• بهترین یخچال فریزرهای سال ۲۰۱۹

    • 102 تعداد لایک

بهترین یخچال فریزرهای سال ۲۰۱۹

    • آریزون آریزون
    • |
    • 1398/05/23 چهارشنبه 23 مرداد 1398
    • |
    • زمان مطالعه 15 دقیقه
    • |
    • 12704 بار بازدید شده
    • 102 تعداد لایک

یخچال فریزری با ابعاد معقولانه، یکی از نیازهای اساسی هر خانه‌ای است و این مسئله‌ای است که درباره سراسر جهان صادق است. به همین خاطر، ما در مگ‌زون تصمیم گرفتیم لیستی از بهترین یخچال فریزرهای سال ۲۰۱۹ تهیه کنیم تا دقیقاً بدانید که در یک یخچال فریزر درست و حسابی، باید به دنبال چه مشخصه‌هایی باشید.

آنچه ما در این مطلب فراهم کرده‌ایم، لیستی از بهترین یخچال فریزرهای سال ۲۰۱۹ است که شخصیت خودشان را دارند، با مجموعه‌ای از پیشرفته‌ترین قابلیت‌ها از راه می‌رسند و در برخی موارد، یک دوربین داخلی هم دارند. این‌ها یخچال فریزرهایی هستند که برای دوست‌داران تکنولوژی و طراحی روز ساخته شده‌اند و در عین حال برای افرادی که نمی‌خواهند ماهی و کیک و شیر درون یخچال به این زودی‌ها فاسد شود. هیچکدام از این یخچال فریزرها شدیداً ارزان قیمت نیستند، اما سعی کرده‌ایم گستره‌ای از قیمت‌های مختلف را مد نظر قرار دهیم.

اگر جزو افرادی هستید که خودتان را چندان صبور نمی‌دانید و به دنبال یک پیشنهاد سریع هستید، آنچه ما به شما پیشنهاد می‌کنیم یخچال‌ سری ۴ برند بوش یا به صورت دقیق‌تر یخچال Bosch KGN34VB20G است. این یخچال مجموعه‌ای از قابلیت‌های کارآمد را با قیمتی معقول ارائه می‌کند و ظاهری خوش منظر هم دارد. اما اگر به دنبال ابعاد بزرگ‌تر و قیمت کمتر هستید، یخچال Haier HRF-450DS6 هم یک گزینه چینی بسیار برازنده است.

 چطور بهترین یخچال فریزرهای سال ۲۰۱۹ را بیابیم؟

به صورت معمول، یخچال فریزرها دستگاهی خسته‌کننده و پر از غذا هستند که برای سالیان متمادی سر جای خود می‌مانند. اما سعی کنید چند روز بدون یک یخچال زندگی کنید و آن موقع است که قدر عافیت دست‌تان می‌آید. با این اوصاف، به چه یخچالی نیاز دارید؟ پاسخ واضح اینست که «یخچالی که به اندازه نیازهایتان بزرگ بوده و کارایی هم داشته باشد». خیلی ساده می‌توانید یک یخچال کم مصرف و پر بازده بخرید و دیگر برای ۱۰ سال به خرید یخچال فکر نکنید.

یخچال فریزرها در دو استایل عرضه می‌شود: مدل‌های تک‌در که فضای اختصاص یافته به فریزر و یخچال را به صورت ۶۰-۴۰ تقسیم کرده‌اند، و برای اشخاصی که نیاز به فضای بیشتر دارند، یخچال‌های استایل آمریکایی دو در که وقتی درشان را باز می‌کنید، انگار دری به یک جهان موازی باز کرده‌اید.

اکثر یخچال فریزرهای امروزی همراه با زرق و برق‌های فراوانی از راه می‌رسند که به شما اجازه می‌دهد رطوبت و دمای داخل یخچال را کنترل کنید و برخی دیگر پا را از این فراتر گذاشته و قادر به پشتیبانی از اپلیکیشن‌های مختلف، قابلیت باز شدن خودکار در و اتصال به اینترنت هستند. آیا لزوماً به این تکنولوژی‌ها نیاز دارید؟ احتمالاً نه. آیا دلتان می‌خواهد این تکنولوژی‌ها را هم داشته باشید؟ معلومه که آره!

