• بهترین کارت گرافیک‌های سال ۲۰۱۹

    • 12 تعداد لایک

بهترین کارت گرافیک‌های سال ۲۰۱۹

    • آریزون آریزون
    • |
    • 1398/06/03 یکشنبه 3 شهریور 1398
    • |
    • زمان مطالعه 16 دقیقه
    • |
    • 2164 بار بازدید شده
    • 12 تعداد لایک

به دنبال بهترین کارت گرافیک سال ۲۰۱۹ می‌گردید؟ ما اینجاییم تا به شما کمک کنیم که با بهترین نمونه‌های موجود در بازار کنونی آشنا شوید و مناسب‌ترین گزینه را با درنظرگیری فاکتورهایی مانند میزان بودجه‌تان، نیازهایتان و سخت‌افزاری که هم‌اکنون در اختیار دارید انتخاب کنید.

از کارت‌های گرافیک بی‌نظیر انویدیا که از تکنولوژی رهگیری پرتو پشتیبانی می‌کنند گرفته تا مقایسه عملکرد کارت‌ها در بنچمارک‌ها و سپس تحلیل کارت‌های گرافیک اقتصادی AMD که در ازای هزینه‌ای ناچیز، عملکردی خارق‌العاده در اختیارتان می‌گذارند، ما لیستی بی‌نظیر از سخت‌افزارهای گرافیکی بازار داریم و همینطور لیستی شامل اطلاعات کارآمد که به شما در یافتن بهترین کارت گرافیک مد نظرتان کمک خواهد کرد.

با داشتن این راهنما پیدا کردن بهترین کارت گرافیک برای گیمینگ یا بهترین کارت گرافیک‌های اقتصادی یا بهترین کارت‌های گرافیک از نظر مقرون به صرفگی، آسان‌تر از یافتن اخبار جعلی «تایید ساخت Half Life 3» در فضای آنلاین خواهد بود.

به این خاطر که جستجو برای کارت گرافیک مناسب معمولاً به معنای زیر و رو کردن انبوهی از مشخصات سخت‌افزاری و مرور امتیازهای بنچمارک برای چندین ساعت است و در عین حال باید با حجم بسیار زیادی از اطلاعات غیرضروری سر و کله بزنید. اما ما در مگ‌زون نه‌ تنها بهترین مدل‌های کارت‌های گرافیک را برایتان دست‌چین کرده‌ایم، بلکه علت انتخاب هریک را هم توضیح داده‌ایم.

به بیان دیگر، بخش سخت ماجرا در یافتن بهترین کارت گرافیک برای شما، توسط ما انجام شده است؛ شما صرفاً باید گزینه‌های مختلف را مطالعه کنید و تصمیم بگیرید که کدام سخت‌افزار بسته به بودجه‌ای که در اختیار دارید نرخ فریم بالاتر، قدرت پردازشی بیشتر و تجربه بسیار درگیرکننده‌تر از بازی‌های ویدیویی را در اختیارتان خواهد گذاشت.

بهترین کارت گرافیک‌های سال ۲۰۱۹

 

 

Nvidia GeForce RTX 2080 Ti

بهترین کارت گرافیک‌-Nvidia GeForce RTX 2080 Ti

دلایل خرید:

+گیمینگ با رزولوشن 4K و ۶۰ فریم بر ثانیه
+پشتیبانی از تکنولوژی رهگیری پرتو انویدیا
+سیستم خنک‌کننده مبتنی بر دو فن دوگانه

وقتی در حال صحبت درباره بهترین کارت گرافیک‌های سال ۲۰۱۹ باشیم، Nvidia GeForce RTX 2080 Ti بدون هیچ تردید در صدر لیست قرار می‌گیرد؛ این قدرتمندترین کارت گرافیکی است که هم‌اکنون می‌توانید بخرید و از رزولوشن 4K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه، تکنولوژی کاملاً جدید رهگیری پرتو انویدیا و تقریباً هر نیاز اضافه‌ای که داشته باشید پشتیبانی می‌کند.

خیلی ساده اگر بخواهیم بگوییم این یک غول پردازشی است و ابعادی غول‌آسا هم دارد. GeForce RTX 2080 Ti را شدیداً پیشنهاد می‌کنیم زیرا با بهبودهایی که انویدیا در معماری تورینگ خود به وجود آورده، توانسته تمام مشکلات سخت‌افزاری را از بین ببرد و برای نخستین بار در تاریخ بشریت، به رزولوشن 4K با نرخ فریم ۶۰ دست پیدا کند.

