپیوتر به روتر خانگی ندارد و به شکلی سرراست انجام می‌شود.

به لطف طراحی دیگ با تکنولوژی WaveDrum، این ماشین لباسشویی رفتاری بسیار خوب با لباس‌های شما دارد و به جای کوفتن آن‌ها مثل ماشین‌های لباسشویی سنتی، عملاً آن‌ها را نوازش می‌کند. Bosch Serie 6 i-Dos حتی به شما می‌گوید که چه زمانی وقت رسیدگی به خود دستگاه رسیده و با یک برنامه خودکار به نام DrumClean، بخش‌های داخلی را تمیز می‌کند.

در نهایت باید افزود که بوش در بازاریابی خود، Serie 6 i-Dos را یکی از اصلی‌ترین محصولات خود در سال ۲۰۱۹ معرفی می‌کند و احتمالاً می‌توانید متوجه شوید که دلیلش چیست. این دستگاه بالانسی محشر میان قیمت‌گذاری مقرون به صرفه، قابلیت‌های پیشرفته و کیفیت عالی است و جزو بهترین ماشین لباسشویی‌های سال به حساب می‌آید.

Beko WTG1041B2

بهترین ماشین‌های لباسشویی‌‌-Beko WTG1041B2

مشخصات:

ظرفیت دیگ: ۱۰ کیلوگرم
رده‌بندی مصرف انرژی: A+++
سرعت چرخش موتور: ۱۴۰۰ دور بر دقیقه

دلایل خرید:

+دیگ عظیم ۱۰ کیلوگرمی
+موتوری با ۱۰ سال گارانتی

دلایل اجتناب:

-با این قیمت، اتکاپذیری دستگاه جای تردید دارد

برند Beko که زیرمجموعه هولدینگ معتبر Arelik و KOC است وقتی که بودجه محدودی داشته باشید، محصولاتی بسیار مقرون به صرفه در اختیارتان می‌گذارد. این ماشین لباسشویی ارزان قیمت و کارآمد، دیگی با ظرفیت ۱۰ کیلوگرم و دری با قطر ۲۴ سانتی‌متر دارد و موتوری بسیار بهینه از منظر مصرف انرژی که رده‌بندی A+++ را دریافت کرده و با گارانتی کارکرد ۱۰ ساله از راه می‌رسد.

ماشین لباسشویی WTG1041B2 چرخه شستشوی ۸ مرحله‌ای دارد و یک حالت مخصوص بسیار سریع که می‌تواند لباس‌هایی با وزن ۲ کیلوگرم را در عرض تنها ۱۴ دقیقه بشوید. در طرف دیگر، حالت Daily Programme می‌تواند البسه‌ای به وزن ۱۰ کیلوگرم را در مدت زمان تحسین برانگیز ۲۸ دقیقه بشوید.

موتوری که در بیشترین حالت قادر به چرخش ۱۴۰۰ دور بر دقیقه است و رابط کاربری بسیار آسان که با کمترین دردسر، پیچیده‌ترین تنظیمات را میسر می‌کند را هم به معادله اضافه کنید تا متوجه شوید با دستگاهی توانمند و خوش قیمت روبرو هستید که برای خانواده‌هایی با بودجه محدود کاملاً ایده آل است.

Samsung Ecobubble WW90J5456FC

بهترین ماشین‌های لباسشویی‌‌-Samsung Ecobubble WW90J5456FC

مشخصات:

ظرفیت دیگ: ۹ کیلوگرم
رده‌بندی مصرف انرژی: A+++
سرعت چرخش موتور: ۱۴۰۰ دور بر دقیقه

دلایل خرید:

+بهینه از نظر مصرف انرژی
+قابلیت BubbleSoak قدرتمند
+ظاهر عالی

دلایل اجتناب:

-ظرفیت دستگاه اندکی کم است

اگرچه ماشین لباسشویی Ecobubble WW90J5456FC سامسونگ بزرگ‌ترین ظرفیت دیگ را ندارد، باز هم قادر به شستن لباس‌هایی کثیف با بیشینه وزن ۹ کیلوگرم است. با این قیمت و کارنامه‌ای از عملکردهای موفقیت‌آمیز، محصول جدید سامسونگ برای خانواده‌هایی متوسط از نظر جمعیتی یا هرکسی که ترجیح می‌دهد لباس‌هایش را دیر به دیر بشوید کاملاً مناسب خواهد بود.