بهترین یخچال فریزرهای سال ۲۰۱۹

 

Bosch Serie 4 KGN34VB35G

بهترین یخچال فریزر-Bosch Serie 4 KGN34VB35G

مشخصات:

ظرفیت یخچال: ۲۱۴ لیتر
ظرفیت فریزر: ۱۰۵ لیتر
رده‌بندی مصرف انرژی: A++
برفک: خیر

دلایل خرید:

+قیمت‌گذاری معقول
+نیازی به یخ‌زدایی ندارد

دلایل اجتناب:

-فضای زیادی روی در یخچال تعبیه نشده

این یخچال منحصر به فرد با رنج قیمت متوسط، در رنگ مشکی براق از راه می‌رسد و قابلیت‌هایی نظیر در برگشت‌پذیر، جریان مداوم هوای مبتنی بر سنسور برای داشتن دمایی یکپارچه و نورپردازی LED داخلی از راه می‌رسد که سازنده یخچال مدعی شده تمامی آن‌ها تا آخرین روز عمر یخچال، به کارکرد خود ادامه خواهند داد.

یخچال Serie 4 با ظرفیت بسیار عالی ۲۱۴ لیتر از راه می‌رسد و در بخش مخصوص به یخچال، سه قفسه تعبیه شده که دو تا از آن‌ها را می‌توان به صورت دستی تنظیم کرد. به همین ترتیب، سه قفسه هم در بخش داخلی درب یخچال قرار گرفته. از آن جایی که سبزیجات و میوه‌جات بخش اعظمی از فضای یخچال را اشغال می‌کنند، شرکت بوش سه بخش مجزا با تکنولوژی کنترل رطوبت VitaFresh تدارک دیده که برای همیشه در دمای ۰ درجه‌ سانتی گراد باقی می‌مانند تا میوه‌ها و سبزیجاتی تازه‌تر، گوشت‌هایی با دوام بیشتر و دسرهایی خوشمزه‌تر داشته باشید.

فریزر سه بخشی دستگاه با گنجایش ۱۰۵ لیتر فضای لازم برای مواد غذایی یک خانواده چهار نفری را دارد و به تکنولوژی NoFrost شرکت بوش مجهز شده که باعث می‌شود هیچ برفک و یخی روی مواد غذایی‌ای که ماه‌ها پیش در فریزر قرار دادید و فراموش‌شان کردید بسته نشود. یک کشوی بزرگ هم دیگر ویژگی‌های این فریزر است که برای انبار کردن مرغ و ماهی کاربرد دارد.

اگر در بازار به دنبال یخچالی با ظاهر عالی و ویژگی‌های قابل قبول می‌گردید که قیمت چندان کمرشکنی هم نداشته باشد، حتما نگاهی به این مدل بیندازید که به جرئت یکی از بهتری یخچال فریزرهای سال ۲۰۱۹ است.

Beko CSG1571W

بهترین یخچال فریزر-Beko CSG1571W

مشخصات:

ظرفیت یخچال: ۱۷۵ لیتر
ظرفیت فریزر: ۸۷ لیتر
رده‌بندی مصرف انرژی: A+
برفک: خیر

دلایل خرید:

+کارایی عالی در برابر قیمت
+نسبت ۴۰/۶۰ یخچال به فریزر، برای اکثر مشتریان از نسبت ۵۰/۵۰ بهتر است

دلایل اجتناب:

-تقریباً هیچ استایل شاخصی ندارد
-به روش سنتی نیاز به یخ‌زدایی دارد

برخلاف یخچال بوشی که بالاتر درباره‌اش صحبت کردیم و نسبت یخچال به فریزر ۵۰/۵۰ داشت، این یخچال خانگی با ترکیب ۴۰/۶۰ از راه می‌رسد و این یعنی بخش یخچال فضای بیشتری نسبت به فریزر خواهد داشت. با این همه، این بدان معنا نیست که با فریزری کم گنجایش طرف هستیم و هنوز می‌توانید منتظر فضایی با ظرفیت ۸۷ لیتر، در کنار ظرفیت ۱۷۵ لیتری یخچال باشید.

هرچیزی که از یک یخچال فریزر خوش قیمت انتظار داشته باشید، در Beko CSG1571W یافت می‌شود. ویژگی‌هایی نظیر نورپردازی LED، مصرف بهینه انرژی و همینطور فقسه‌ها و کشوهایی که به راحتی تمیز می‌شوند. متاسفانه هیچکس قرار نیست وارد آشپزخانه شما شده و با حیرت از زیبایی و جذابیت یخچال شما تعریف کند. با این حال، این یخچال بکو در برابر قیمتش به اندازه کافی زیبا به نظر می‌رسد و کارایی‌اش هم آنقدر خوب هست که هیچوقت ناامیدتان نکند. اگر سری به فضای آنلاین بزنید،و صفحه‌ها نقد مثبت درباره این یخچال پیدا می‌کنید. بنابراین اگر شکی نسبت به این گزینه دارید، صرفاً کافیست به نظر بقیه خریداران توجه کنید.