با خرید این کارت گرافیک به ۱۱ گیگابایت حافظه ویدیویی از نوع GDDR6، بالغ بر ۴۳۵۲ هسته CUDA و کلاک 1635 مگاهرتز دست خواهید یافت و انویدیا هم برای نخستین بار در تاریخ خود، اوورکلاک کارخانه‌ای ۹۰ مگاهرتزی را در آن به کار گرفته که باعث می‌شود از نهایت قدرت RTX 2080 Ti استفاده کنید. هسته‌های RT و Tensor هم به صورت پیش فرض از راه می‌رسند تا رهگیری پرتو و الگوریتم‌های یادگیری عمیق را برایتان مدیریت کنند.

تنها نقطه ضعف، قیمت سخت‌افزار است: اگر به دنبال بهترین کارت گرافیک سال ۲۰۱۹ برای قوت‌رسانی به سیستم گیمینگ‌تان هستید، باید برای پرداخت هزینه‌اش هم آماده باشید. در نظر داشته باشید که باقی سخت‌افزارهای شما هم باید به همین اندازه قدرتمند باشند؛ در غیر این صورت قادر به استفاده از تمام قدرت RTX 2080 Ti نبوده و با مشکل ناسازگاری قطعات با یکدیگر مواجه می‌شوید.

 

AMD Radeon VII

بهترین کارت گرافیک‌-AMD Radeon VII

دلایل خرید:

+قوت‌گرفته از ۱۶ گیگابایت حافظه ویدیویی
+جزو بهترین پردازشگرهای گرافیکی بازار
+قادر به ارائه خروجی 4K

روی کارت گرافیک AMD Radeon VII سرمایه‌گذاری کنید و مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد: این سخت‌افزار به شایستگی راهش را به لیست بهترین کارت گرافیک‌های سال ۲۰۱۹ ما باز کرده. شاید دقیقاً همتایی برای GeForce RTX 2080 Ti انویدیا نباشد، اما باز هم بازی‌های مورد علاقه شما را با جزییاتی خیره‌کننده و نرخ فریم محشر به اجرا در خواهد آورد.

به عنوان نخستین کارت گرافیک AMD که با پروسه لیتوگرافی ۷ نانومتری تولید می‌شود، تمرکز Radeon VII روی سرعت و حافظه است. به این ترتیب حتی بدون تکنولوژی هوش مصنوعی پیشرفته و رهگیری پرتوی موجود در گران قیمت‌ترین محصولات انویدیا، باز هم با یک سخت‌افزار پریمیوم از سوی AMD مواجه هستیم.

با داشتن 16 گیگابایت حافظه ویدیویی، کارت گرافیک انویدیا به همان اندازه که برای گیمرها دلربا ظاهر می‌شود، برای افراد خلاق هم گزینه‌ای ایده آل است؛ منظورمان آن افرادی است که کارهای ادیت ویدیو و تصویر می‌کنند و در روتین روزانه خود با چندین و چند فایل حجیم به صورت همزمان سر و کار دارند. شاید هزینه‌ای که می‌پردازید نسبت به آن‌چه دریافت می‌کنید اندکی گران به نظر برسد، اما به سختی می‌توان با بنچمارک‌های Radeon VII جدل کرد.

با ۳۸۴۰ هسته Graphics Core Next و بیشینه کلاک ۱۸۰۰ مگاهرتز برای استفاده از آن هسته‌ها، AMD Radeon VII گزینه‌ایست که هم گیمرها و هم افراد خلاقی که به دنبال پرفورمنس محشر در کارت گرافیک بعدی‌شان هستند باید به صورت جدی مد نظر خود قرار دهند.

 

GeForce GTX 1660 Ti 6GB

بهترین کارت گرافیک‌-GeForce GTX 1660 Ti 6GB

دلایل خرید:

+پتانسیل اوورکلاک
+برقراری تعادل میان قدرت پردازشی و قیمت
+ساخته شده با معماری تورینگ

با حرکت به سمت گزینه‌های میان رده بازار، کارت گرافیک GeForce GTX 1660 Ti 6GB انویدیا به عنوان محصولی مناسب برای افرادی که به دنبال بالانس میان قدرت پردازشی و قیمت هستند ظاهر می‌شود. این کارت گرافیک از همان معماری تورینگ در مدل‌های پریمیوم‌تر انویدیا بهره می‌برد اما مثل آن‌ها قیمتی کمرشکن ندارد.