اصلی‌ترین دلیل خرید Ecobubble WW90J5456FC مجموعه قابلیت‌هایی است که ارائه می‌کند و در صدر این قابلیت‌ها، ویژگی BubbleSoak است که تکنولوژی منحصر به سامسونگ بوده و به صورت خاص برای از بین بردن لکه‌های سخت‌جان طراحی شده است. یک قابلیت محشر دیگر، شستشوی سریع ۱۵ دقیقه‌ای است که وقتی با ناامیدی به دنبال جوراب و پیراهن تمیز می‌گردید، به نجات‌تان خواهد آمد.

این ماشین لباسشویی از قابلیت تنظیم میانبرهایی برای حالت‌های شستشوی محبوب شما بهره می‌برد، یک کشو برای مواد شوینده دارد و رده‌بندی مصرف انرژی A+++ را دریافت کرده که حسابی در هزینه‌های برق شما صرفه‌جویی خواهد کرد. گردش موتور با ۱۴۰۰ دور در دقیقه آنقدرها سریع نیست اما قطعاً کارهایتان را راه خواهد انداخت.

طراحی دلنشین در دو رنگ گرافیت و سفید و تعبیه دری با ابعاد مناسب که تخلیه ماشین را بسیار آسان می‌کند را هم به تمام این‌ها اضافه کنید و پی خواهید برد که چرا این محصول سامسونگ تا این حد به عنوان یکی از بهترین ماشین لباسشویی‌های سال به محبوبیت رسیده.

AEG 7000 Series L7FEE865R

بهترین ماشین‌های لباسشویی‌‌-AEG 7000 Series L7FEE865R

مشخصات:

ظرفیت دیگ: ۸ کیلوگرم
رده‌بندی مصرف انرژی: A+++
سرعت چرخش موتور: ۱۶۰۰ دور بر دقیقه

دلایل خرید:

+عملکرد عالی در قیاس با قیمت
+استفاده آسان
+شدیداً بی سر و صدا
+قابلیت شستشوی بخار

اگر بودجه‌تان به خرید AEG 9000 Series که برنده چندین جایزه بوده یا مدل‌های بالاتر نمی‌رسد، قطعاً باید به سراغ این مدل با مشخصاتی اندکی ضعیف‌تر بروید که لباس‌ها را تقریباً به همان اندازه بهینه و به همان اندازه بی سر و صدا می‌شوید. در واقع تنها تفاوت‌های این مدل و مدل گران قیمت‌تر 900 Series، این است که دیگ AEG 7000 Series یک کیلوگرم ظرفیت کمتر دارد، اندکی آب بیشتر مصرف می‌کند و مصرف انرژی‌اش هم حدودا دو برابر بیشتر است (۰.۶۸ کیلووات در برابر ۰.۳۲ کیلووات در مدل 9000 Series).

مدل 7000 Series که به انبوهی از سنسورهای مختلف مجهز شده، با یک نمایشگر لمسی ساده و بسیار خوانا از راه می‌رسد که استفاده از آن شدیداً لذت‌بخش است. خیلی ساده کافیست حالت مورد نظرتان را با گردونه‌ای بزرگ انتخاب کنید و سپس به سراغ داشبوردی شبیه به داشبورد اتومبیل‌های آئودی بروید که به شما اجازه می‌دهد مدت زمان شستشو، دمای آب و سرعت گردش موتور را تعیین کنید. یک حالت شستشوی بخار هم وجود دارد که قادر به فعال‌سازی آن در دقایق پایانی سیکل شستشو هستید.

اگر سری به فضای آنلاین و فروشگاه‌هایی که این ماشین لباسشویی را می‌فروشند بزنید، متوجه می‌شوید که اکثریت قریب به اتفاق مشتریان از آن راضی بوده‌اند. همه این مشتریان به شما خواهند گفت که دستگاه به شکلی تحسین برانگیز بی سر و صداست و گارانتی ۵ ساله آن هم خیال‌تان را از مشکلات احتمالی راحت خواهد کرد. تنها نکته‌ای که باید به آن توجه ویژه داشته باشید، قرار گرفتن ماشین لباسشویی روی سطحی کاملاً صاف و بالانس است، در غیر این صورت سنسورها با تشخیص تکان زیاد دستگاه، از به راه افتادن گردش موتور جلوگیری می‌کنند؛ خصوصاً اگر دیگ کاملاً پر شده باشد.