Liebherr CNeI 4713

بهترین یخچال فریزر-Liebherr CNeI 4713

مشخصات:

ظرفیت یخچال: ۱۹۹ لیتر
ظرفیت فریزر: ۱۲۹ لیتر
رده‌بندی مصرف انرژی: A++
برفک: خیر

دلایل خرید:

+ترکیب ۵۰/۵۰ عالی
+ شدیدا پرظرفیت
+استایل و طراحی هوشمندانه

دلایل اجتناب:

+بسیار بلند قامت است

اگر به دنبال یخچال فریزری بسیار متعادل هستید، یخچال Liebherr CNeI 4713 50/50 Frost Free گزینه‌ای محشر برای شما خواهد بود. این یعنی با خرید این دستگاه، به ترکیبی بی‌نقص از گنجایش یخچال و گنجایش فریزر دست خواهید یافت. و اگر به صورت معمول به خرید مواد غذایی تازه عادت دارید و غذاهای آماده را فریز می‌کنید، خرید این مدل از Liebherr بسیار منطقی خواهد بود.

Liebherr CNeI 4713 از بیرون بسیار شکیل و زیبا به نظر می‌رسد و بدنه‌ای از جنس فلز ضد زنگ دارد. درها را باز کنید و شاهد همان طراحی بی شیله و پیله اما زیبا خواهید بود که در عمل هم کاربردی ظاهر می‌شود. درون یخچال یک قفسه مناسب برای نوشیدنی‌ها تدارک دیده شده و کشویی هم برای مواد سالادی تعبیه شده که قطعاً کاربردی خواهد بود.

همانطور که می‌توانید از برند نوآور Liebherr انتظار داشته باشید، مدل CNeI 4713 ساخته شده تا نیازهای متنوع شما به نگه‌داری مواد غذایی مختلف را برطرف کند و نمود این مسئله را می‌توان در کشوهای VarioSpace یخچال دید که در واقع فضاهایی با ابعاد متنوع هستند. فضای فریزر هم به صورت خاص برای مواد غذایی حجیم، مانند بسته‌های بزرگ گوشت مناسب است. اگر هم کشوهای فریزر را در بیاورید، به راحتی فضایی برای فریز کردن نصف یک گاو خواهید داشت! دکمه‌های کنترل دما در جای مناسبی قرار گرفته‌اند و یک نمایشگر هم دما را به صورت دیجیتالی نمایش می‌دهد تا به سرعت از وضعیت مواد غذایی باخبر شوید. ضمناً تکنولوژی NoFrost برند Liebherr هم به این معناست که لازم نیست با یخ و برفک زدن مواد غذایی دست و پنجه نرم کنید.

اگرچه طراحی این یخچال به شما اجازه می‌دهد که مواد غذایی را به صورت برابر میان یخچال و فریزر تقسیم کنید، Liebherr CNeI 4713 برایتان دردسر درست خواهد کرد اگر به فضای بیشتر یخچال نیاز داشته باشید. با این همه، اگر به دنبال یخچال فریزی سریع و بهینه هستید، این محصول ۵۰/۵۰ جایگزینی شایسته برای مدل بوشی است که ابتدای مقاله معرفی کردیم.

Haier HRF 450DS6

بهترین یخچال فریزر-Haier HRF 450DS6

مشخصات:

ظرفیت یخچال: ۲۷۳ لیتر
ظرفیت فریزر: ۱۷۷ لیتر
رده‌بندی مصرف انرژی: A+
برفک: خیر

دلایل خرید:

+فضای داخلی عظیم
+بدون برفک
+ارزش در برابر قیمت منحصر به فرد

دلایل اجتناب:

-میزان اتکاپذیری یخچال، فاکتوری نامشخص است

یخچال فریزرهای دو دره و استایل آمریکایی، طی سال‌های اخیر از محبوبیت زیادی میان مصرف‌ کنندگان برخوردار شده‌اند، اما به شرط اینکه آشپزخانه منزل‌تان فضای لازم را هم داشته باشد. اما اگر این پیش نیاز را داشته باشید، این یخچال‌ها برای خانواده‌های بزرگ و هرکس دیگری که نیاز به فریزی حجیم را احساس می‌کند بسیار مناسب‌اند. فقط ای کاش کمی ارزان‌تر بودند.