چیزی که این کارت را به گزینه‌ای عالی برای شما در سال ۲۰۱۹ تبدیل می‌کند، عدم وجود زرق و برق‌هاییست که خود به خود قیمت کارت را چند برابر می‌کنند. بنابراین خبری از رهگیری پرتو یا هوش مصنوعی یادگیری عمیق نیست اما در عوض می‌توانید منتظر پرفورمنسی بسیار محشر باشید.

ساخته شده با فرآیند ‍۱۲ نانومتری، GeForce GTX 1660 Ti 6GB انویدیا با خود ۱۵۳۶ هسته CUDA و سرعت کلاک ۱۷۷۰ مگاهرتز را به ارمغان می‌آورد و همانطور که از نام سخت‌‎افزار پیداست، ۶ گیگابایت حافظه ویدیویی هم انتظارتان را می‌کشد.

اگر بنا را بر این بگذاریم که قرار است تمام کارهای گیمینگ‌تان را با رزولوشن 1080p انجام دهید، این کارت گرافیک قرار است در ازای هزینه‌ای که بابتش می‌پردازید، بسیار بهینه و قدرتمند ظاهر شود,تمرکز انویدیا با GeForce GTX 1660 روی اساسی‌ترین انتظاراتی بوده که از یک کارت گرافیک می‌رود و آن کارها به خوبی هرچه تمام‌تر عملی خواهند شد.

 

AMD Radeon RX 570 8GB

بهترین کارت گرافیک‌-AMD Radeon RX 570 8GB

دلایل خرید:

+پرفورمنس بسیار خوب 1080p
+عرضه شده در قالب گزینه‌های مختلف
+ قیمت گذاری بسیار قابل هضم

نگاهی به مشخصات AMD Radeon RT 570 8GB بیندازید و تشخیصش چندان دشوار نخواهد بود که چرا راهش را به لیست بهترین کارت گرافیک‌های سال ۲۰۱۹ ما باز کرده است. در ازای پولی نه چندان زیاد، پرفورمنس عالی به هنگام گیمینگ را دریافت می‌کنید و این کارت گرافیک اساساً نشان می‌دهد چرا محصولات AMD محبوبیت بیشتری میان گیمرهایی دارند که ارزش در برابر قیمت را طلب می‌کنند.

البته که خرید محصولی در رنج میان‌رده بازار، به معنای سازش با برخی کمبودهای پردازشی نیز هست، اما اگر به گیمینگ با رزولوشن 1080p راضیت می‌دهید، در آن صورت ۲۰۴۸ هسته تعبیه شده در سخت‌افزار و سرعت کلاک ۱۲۴۴ مگاهرتزی و ۸ گیگابایت حافظه ویدیویی Radeon RT 570 باعث می‌شوند از خرید خود کاملاً راضی باشید.

اگر اندکی در بازار چرخ بزنید، قادر به خرید یک کارت RX 570 با قیمتی بسیار معقولانه خواهید بود؛ زیرا گزینه‌های زیادی از این کارت وجود دارد. به بیان دیگر، این کارت گرافیکی است برای آن دسته از افرادی که مشخصات سخت‌افزاری سیستم خود را به دقت انتخاب می‌کنند.

معماری پولاریس بهترین یا جدیدترین معماری AMD به حساب نمی‌آید، اما به ما اعتماد کنید وقتی می‌گوییم این معماری هنوز هم می‌تواند نرخ فریمی بسیار خوب در بازی‌های محبوب‌تان بدهد و با این سطح قیمت، احساس نخواهید کرد که در روز روشن از شما دزدی کرده‌اند.