Miele WCR860WPS

بهترین ماشین‌های لباسشویی‌‌-Miele WCR860WPS

مشخصات:

ظرفیت دیگ: ۹ کیلوگرم
رده‌بندی مصرف انرژی: A+++
سرعت چرخش موتور: ۱۶۰۰ دور بر ثانیه

دلایل خرید:

+سلکشنی متنوع از حالات شستشو
+سیستم تشخیص خودکار مقادیر مواد شوینده

دلایل اجتناب:

-اندکی گران قیمت

لوازم خانگی Miele همواره جزو محصولاتی هستند که توسط مجلات و وب‌سایت‌های فعال در این حوزه به عنوان بهترین نمونه‌های موجود در بازار معرفی می‌شوند. و اینجا هم یکی از بهترین ماشین لباسشویی‌ها را داریم که با انبوهی از ویژگی‌های کارآمد و کیفیتی با دوام از راه می‌رسد.

بیایید کار را با قابلیت‌های TwinDose و CapDosing آغاز کنیم که به صورت خودکار، نرم‌کننده لباس و مواد شوینده را مورد استفاده قرار می‌دهند. مطمئن نیستید که برای شستشوی مقادیر مشخصی از البسه به چه مقدار مواد شوینده و نرم‌کننده نیاز دارید؟ این ماشین با دو مخزن بزرگ از راه می‌رسد که مواد مخصوص خود Miele را شامل می‌شوند. کافیست درهای پایینی و بالایی را باز کرده و این مواد را در آن‌ها بریزید و کار تمام است. حالا نه‌تنها مواد شوینده و نرم‌کننده‌ای کافی برای ۳۰ بار شستشو دارید، بلکه دستگاه هم صرفاً از مقادیری که مورد نیازش باشد استفاده می‌کند. اگر خواستید از روش سنتی هم جامه‌های خود را بشویید باز هم مشکلی نیست و یک مخزن کشویی سنتی وجود دارد که آن هم از مواد شوینده شما به صورت بهینه استفاده می‌کند.

اگر به هر دلیلی می‌خواهید هزینه‌های خود را کاهش دهید، می‌توانید به سراغ قبلیت PowerWash 2.0 در این دستگاه بروید که از کمترین مقدار آب و برق استفاده کرده و همچنان عملکردی عالی از خود به نمایش می‌گذارد. و اگر هم عجله دارید، به سراغ قابلیت Espress بروید و با یک سیکل ۲۰ مرحله‌ای و چرخش موتوری برابر ۱۶۰۰ دور بر ثانیه که برای خارج کردن زمین از مدارش کافیست، لباس‌هایتان را به شکلی فوری بشویید.

Miele WCR860WPS همراه با یک دیگ ۹ کیلوگرمی از راه می‌رسد که برای خانواده‌های متوسط رو به بالا کافی خواهد بود و آنقدر حالات شستشوی متنوع دارد که از تمام نیازهای شما برآید. و هنوز حرفمان درباره‌اش تمام نشده. آنچه این ماشین لباسشویی را حقیقتاً از رقبایش متمایز می‌کند، سکوتش به هنگام شستشوی لباس است. این دستگاه آنقدر بی‌صدا کار می‌کند که حین شستشو ممکن است چند باری به آن سر بزنید تا مطمئن شوید که واقعاً روشن و مشغول کار است.

Bosch Serie 8 WAWH8660GB

بهترین ماشین‌های لباسشویی‌‌-Bosch Serie 8 WAWH8660GB

مشخصات:

ظرفیت دیگ: ۹ کیلوگرم
رده‌بندی مصرف انرژی: A+++
سرعت چرخش موتور: ۱۴۰۰ دور بر ثانیه

دلایل خرید:

+قابلیت‌های پریمیوم با قیمتی معقولانه
+بهینه از نظر مصرف انرژی
+شستشوی بی‌نظیر لباس‌ها

دلایل اجتناب:

-ظاهر و طراحی خسته‌کننده

اغراق نیست اگر بگوییم برند بوش به نوعی آئودی لوازم خانگی است: در قیاس با بسیاری از برندها محصولاتی گران قیمت دارد و محصولات پرچمدارش واقعاً هزینه‌بر هستند اما با پرداخت این هزینه، می‌دانید محصولی خریده‌اید که به شکلی ماهرانه مهندسی شده و برای چند دهه دوام می‌آورد.