چینی‌ها که به ساخت محصولات باکیفیت و قیمت کم مشهورند، در حوزه لوازم خانگی هم دست به کار شده‌اند و یخچالی با استایل آمریکایی و قیمت کمتر از ۶۰۰ دلار ساخته‌اند. یخچال فریزر جدید برند Haier نه‌تنها ظاهری بسیار دلربا دارد، بلکه همراه با تکنولوژی خنک‌سازی مداوم، فریز بدون یخ‌زدگی و جریان هوای کامل –هم در یخچال و هم در فریزر- از راه می‌رسد تا مواد غذایی بیشترین عمر را داشته باشند و در عین حال تازه باقی بمانند.

بخش یخچال این دستگاه که در سمت راست آن تعبیه شده، گنجایش عظیمی معادل ۲۷۳ لیتر دارد و همراه با ۵ قفسه داخلی (که چهار تا از آن‌ها به صورت دستی قابل تنظیم هستند)، دو باکس و سه قفسه بزرگ روی در از راه می‌رسد. فریزر ۱۷۷ لیتری و بدون یخ‌زدگی در سمت چپ هم به ۷ بخش مجزا مجهز شده و روی در، چهار قفسه بزرگ دارد که برای مواد غذایی دم دستی، مانند میوه‌های یخ زده و بستنی به کار می‌آیند.

اگر همیشه به دنبال یک غول ارزان قیمت بوده‌اید اما هیچوقت از پس مخارج سنگین آن برنیامده‌اید، این مدل چینی به عنوان یکی از بهترین یخچال فریزرهای سال ۲۰۱۹ قرار است پاسخی به فانتزی‌های آشپزخانه‌ای شما باشد.

Miele KFN 29483 D edt/cs

بهترین یخچال فریزر-Miele KFN 29483 D edt/cs

مشخصات:

ظرفیت یخچال: ۲۴۲ لیتر
ظرفیت فریزر: ۱۰۱ لیتر
رده‌بندی مصرف انرژی: A+++
برفک: خیر

دلایل خرید:

+سیستم بسته شدن روان در
+عملکرد منحصر به فرد
+بسیار قابل اتکا

دلایل اجتناب:

-بسیار بلند قامت

اگر فرزندان یا اصلاً بزرگسالانی در خانه دارید که دائماً در یخچال را باز و بسته می‌کنند، این یخچال رولز رویس جهان لوازم خانگی آشپرخانه به حساب می‌آید. در یخچال جدید Miele، سیستم ضد برخورد SoftClose باعث می‌شود دیگر قادر به کوبیدن در نباشید و خود یخچال بعد از رسیدن در به زاویه ۳۰ درجه، آن را به آرامی می‌بندد. باز کردن در یخچال هم به همان اندازه آسان است و نیازی به تلاش چندان نیست.

با ارتفاعی بیش از ۲ متر، KFN 29483 یکی از بلند قامت‌ترین یخچال‌های تک‌در بازار به حساب می‌آید، بنابراین مطمئن شوید که خودتان هم به اندازه‌ای بلند قامت هستید که قادر به دسترسی به قفسه بالایی آن باشید.

با نسبت ۴۰/۶۰ یخچال به فریزر، ساخته جدید Miele فضای یخچالی زیادی شامل دو کشو، چهار قفسه (که کاملاً به صورت دستی قابل تنظیم هستند)، یک فضای نوشیدنی و سه قفسه روی در در اختیارتان می‌گذارد و در طبقه پایین هم، سه کشو برای فریز کردن مواد غذایی دارید.

سیستم خنک‌کننده پویا در این یخچال از تازه باقی ماندن مواد غذایی برای مدتی طولانی اطمینان حاصل می‌‎کند. کارکرد این سیستم به این شکل است که یک فن، جریان دائمی هوای خنک را در تمام بخش‌های داخلی پخش می‌کند. این به شما اجازه می‌دهد که قادر به نگه‌داری هر نوع از مواد غذایی در هر جایی از یخچال که می‌خواهید باشید.

KFN 29483 رده‌بندی مصرف انرژی A+++ را دریافت کرده که بسیار تحسین برانگیز است. نکته مهم‌تر اینکه وقتی این یخچال را می‌خرید، به بیشترین مقدار اتکاپذیری و بالاترین کیفیت قطعات داخلی دسترسی خواهید داشت که باعث می‌شود Miele برای سالیان طولانی همراهی‌تان کند و خیلی ساده یکی از بهترین یخچال فریزرهای سال ۲۰۱۹ میلادی باشد.