 

Nvidia GeForce RTX 2080

بهترین کارت گرافیک‌-Nvidia GeForce RTX 2080

دلایل خرید:

+یکی از بهترین نرخ فریم‌هایی که می‌توانید بیابید
+اوورکلاک کارت گرافیک بسیار آسان است
+از رهگیری پرتو پشتیبانی می‌شود

کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 2080 راهش را به لیست برترین سخت‌افزارهای گرافیکی سال ۲۰۱۹ ما باز کرده و دلیل آن، قدرت و پرفورمنس خالص بی‌نظیرش است؛ اگر بتوانید از پس هزینه این کارت برآیید، تقریباً تمام بنچمارک‌های گرافیکی را زیر پای خود خرد خواهید کرد.

اگر به دنبال جدیدترین قابلیت‌های کارت‌های گرافیک انویدیا که مدتی است خبرساز شده‌اند باشید یعنی پردازش مبتنی بر هوش مصنوعی یادگیری عمیق و پشتیبانی از رهگیری پرتو آن‌ها را در این سخت‌افزار خواهید یافت و تنها تفاوت با مدل GeForce RTX 2080 Ti که بالاتر درباره‌اش صحبت کردیم، تعداد کمتر هسته‌های پردازشی است.

باید اعتراف کنیم که هنوز بسیاری از بازی‌های کامپیوتری از تکنولوژی‌های سوپر سمپلینگ مبتنی بر هوش مصنوعی (برای افزایش تعداد پیکسل‌های تصویر) و رهگیری پرتو (برای پایش دقیق پرتوهای نور و دگرگون کردن تجربه بصری بازی‌ها) پشتیبانی نمی‌کنند؛ اما با استقبال هرچه بیشتر از این دو تکنولوژی، بازی‌های بیشتری هم به لیست اضافه خواهند شد. بنابراین آنچه اینجا داریم، کارت گرافیکی است که به شکلی تضمین شده، برای سالیان طولانی همراهی‌تان خواهد کرد.

طراحی جدید و بهبودیافته سخت‌افزار هم پوئن مثبت دیگری برای Nvidia GeForce RTX 2080 است که اشاره به آن ضروری به نظر می‌رسد و در حالی که به شکلی چشمگیر از کارت‌های اندک ارزان‌ قیمت‌تر از خود سریع‌تر نیست، اما بدون هیچ تردید دومین کارت گرافیکی سریعی است که هم‌اکنون می‌توانید در بازار بیابید.

 

Nvidia GeForce RTX 2070

بهترین کارت گرافیک‌-Nvidia GeForce RTX 2070

دلایل خرید:

+عملکرد بسیار تحسین‌برانگیز
+استفاده از معماری جدید تورینگ انویدیا

درست یک پله پایین‌تر از GeForce RTX 2080، کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 2070 را داریم که اندکی از لحاظ پرفورمنس ضعیف‌تر است و به همان اندازه، ارزان قیمت‌تر. در این مدل هم شاهد معماری تورینگی هستیم که در مدل‌های بالاتر یافت می‌شود و رهگیری پرتو و پردازش مبتنی بر هوش مصنوعی یادگیری عمیق هم به قوت خود باقی‌اند. تنها تفاوت این است که باید منتظر نرخ فریم پایین‌تر باشید.

اگر می‌خواهید به رزولوشن 4K دست پیدا کنید و در عین حال تا آخرین ریال حساب بانکی‌تان تخلیه نشود، RTX 2070 قطعاً ارزش در نظرگیری را دارد و اگر هم می‌خواهید به تجربه‌ای روان از اوورکلاک دست پیدا کنید، باز هم این کارت برای شما ساخته شده است.

با ارائه پرفورمنسی به مراتب بهتر نسبت به مدل‌های قبلی خانواده کارت‌های گرافیک انویدیا، RTX 2080 گزینه‌ای عالی برای آن دسته از افرادی است که می‌خواهند طعم تکنولوژی‌های سال ۲۰۱۹ انویدیا را بچشند و در عین حال مجبور به خرید گران قیمت‌ترین مدل‌ها نباشند. لیست بازی‌هایی که از تکنولوژی‌های این کارت پشتیبانی می‎‌کنند هنوز اندکی خالیست اما به مرور زمان بیشتر و بیشتر خواهد شد.

در نظر داشته باشید که مدل‌هایی جدید از این کارت گرافیک با پسوند Super در حال عرضه شدن هستند و به همین خاطر باید حواستان به قیمت و پرفورمنس باشید تا بهترین ارزش در برابر قیمت و درست‌ترین پردازشگر گرافیکی را برای کامپیوترتان انتخاب کنید.