ماشین لباسشویی Serie 8 با رده‌بندی مصرف انرژی A+++ از دو متد برای کاهش مصرف انرژی استفاده می‌کند: نخست ActiveWater Plus که از چند سنسور برای تنظیم مقدار آب، بسته به جنس لباس‌ها و مقادیرشان استفاده می‌کند و سپس سیستم i-Dos برای تعیین میزان استفاده از مواد شوینده که کارکردی شبیه به قابلیت TwinDos شرکت Miele دارد. این دستگاه مقدار دقیق مواد شوینده لازم برای شستشو را اندازه می‌گیرد و کافیست که یادتان بماند مخزنش را هر از چندگاهی پر کنید. یک بار پر کردن مخزن، برای ۲۰ بار شستشو کفایت خواهد کرد.

ماشین لباسشویی Serie 8 به صورت از راه دور و با اپلیکیشن هم قابل کنترل است و دیگی ۹ کیلوگرمی دارد. بنابراین اگر خلاصه بگوییم، تمام قابلیت‌های بهترین ماشین لباسشویی‌های رقبایش را دارد و اندکی گران‌ قیمت‌تر از آنهاست. اما یک بار دیگر تاکید می‌کنیم که تفاوت بوش با رقبا، مهندسی بی‌نظیرش است.

AEG L7FE7461BI

بهترین ماشین‌های لباسشویی‌‌-AEG L7FE7461BI

مشخصات:

ظرفیت دیگ: ۷ کیلوگرم
رده‌بندی مصرف انرژی: A+++
سرعت چرخش موتور: ۱۴۰۰ دور بر دقیقه

دلایل خرید:

+حالات شستشوی متنوع
+طراحی یکپارچه
+بسیار بهینه

دلایل اجتناب:

-ظرفیت دیگ چندان زیاد نیست

AEG L7FE7461BI که ساخت کشور ایتالیا است، چند مشخصه بسیار جذاب در طراحی دارد و به خاطر شکل یکپارچه‌ و درب بسیار فیت‌اش، ظاهری زیبا به آشپزخانه منزل شما می‌بخشد. این دستگاه در انجام کارهایش عجله‌ای ندارد که شاید نکته‌ای منفی به نظر برسد، اما در واقع به این معناست که ماشین لباسشویی مورد اشاره شدیداً در شستشوی لباس‌های شما وسواس به خرج می‌دهد.

با این همه، اگرچه این مدل خاص از AEG در شستن کثیف‌ترین لباس‌ها عملکردی بی‌نظیر از خود به جای می‌گذارد، از نظر ظرفیت دیگ آنقدرها تحسین برانگیز نیست. دیگ ۷ کیلوگرمی دستگاه بزرگ‌ترین چیزی نیست که می‌توانید در بازار بیابید، اما در این محصول، ما کیفیت را بیشتر کمیت در اولویت قرار داده‌ایم. از میان ۱۴ حالت شستشوی مختلف یکی را انتخاب کنید و متوجه خواهید شد که تک‌تک‌شان کاری بی‌نظیر با لباس‌های شما انجام می‌دهند. یک پوئن مثبت دیگر، تنظیمات شستشوی بخار است که خط اتو را از بین می‌برد.

در واقع باید AEG را تحسین کرد که چنین محصولی با چنین گزینه‌های متنوعی ساخته و ضمناً یک گردونه برای تعیین جنس لباس‌ها هم وجود دارد. البته اینطور هم نیست که در تمام حالات، مدت زمانی طولانی منتظر شستشوی لباس‌ها بمانید. یک گزینه شستشوی سریع ۲۰ دقیقه‌ای هم وجود دارد. ولی اگر می‌خواهید به بالاترین کارایی دست پیدا کنید، باید تنظیماتی طولانی مدت را به کار بگیرید.

اگرچه این ظرفیت کم ممکن است تنها نکته منفی درباره این محصول AEG باشد، شدیداً تحسین تاثیر حالت‌های مختلف گردش موتور آن قرار خواهید گرفت. این ماشین لباسشویی قرار نیست برای خانواده‌های بزرگ کارآمد باشد، اما اگر لباس‌هایتان را در فواصل زمانی کوتاه می‌شویید، این یکی از بهترین ماشین لباسشویی‌های بازار است.