Beko ASD241

بهترین یخچال فریزر-Beko ASD241

مشخصات:

ظرفیت یخچال: ۳۶۴ لیتر
ظرفیت فریزر: ۱۹۰ لیتر
رده‌بندی مصرف انرژی: A+++
برفک: خیر

دلایل خرید:

+قیمت‌گذاری بسیار عالی
+ظرفیت عظیم
+انبوهی از تکنولوژی‌های مختلف

دلایل اجتناب:

-لوگوی Naff به ظاهر بخش جلویی یخچال آسیب زده

یخچال ASD241 تازه‌ترین محصول خانگی شرکت ترکیه‌ای Beko است و یکی از بهترین یخچال‌های استایل آمریکایی بازار به حساب می‌آید. این دستگاه به نسبت قیمتش بسیار مقرون به صرفه است و در دو رنگ مشکی (با شماره مدل ASD241B) یا فلز ضد زنگ (ASD241BS) از راه می‌رسد.

از نظر تکنولوژی هم این یخچال هیچ کم و کسری ندارد. به عنوان مثال همراه با دو فن NoFrost از راه می‌رسد که رطوبت را در میزان مطلوب نگه می‌دارند و هم در فریزر و هم در یخچال، سیستم خنک‌کنندگی با جریان هوا تعبیه شده که باعث می‌شود دما در مقدار معینی باقی بماند.

کافیست نگاهی به درون یخچال ۳۶۴ لیتری بیندازید و دو کانتیتر اصلی برای سبزیجات و میوه‌جات، یک بخش چیلر با دمای ۰ درجه سانتی‌گراد برای گوشت و دیگر مواد غذایی ظریف، سه قفسه قابل تنظیم به صورت دستی و یک فضا برای انبار کردن نوشیدنی‌ها خواهید یافت. بخش داخلی در یخچال، سه قفسه اصلی دارد، یک فضای بسته برای کره و تخم مرغ و بخشی رزرو برای سوار کردن تصفیه‌گر آب.

به سراغ سمت چپ دستگاه می‌رویم که میزبان فریز ۱۹۰ لیتر است که ۷ محفظه مختلف دارد و به شکلی هوشمندانه، دو بستنی‌ساز Double Twist And Serve را هم شامل می‌شود.

خلاصه اگر بگوییم، این یخچالی است با ظاهر عالی و چند قابلیت فوق‌العاده که با قیمتی بسیار معقولانه نسبت به مدلی با چنینی کارایی‌هایی از راه می‌رسد.

LG GSX961NSAZ

بهترین یخچال فریزر-LG GSX961NSAZ

مشخصات:

ظرفیت یخچال: ۴۰۵ لیتر
ظرفیت فریزر: ۱۹۶ لیتر
رده‌بندی مصرف انرژی: A++
برفک: خیر

دلایل خرید:

+مجهز به انواع و اقسام تکنولوژی‌ها
+ظرفیت سخاوت‌مندانه
+عملکرد بی‌سر و صدا

دلایل اجتناب:

-اگر فضای کمی داشته باشید، اندکی بزرگ است

یخچال افسانه‌ای LG InstaView Door in Door GSX961NSAZ می‌تواند با طراحی فلز ضد رنگ خود به یکی از زیباترین لوازم خانگی منزل شما و یکی از بهترین یخچال فریزرهای سال ۲۰۱۹ تبدیل شود. اما طراحی بدنه، تنها نکته مهم درباره یخچال ال جی نیست و این مدل استایل آمریکایی، همراه با تکنولوژی‌هایی از راه می‌رسد که هیچوقت فکر نمی‌کردید نیاز داشته باشید.

طرفداران اپلیکیشن، لذت فراوانی از چگونگی استفاده از این یخچال فریزر از اپلیکیشن LG Smart ThinQ خواهند برد که به شما اجازه می‌دهد تمام لوازم خانگی هوشمند ال جی خود، از جمله GSX961NSAZ را با استفاده از یک موبایل هوشمند کنترل کنید. با این اپلیکیشن، قادر به بررسی میزان بهینگی مصرف انرژی و تغییر برخی تنظیمات از هرجایی خواهید بود. ضمناً اگر یک روز یخچال‌تان با مشکلی روبرو شوید، این اپلیکیشن به صورت هوشمندانه قادر به جستجو برای ایراد به وجود آمده است.

قابلیت InstaView هم تکنولوژی دیگری است که باعث می‌شود یخچال‌تان شبیه به نمونه‌های موجود در فیلم‌های علمی تخیلی به نظر برسد. بخواهیم واضح‌تر بگوییم، InstaView نوعی پنجره است که روی بدنه دستگاه تعبیه شده. کافیست دو بار روی بخش خاصی از در ضربه بزنید و این پنجره روشن شده و آنچه درون یخچال دارید را نشان‌تان می‌دهد. شاید اندکی بی‌کاربرد به نظر برسد، اما فقط باید از آن استفاده کنید تا متوجه اهمیتش شوید. خداحافظ روزهایی که بی دلیل در یخچال را باز و بسته می‌کردید بلکه چیزی برای خوردن پیدا کنید! باید افزود که روی در فضایی هم برای نگهداری نوشیدنی تعبیه شده که دسترسی سریع به آن‌ها را در اختیارتان می‌گذارد.