 

Nvidia GeForce RTX 2060

بهترین کارت گرافیک‌-Nvidia GeForce RTX 2060

دلایل خرید:

+عملکرد عالی به عنوان یک میان‌رده
+جهشی بزرگ نسبت به ورژن‌های قبلی
+قیمت سخت‌افزار دائماً در حال کاهش یافتن است

شاید با پایه‌ای‌ترین مدل سری کارت‌های RTX روبرو باشیم، اما Nvidia GeForce GTX 2060 همچنان هیولایی قدرتمند است و اگر با بودجه‌ای محدود به دنبال بهترین کارت گرافیک موجود در بازار هستید، قطعاً ارزش این را دارد که جزو گزینه‌های خود در نظر بگیریدش.

در حالی که این کارت گرافیک روی رزولوشن 4K به نرخ فریم ۳۰ دست پیدا می‌کند و بیشترین کارایی را روی رزولوشن 1080p به نمایش می‌گذارد، چنین پرفورمنسی برای اکثر افراد از کافی هم کافی‌تر است و ضمناً به آخرین تکنولوژی‌های انویدیا، یعنی رهگیری پرتو و پروسه‌های هوش مصنوعی یادگیری عمیق دسترسی خواهید داشت (البته به این شرط که بازی‌ها هم از آن‌ها پشتیبانی کنند).

اگرچه شاید بتوان گفت که قیمت این کارت گرافیک به نسبت هزینه‌ای که بابتش می‌پردازید اندکی بالاست، نکته‌ای که باید از آن باخبر باشید یک جهش بزرگ از منظر پرفورمنس نسبت به کارت‌های گرافیک نسل قبل انویدیا خواهد بود و همین باعث می‌شود که پولتان صرف خرید محصولی ارزشمند شده باشد. و با توجه به اینکه مدل‌های جدید Super از ای کارت گرافیک از راه رسیده‌اند، قیمت مدل‌های عادی به طور یقین دچار کاهش خواهد شد.

ساخته شده با تکنولوژی فرآیند ۱۲ نانومتری، این کارت گرافیک بدون هیچ تردید میان‌رده‌ای تحسین برانگیز است که گیمینگ را با ۱۹۲۰ هسته CUDA و بیشینه سرعت کلاک ۱۶۸۰ مگاهرتز و تا سقف ۶ گیگابایت حافظه ویدیویی امکان‌پذیر می‌کند.

 

AMD RX Vega 56

بهترین کارت گرافیک‌-AMD RX Vega 56

دلایل خرید:

+دستیابی به رزولوشن 1440p با پرداخت هزینه‌ای معقول
+اوورکلاک کارت گرافیک بسیار آسان شده است

اگر به دنبال دستیابی به رزولوشن 1440p با بازی‌های کامپیوتری هستید و در عین حال نمی‌خواهید مجبور به صرف هزینه‌های کمرشکن شوید، سخت‌افزار AMD RX Vega 56 یکی از بهترین کارت گرافیک‌هایی است که باید مد نظر خود داشته باشید؛ کارتی که پرفورمنس و قیمت مناسب را با یکدیگر پیوند داده است.

نه تنها این کارت گرافیکی است که ارزش بی‌نظیر در برابر پول را از همان ابتدا برایتان به ارمغان خواهد آورد، بلکه سخت‌افزاری است که دائماً دچار تخفیف می‌شود و به این ترتیب، اگر آن را بیرون از مرزهای ایران تهیه کنید ممکن است با قیمت بسیار کمتری برایتان تمام شود.

با سرعت کلاک ۱۵۲۰ مگاهرتز، درست در همان لحظه‌ای که کارت گرافیک را از جعبه‌اش خارج می‌کنید قادر به اوورکلاک ۵۰ مگاهرتزی خواهید بود که قطعاً آن دسته از افرادی که به دنبال نرخ فریمی بالاتر از توانایی‌های سیستم خود هستند را راضی خواهد کرد. و این کارت گرافیکی است که در مدیریت حرارت هم عملکردی بی‌نظیر از خود به جای می‌گذارد.