در سمت خوب ماجرا، AEG L7FE7461BI با رده‌بندی مصرف انرژی A+++ از راه می‌رسد، اما حالت‌های شستشوی طولانی‌تر به خاطر نیاز بیشتر به برق در پایان سیکل شستشو، ممکن است بهینگی مصرف انرژی را اندکی تحت تاثیر قرار دهند. در هر صورت باز هم باید اشاره کرد که ماشین لباسشویی AEG لباس‌ها را با مهارت و ظرافت می‌شوید و از این لحاظ، مصرف انرژی بیشترش مشکل چندان بزرگی نسبت به مدل‌های دیگر نیست.

و به خاطر اینکه بسیار بی سر و صداست، این ماشین لباسشویی بهترین انتخاب برای افرادی است که می‌خواهند لباس‌های خود را در طول شب و برای مدتی طولانی بشویند. به این ترتیب، صبح که از خواب برمی‌خیزید، لباس‌هایی لطیف و بسیار تمیز خواهید داشت.

LG FH4G1BCS2

بهترین ماشین‌های لباسشویی‌‌-LG FH4G1BCS2

مشخصات:

ظرفیت دیگ: ۱۲ کیلوگرم
رده‌بندی مصرف انرژی: A+++
سرعت چرخش موتور: ۱۴۰۰ دور بر دقیقه

دلایل خرید:

+ظرفیت بسیار بالا
+قابلیت توقف و افزودن لباس در حین شستشو

دلایل اجتناب:

-برچسب قیمت بالا اما منطقی

ماشین لباسشویی LG FH4G1BCS2 یکی از بهترین‌های این لیست است. با یک نگاه به بدنه دستگاه و ظرفیت دیگ سخاوت‌مندانه‌اش متوجه می‌شوید با چه دستگاه بی‌نظیری طرف هستید و وقتی روند شستشو آغاز می‌شود، زیبایی‌اش ادامه می‌یابد. ال‌جی با این مدل دست به تولید محصولی حقیقتاً جذاب زده و آن را به موتور 6 Motion Direct Drive مجهز کرده. آنچه این موتور با خود به همراه می‌آورد، قدرت بالا، شستشوی عالی، صدای کم و کارکرد بسیار روان است. این‌ها مشخصاتی هستند که ما در ماشین‌های لباسشویی به دنبالشان می‌گردیم.

پیش از اینک به سراغ تعیین حالت شستشوی گسترده دستگاه بروید، ظاهر بیرونی ماشین لباسشویی ال‌جی توجهتان را به خود جلب خواهد کرد. ال‌جی در طراحی کلی FH4G1BCS2 بسیار دلربا عمل کرده، اما تنها نکته منفی، پنل کنترل است. اطلاعاتی که به صورت سفیدرنگ روی بدنه‌ای مشکی رنگ ارائه می‌شوند بسیار جذاب و تمیز ارائه می‌شوند. و وقتی نوبت به تعیین حالت شستشو می‌رسد، به مجموعه‌ای غنی از گزینه‌ها دسترسی خواهید داشت و ال‌جی حتی حالاتی مانند Allergy Care (برای شستشوی لباس به شکلی که برای افراد دارای آلرژی آزاردهنده نباشد)، Steam Softener (نرم‌کنندگی لباس با بخار) و Steam Refresh را در آن تعبیه کرده است.

باید افزود که البته اکثر حالا شستشوی این ماشین لباسشویی جواز تایید موسسه آلرژی بریتانیا را دریافت کرده‌اند و به همین خاطر، گزینه‌ای مناسب برای افراد درگیر با این عارضه هستند. و در کنار همه این‌ها باید به حالت TurboWash هم اشاره کرد که کماکان البسه شما را به صورت قدرتمندی شستشو می‌دهد، اما مدت زمان این پروسه به ۴۹ دقیقه کاهش یافته و از نظر مصرف انرژی هم به شکلی بهینه‌تر انجام می‌شود.