طرفداران نوشیدنی‌های خنک هم از یخ‌ساز تعبیه شده روی LG InstaView Door in Door GSX961NSAZ لذت خواهند برد. این یخ‌ساز می‌تواند یخ خردشده و آب خنک را هر مقداری که بخواهید در اختیارتان بگذارد، اما حواستان باشد که فشار خروج یخ و آب بسیار زیاد است. درست احساسی شبیه به زندگی در آمریکا دارد. ضمناً نیازی به لوله‌کشی نیست و خود یخچال مخزنی برای آب دارد که البته مشخصاً باید هرازچندگاهی آن را پر کنید.

در همین حال، نگاهی به داخل یخچال بیندازید و شاهد فضایی بیشتر از کافی برای گوشت، سبزیجات و مایعات خواهید بود. در فریزر ۶ بخش مجزا از یکدیگر تعبیه شده و این تعداد در یخچال به ۴ بخش می‌رسد. از سوی دیگر، قفسه‌ها را می‌توان به صورت دستی تنظیم کرد تا بسته به نیازهایتان، قادر به نگهداری مواد غذایی مختلف با ابعاد متفاوت باشید.

گفتنی است که در این زمینه، خود ال جی هم به کمک‌تان خواهد آمد و روی هر کانتینر درون یخچال، لیبل‌هایی قرار گرفته که به شما می‌گوید این بخش برای کدام یک از مواد غذایی مناسب‌تر است.  با تمام این اوصاف، LG Insta-View Door in Door GSX961NSAZ دستگاهی بزرگ است و نیازمند فضای زیادی برای آن در آشپزخانه منزل هستید.

Zanussi ZRT23103WV

بهترین یخچال فریزر-Zanussi ZRT23103WV

مشخصات:

ظرفیت یخچال: ۱۸۴ لیتر
ظرفیت فریزر: ۴۴ لیتر
رده بندی مصرف انرژی: A+
برفک: بله

دلایل خرید:

+قیمت عالی

دلایل اجتناب:

-داخل دستگاه چندان خوش منظر نیست
- یخچال اندکی کوچک است

اگر به دنبال یخچال فریزری مشابه این مدل باشید، بعید است گزینه‌ای ارزان قیمت‌تر از Zanussi ZRT بیابید. این یخچال مثل یک یخچال زیر کابینتی است که یک فریزر جداگانه هم روی آن قرار گرفته. با ظرفیت ۴۴ لیتر، فریزر دستگاه بزرگ‌ترین چیزی نیست که می‌توانید در بازار بیابید اما برای یک خانه مجردی یا زندگی‌هایی که تازه تشکیل شده‌اند، کافی خواهد بود. به بیان دیگر، این فریزر برای نگهداری مواد ضروری کافی خواهد بود. در این میان ظرفیت یخچال به ۱۸۴ لیتر می‌رسد که بازهم برای یک افراد مجرد یا زوج‌های جوان کاملاً کفایت خواهد کرد.

یخچال مورد اشاره، فضایی برای نگهداری مواد سالادی و میوه‌جات دارد، از چهار قفسه داخلی بهره می‌برد که سه عدد از آن‌ها به صورت دستی قابل تنظیم هستند و قفسه‌هایی هم روی در آن قرار گرفته که برای نگه‌داری آب و شیر و تخم مرغ کفایت می‌کنند.

Neff KI6873F30G

بهترین یخچال فریزر-Neff KI6873F30G

مشخصات:

ظرفیت یخچال: ۲۰۹ لیتر
ظرفیت فریزر: ۶۰ لیتر
رده‌بندی مصرف انرژی: A++
برفک: بله

دلایل خرید:

+ظرفیت وسیع
+فضای فریزر بسیار بزرگ

دلایل اجتناب:

-نسبتاً گران قیمت

این یخچال فریزر ۲۶۹ لیتری، گزینه‌ای ایده آل برای آشپزخانه‌هایی است که کابینت‌هایی از کف زمین تا سقف دارند.

بخش یخچال ۲۰۹ لیتری همراه با چهار قفسه شیشه‌ای قابل تنظیم از راه می‌رسد و فریزر ۶۰ لیتری آن هم دو کانتینر ذخیره‌سازی در اختیارتان قرار می‌دهد که یکی از آن‌ها به اندازه کافی برای نگهداری مرغ و ماهی بزرگ است.