اگرچه RX Vega 56 در قیاس با سایر کارت‌های گرافیک جدیدتر که هم‌اکنون در بازار یافت می‌شوند اندکی کهنسال به چشم می‌آید، هنوز هم با یکی از بهترین کارت گرافیک برای گیمینگ در سال ۲۰۱۹ روبرو هستیم؛ حتی اگر به دنبال تجربه گرافیکی‌ترین و بهترین بازی‌های حال حاضر باشید.

 

AMD Radeon RX 590

بهترین کارت گرافیک‌-AMD Radeon RX 590

دلایل خرید:

+پرفورمنس عالی تا سقف رزولوشن 1440p
+کمر حساب بانکی‌تان را نمی‌شکند
+بهبود چشمگیر در بهینگی

شاید هنوز یکی از جدیدترین کارت‌های گرافیک بازار نباشد، اما سخت‌افزار AMD Radeon RX 590 به طور یقین از نظر عملکرد غافلگیرتان خواهد کرد؛ این گزینه‌ایست که اگر از دیدن قیمت مدل‌های پریمیوم انویدیا سردرد گرفته‌اید، به نجاتتان خواهد شتافت.

ساخته شده با فرآیند 12 نانومتری، با خرید Radeon RX 590 به 2304 هسته پردازشگر گرافیکی، سرعت کلاک ۱۵۴۵ مگاهرتزی و ۸ گیگابایت حافظه ویدیویی از نوع GDDR5 دسترسی خواهید داشت که با قوت‌رسانی بی‌نظیر به بازی‎‌های ویدیویی، آن را به یکی از بهترین کارت‌های گرافیک‌ بازار تبدیل می‌کند.

اگرچه شاید خبری از بهبود عظیم پرفورمنس نسبت به کارت های گرافیکی که پیش از Radeon RX 590 از راه رسیدند نباشد، قرار نیست از نرخ فریمی که دریافت خواهید کرد ناامید شوید.

مهم‌تر از مشخصات سخت‌افزاری، این کارت گرافیکی است که سیستم انتقال حرارت و بهینگی بهبودیافته دارد و در این رنج قیمت، بسیار بهتر از مدل‌های مشابه AMD و انویدیا ظاهر می‌شود. ساده اگر بگوییم، یکی از بهترین کارت گرافیک‌های حال حاضراست.

Nvidia GeForce GTX 1050 Ti

 بهترین کارت گرافیک‌-Nvidia GeForce GTX 1050 Ti

دلایل خرید:

+ساکت و بهینه
+پرفورمنس محشر روی رزولوشن 1080p

با کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 1050 Ti اعتراف می‌کنیم که اندکی به سراغ سخت‌افزارهای قدیمی‌تر رفته‌ایم، اما این را هم اضافه می‌کنیم که محصول انویدیا کاملاً ارزشش را دارد: این کارت زمانی که عرضه شد، در برابر هزینه‌ای که بابتش می‌پرداختید بسیار ارزشمند ظاهر می‌شد و این موضوع اکنون بیشتر از هر زمان دیگر نیز مصداق دارد. اگر می‌خواهید سخت‌افزاری هیولا داشته باشید و پول بسیار کمی بپردازید، این گزینه‌ای دقیق برای شماست.

 سکوت، بهینگی و پرفورمنس 1080p کارت GeForce GTX 1050 هنوز هم با گذشت چند سال بسیار تحسین برانگیز است و گرچه ۴ گیگابایت حافظه ویدیویی جزو بهترین چیزهایی نیست که در بازار می‌یابید، برای اکثر نیازهایتان کافی خواهد بود.

البته که همه نیاز به سخت‌افزاری مجهز به بالاترین مدل کارت گرافیک ندارند و در واقع اکثریت گیمرها به سراغ مدل‌های اقتصادی یا میان‌رده می‌روند. با درنظر داشتن این موضوع، GeForce GTX 1050 Ti انویدیا حتی با وجود مدل‌های جدیدتر در بازار، معامله‌ای خوب برای شما خواهد بود.

حتی بدون رهگیری پرتو و سایر تکنولوژی‌های مشایه در معماری تورینگ، معماری پاسکال هنوز هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. حتما از جستجو در بازار پیش از خرید این کارت گرافیک اطمینان حاصل کنید، چرا که می‌توانید با قیمت بسیار خوبی آن را بیابید و از یکی از بهترین کارت گرافیک ها لذت ببرید.

منبع: T3

ثبت نظر

*
*