قابلیت دیگری که به جذابیت ماشین لباسشویی ال‌جی اضافه می‌کند، مجموعه‌ای از حالات شستشو است که به صورت پیش فرض در دستگاه وجود ندارند اما می‌توانید آن‌ها را دانلود کنید. در حالی که بسیاری از اپلیکیشن‌های همراه لوازم خانگی هوشمند، آن چیزی نیستند که باید و شاید باشند، ال‌جی در توسعه نرم‌افزار Smart ThinQ بسیار موفق بوده و یکی از دلایلی که تمام مشتریان نظری مثبت نسبت به FH4G1BCS2 دارند، همین توجه ال‌جی به جزییات و استخراج قابلیت‌های بسیار کاربردی از آن جزییات است.

و در نهایت به یکی دیگر از قابلیت‌های LG FH4G1BCS2 می‌رسیم که احتمالاً مهم‌ترین مورد باشد و آن چیزی نیست جز قابلیت Pause & Add. این قابلیت منحصر به فرد به شما اجازه می‌دهد که دستگاه را حین شستشو متوقف کرده و لباسی که در لحظه آخر فراموش کرده بودید را به دیگ اضافه کنید. و موضوع فقط به جوراب و لباس زیر محدود نمی‌شود؛ می‌توانید لباس‌های بزرگ‌تری مانند کت و شلوار را هم اضافه کنید که بسیار باحال است.

LG 6 Motion FH6F9BDS2

بهترین ماشین‌های لباسشویی‌‌-LG 6 Motion FH6F9BDS2

مشخصات:

ظرفیت دیگ: ۱۲ کیلوگرم
رده‌بندی مصرف انرژی: A+++
سرعت چرخش موتور: ۱۶۰۰ دور بر دقیقه

دلایل خرید:

+ظرفیت عظیم دیگ
+گزینه‌های متنوع شستشو

دلایل اجتناب:

-گران قیمت

ماشین‌های لباسشویی ال‌جی کمیتی قابل توجه از قابلیت‌ها را شامل می‌شوند؛ اما آنچه که هر زن خانه‌داری باید بداند این است که دیگ دستگاه قادر به تحمل البسه‌ای به وزن ۱۲ کیلوگرم است، با استفاده از بخار ۹۹.۹ درصد از مواد آلوده را از بین می‌برد، با قابلیت TurboWash در عرض تنها ۴۹ دقیقه لباس‌هایتان را می‌شوید، شش حالت گردش موتور مختلف دارد و گردونه‌ای در اختیارتان می‌گذارد که به شکلی ساده و آسان راهنمایی‌تان می‌کنند؛ مانند حالت مربوط به لباس‌های ورزشی، لباس‌های مشکی و چیزهایی از این دست.

و ضمناً یادمان نرود که با استفاده از موبایل اندرویدی‌تان و اپلیکیشن ال‌جی SmartThinQ قادر به کنترل ماشین لباسشویی از راه دور خواهید بود. و هنوز حرفمان تمام نشده.

نوآورانه‌ترین قابلیت ال‌جی 6 Motion به شکل قابلیت Centrum ظاهر می‌شود که با جذب شوک، ویبره ناشی از حرکت موتور به هنگام گردش‌های سنگین موتور را به کمترین حالت ممکن می‌رساند و دیگر شاهد ریختن خرده گچ از سقف آشپزخانه و منزل نخواهید بود! چه قابلیت دیگری می‌شناسید که در بهترین ماشین لباسشویی‌های بازار باشد و در این دستگاه نباشد؟

Siemens IQ300 WM14N201GB

بهترین ماشین‌های لباسشویی‌‌-Siemens IQ300 WM14N201GB

مشخصات:

ظرفیت دیگ: ۸ کیلوگرم
رده‌بندی مصرف انرژی:A+++
سرعت چرخش موتور: ۱۴۰۰ دور بر دقیقه

دلایل خرید:

+موتور روان
+گزینه‌های شستشوی عالی

دلایل اجتناب:

-حالت پیش‌فرض شستشو زمان بسیار زیادی می‌طلبد

ماشین لباسشویی Siemens iQ300 از موتور iQdrive با گارانتی کارکرد ۱۰ ساله بهره می‌برد و این تضمین، قطعاً بسیار برایتان کاربردی خواهد بود؛ چون دیگ ۸ کیلوگرمی دستگاه را احتمالاً به صورت مداوم با لباس‌های کثیف پر خواهید کرد. نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که حالت شستشوی پیش‌فرض iQ300 نیاز به مدت زمانی دو ساعت و نیمه دارد و شاید شما نیازمند حالت شستشوی کوتاه‌تری باشید.