تکنولوژی FreshSense این یخچال با استفاده از چندین سنسور، دمای یخچال را در مقدار مناسب نگه می‌دارد و باکس‌های سبزیجات HydroFresh آن هم جانی تازه به خوراکی‌های ارگانیک شما می‌بخشند.

گزینه‌‌های SuperCool و SuperFreeze هم که به صورت دستی قابل تنظیم هستند، دمای هم یخچال و هم فریزر را هنگام افزودن مواد غذایی بیشتر کاهش می‌دهند تا در صورت قطعی بزرگ یا هر اتفاق مشابه دیگری، گوشت‌های شما برای مدت زمانی «تا سقف ۲۶ ساعت» یخ زده باقی بمانند. به این ترتیب، با یکی از بهترین یخچال فریزرهای سال ۲۰۱۹ طرف هستیم.

Samsung Family Hub

بهترین یخچال فریزر-Samsung Family Hub

مشخصات:

ظرفیت یخچال: ۳۵۱ لیتر
ظرفیت فریزر: ۱۱۹ لیتر
رده‌بندی مصرف انرژی: A+
برفک: خیر

دلایل خرید:

+ظرفیت کم‌نظیر
+تبلت ادغام شده با بدنه
+دوربین‌های داخلی

دلایل اجتناب:

-چه کسی به دوربین درون یخچال نیاز دارد؟

وقتی نوبت به لوازم خانگی برسد، سامسونگ همیشه یکی از برندهای پیشتاز به شمار می‌رود، و این موضوع درباره یخچال حقیقتا شگفت‌انگیز Family Hub هم مصداق دارد.

این یخچال عظیم استایل آمریکایی و ۵۵۰ لیتری، همراه با تکنولوژی‌های علمی تخیلی از راه می‌رسد که از جمله آن‌ها می‌توان به نمایشگری لمسی و ۲۱ اینچی با قابلیت اتصال به اینترنت اشاره کرد که روی بدنه دستگاه تعبیه شده و همچنین اسپیکرهای ۵ واتی و دوربین‌های متصل به وب، درون خود یخچال.

تبلت اندرویدی قرار گرفته روی در یخچال، از طریق چندین اپلیکیشن کارایی‌های مختلفی در اختیارتان می‌گذارد؛ مانند دریافت فوری دستورهای غذا، وب‌گردی، نقاشی و استفاده از تقویم‌های Google و Outlook.

یخچال Family Hub سه دوربین داخلی دارد و ایده کلی آن بوده که وقتی برای خرید بیرون رفته‌اید و به یاد نمی‌آورید که فلان مواد غذایی را در یخچال دارید یا خیر، قادر به اجرای یک اپلیکیشن روی موبایل‌های مبتنی بر اندروید یا iOS باشید و نگاهی به محتویات داخل یخچال بیندازید.

تا به اینجای کار، چنین قابلیت‌هایی شاید برای اکثر افراد بی‌فایده به نظر برسند، اما تکنولوژی‌های کاربردی‌تری هم در یخچال سامسونگ خواهید یافت. به عنوان مثال می‌توان به سیستم خنک‌سازی دقیق، یک فضای مخصوص برای گوشت‌ تازه، سیستم کنترل رطوبت دوگانه برای یخچال و فریزر، یک یخ‌ساز خودکار و حتی کشویی فلزی برای نگهداری گوشت چرخ‌کرده اشاره کرد.

بنابراین اگر عاشق تکنولوژی‌های روز هستید یا حاضرید ارقامی کلان را صرف یخچالی کنید که سال‌های سال برای شما کار خواهد کرد، Family Hub سامسونگ دقیقاً برای شما ساخته شده.

Bosch Serie 6 KIN85AF30G

بهترین یخچال فریزر-Bosch Serie 6 KIN85AF30G

مشخصات:

ظرفیت یخچال: ۱۵۴ لیتر
ظرفیت فریزر: ۹۲ لیتر
رده‌بندی مصرف انرژی: A++
برفک: خیر

دلایل خرید:

+فریز سریع
+ساختار داخلی عالی
+کیفیت ساخت بالا

دلایل اجتناب:

-فضای مخصوص سبزیجات، فضایی بیش از اندازه را اشغال کرده

یخچال فریزر Bosch Serie 6 KIN85AF30G یکی از بهترین یخچال فریزرهای سال ۲۰۱۹ است که ترند تازه نگه داشتن مواد غذایی را ادامه داده و این مهم به لطف سیستم کنترل رطوبت و دمای VitaFresh محقق می‌شود. اگر به مواد غذایی سبز علاقه‌مند باشید، این سیستم شدیداً به کارتان خواهد آمد اما یخچال بوش به لطف ساختار داخلی کارآمدش، قادر به نگهداری از هر نوع مواد غذایی دیگر نیز هست.

طراحی ۵۰/۵۰ این یخچال بدان معناست که به دستگاهی بالانس شده دسترسی خواهید داشت که ۱۵۴ لیتر فضا در بخش یخچال و ۹۲ لیتر فضا در بخش فریزر در اختیارتان خواهد گذاشت. این مدل بوش همراه با ۴ قفسه، ۳ فضای دردار و فضایی برای نگهداری سبزیجات از راه می‌رسد. و ضمناً نورهای LED، تمام مواد غذایی داخل یخچال را درون خود غرق می‌کنند. ناگفته نماند که بخش‌هایی هم برای نگهداری تخم مرغ و نوشیدنی روی در یخچال تعبیه شده.

Bosch Serie 6 KIN85AF30G با سیستم NoFrost خاص خود هم از راه می‌رسد که باعث می‎‌شود مواد غذایی دچار یخ‌زدگی یا برفک نشوند. از آن مهم‌تر، این سیستم بدان معناست که هیچوقت درگیر یخ‌زدایی نخواهید شد که سرعت استفاده از مواد غذایی را بالا می‌برد. این فریزر ضمناً ۴ کشوی نگهداری مواد غذایی هم دارد.

رده‌بندی مصرف انرژی A++ واقعاً تحسین برانگیز است و شاید تنها نکته‌‌ای که در این یخچال آنقدرها قدرتمند ظاهر نمی‌شود، طراحی و استایل باشد. با این همه، نمی‌توان به Bosch Serie 6 KIN85AF30G به این خاطر خرده گرفت که کارایی را به زیبایی ترجیح داده و اگر شما هم اولویت‌هایتان با بوش یکی باشد، ازطراحی آن لذتی نخواهید برد.

LG InstaView GMX844MCKV

بهترین یخچال فریزر-LG InstaView GMX844MCKV

مشخصات:

ظرفیت یخچال: ۲۸۰ لیتر
ظرفیت فریزر: ۱۴۳ لیتر
رده‌بندی مصرف انرژی: A+
برفک: خیر

دلایل خرید:

+ابعاد متعادل و کافی
+تکنولوژی‌های مختلف
+طراحی نوآورانه

دلایل اجتناب:

+اگر در مصرف مواد غذایی صرفه‌جو هستید، این یخچال برای شما نیست

ال جی اخیراً بهبودی در سری InstaView به وجود آورده و از یخچال استایل آمریکایی و هوشمند GMX844MCKV رونمایی کرده. اگر به دنبال منزلی برای مواد غذایی خود هستید، این مدل با مجموع ظرفیت ۴۲۳ لیتر، تمام نیازهایتان را برطرف خواهد کرد. این رقم به ۲۸۰ لیتر برای یخچال و ۱۴۳ لیتر برای فریزر تقسیم می‌شود که از کافی هم بیشتر خواهد بود. در حین حال، GMX844MCKV یخچالی باریک است و آنقدرها که به نظر می‌رسد جا نمی‌گیرد.

ال جی این مدل را به گونه‌ای طراحی کرده که بهتر در خانه‌ها جای بگیرد و بنابراین گرچه با یخچالی با استایل آمریکایی طرف هستیم، به اندازه یک یخچال سنتی آمریکایی فضا اشغال نمی‌کند. ابعاد این دستگاه معادل ۱۷۸۷ در ۸۳۵ در ۷۳۶ میلی‌متر هستند که باعث می‌شود برای اکثر آشپزخانه‌ها خوش‌اندازه باشد.

طراحی دستگاه هم یکی دیگر از وجوه تمایز این مدل است و فلز ضد زنگ مشکی ماتی که برای بدنه به کار رفته، آن را از بسیاری از مدل‌های موجود در بازار متفاوت جلوه می‌دهد. بعد هم نوبت به یک نوآوی می‌رسد که فقط از ال جی می‌توانید انتظارش داشته باشد. قابلیت InstaView Door in Door که به شما اجازه می‌دهد با یک ضربه روی شیشه، قادر به مشاهده محتویات داخلی باشد. ناگفته نماند که از اتصال وای فای هم پشتیبانی می‌شود تا با اپلیکیشن SmartThinQ قادر به کنترل دما و رطوبت و چیزهایی از این دست باشید. خیلی ساده اگر بگوییم، یکی از بهترین یخچال فریزرهای سال ۲۰۱۹.

منبع: T3

ثبت نظر

*
*