اگر تمایلی به استفاده از سیکل شستشوی SpeedPerfect (که مدت زمان مورد نیاز را تا ۶۵ درصد کاهش می‌دهد) نداشتید، گزینه‌های سریع‌تری هم وجود دارد؛ مانند حالت Rapid 60 و Rapid 15 که هر دو برای شستشوی تی‌شرت‌ها و لباس‌های زیر نسبتاً کثیف کاربردی ظاهر می‌شوند. این ماشین لباسشویی ضمناً هر ماه به شما تمیز کردن دیگ را یادآوری می‌کند و این کار را با یک برنامه خاص انجام می‌دهد که دمای آب داخل دیگ را بالا برده و بوی نا باقی‌مانده در آن و همینطور کثیفی‌هایی که ممکن است در درز در و دیگر نقاط پنهان بخش‌های داخلی جمع باشند را از بین می‌برد.

iQ300 ضمناً همان مکانیزم ضد لرزشی را دارد که در برخی از لوازم خانگی مشابه بوش یافت می‌شود (زیرا زیمنس زیرمجموعه بوش است)، اما مثل همیشه باید مطمئن شوید که دستگاه روی سطحی کاملاً صاف و بالانس قرار گرفته، در غیر اینصورت یک زلزله ۶ ریشتری در منزل‌تان به راه خواهد انداخت.

Samsung 16KG Addwash WF16J6500EV/EU

بهترین ماشین‌های لباسشویی‌‌-Samsung 16KG Addwash WF16J6500EV/EU

مشخصات:

ظرفیت دیگ: ۱۶ کیلوگرم
رده‌بندی مصرف انرژی: A++
سرعت چرخش موتور: ۱۲۰۰ دور بر دقیقه

دلایل خرید:

+دیگ عظیم الجثه ۱۶ کیلوگرمی
+قابلیت افزودن لباس حین شستشو

دلایل اجتناب:

-ابعادی اندک بزرگ‌تر از ماشین‌های لباسشویی معمول
-موجودی‌اش در بازار کم است

این یک ماشین لباسشویی غول‌آسا برای خانواده‌های شلوغ، صاحبان مسافرخانه‌ها، مدیران تیم‌های ورزشی، فرقه‌های مذهبی و خلاصه هرکسی است که لازم دارد انبوهی از لباس‌ها را به صورت همزمان بشوید! عضو جدید خانواده ماشین‌های لباسشویی‌ سامسونگ، هیولایی عظیم‌الجثه با دیگی 16 کیلوگرمی است تقریباً دو برابر ظرفیت بیشتر نسبت به میانگین ظرفیت ماشین لباسشویی‌های چند سال پیش. برای نصب این ماشین لباسشویی به حداقل ۷۰ سانتی‌متر عرض نیاز دارید که ۱۰ سانتی‌متر از فضای مورد نیاز اکثر محصولات مشابه بیشتر است.

سامسونگ به استفاده از ابداعات و کلمات جدید علاقه زیادی دارد و Ecobubble کلمه خوبی برای توصیف سیستمش است که با استفاده از حباب به ترکیب شدن هرچه بهتر مواد شوینده با آب کمک می‌کند و در عین حال، شستن لباس‌ها را با دمایی پایین‌تر امکان‌پذیر می‌کند AddWash هم قابلیتی دیگر است: اگر در حین شستشو لباسی یافتید که باید فورا شسته شود، صرفاً کافیست که در مخزنی جداگانه را باز کرده و لباس را به دیگ اضافه کنید؛ بدیهی است که این کار باید قبل از آغاز فاز خشک کردن لباس‌ها انجام شود.

این مدل خاص از ماشین لباسشویی‌های سامسونگ متاسفانه به صورت گسترده در دسترس نیست و در تعداد محدودتری به بازار عرضه شده. اما اگر به دنبال دستگاهی هستید که قادر به شستن حجم وحشتناکی از لباس‌ها در مدت زمانی رکوردشکن است، ارزشش را دارد که بازار را برای این مدل زیر و رو کنید و به یکی از بهترین ماشین لباسشویی‌های سال دسترسی داشته باشید.

منبع: T3

برچسب ها

ثبت نظر

*
*