• کدام یخچال‌ سال ۲۰۲۰ بهتر است

    • 9 تعداد لایک

کدام یخچال‌ سال ۲۰۲۰ بهتر است

    • شایان ضیایی شایان ضیایی
    • |
    • 1399/10/16 ﺳﻪشنبه 16 دی 1399
    • |
    • زمان مطالعه 3 دقیقه
    • |
    • 2429 بار بازدید شده
    • 9 تعداد لایک

بهترین یخچال، یخچالی است که غذاها را سرد و بستنی‌ها را در حالت فریز نگه دارد و در عین حال، با نیازها و بودجه خانواده شما سازگار باشد. در یک یخچال مدرن، شما شاهد بخش‌های مختلفی خواهید بود که هرکدام نیازی خاص را برطرف می‌کنند. یک بخش برای گوشت و مواد پروتئینی است، یک بخش دیگر از تازه ماندن میوه‌ها و سبزیجات سالادی اطمینان حاصل می‌کند و درون درب هم فضایی برای بطری‌های آب و شیشه‌های شیر وجود دارد. علاوه بر این، گاهی انبوهی از قابلیت‌های ارزش افزوده می‌یابید که یا زندگی را برایتان آسان‌تر می‌کنند، یا شکلی منظم‌تر به محتویات درون یخچال می‌بخشند. این روزها حتی درب یخچال هم از پیشرفت‌های تکنولوژیک بی‌بهره نمانده و دربی که پیشتر فضایی برای چسباندن آیتم‌های زیبا با آهن‌ربا بود، حالا گاهی به یک نمایشگر لمسی بزرگ مجهز است که می‌تواند جستجو در اینترنت و یافتن دستور غذاهای مختلف را برایتان آسان کند.

اگر به دنبال یک یخچال عالی هستید، باید ابتدا به این فکر کنید که بیشتر غذاهای تازه مصرف می‌کنید یا غذاهایی که در فریزر انبار شده‌اند را ترجیح می‌دهید. نوع مواد خوراکی مصرفی هم خود یک فاکتور دیگر است. آیا به سراغ میوه‌ها و سبزیجات تازه می‌روید یا معمولا انبوهی از پیتزای نیمه‌آماده در یخچال دارید؟ آیا در خانه کودکان و افراد مسن زندگی می‌کنند و آیا به تمام نقاط یخچال دسترسی آسان خواهند داشت یا خیر؟ آیا یخ برایتان مهم است و نیاز دارید همیشه به آن دسترسی داشته باشید؟ آیا در یک حالت واقع‌گرایانه، از موبایل هوشمندتان و یک اپلیکیشن همراه برای کنترل کردن چیزهایی مانند دما و رطوبت در یخچال استفاده خواهید کرد؟ هنگامی که پاسخ این سوالات را بیابید،‌ به راحتی قادر به یافتن بهترین یخچال ممکن برای خودتان و خانواده خواهید بود.

انواع یخچال‌ها

در مجموع سه نوع یخچال مختلف در بازار یافت می‌شود:

درب فرانسوی: این مدل‌ها از بیشترین محبوبیت میان مردم برخوردار هستند و با دو درب با چیدمان عمودی از راه می‌رسند،‌ یخچال پشت یک درب است و فریزر پشت درب دیگر. این باعث می‌شود که دسترسی به محتویات یخچال آسان باشد، خصوصا در آشپزخانه‌هایی که کانتر جزیره‌ای دارند و شاید نتوان دربی با ابعاد کامل را در آن‌ها باز کرد. این یخچال‌ها، همراه با یک فریزر در پایین عرضه می‌شوند.

ساید بای ساید: در این یخچال‌ها که دو درب کنار یکدیگر دارند، شاهد یخچال در سمت راست و فریزر در سمت چپ هستیم. این طراحی باعث می‌شود که دسترسی به آیتم‌های فریزری آسان باشد و دیگر مجبور به دولا شدن دائمی نخواهید بود. ضمنا محصولات عریض‌تر –مانند جعبه‌های کیک یا جعبه‌های پیتزا- با سهولت بیشتری درون فریزر جای خواهند گرفت.

فریزر در بالا: همانطور که از نام این مدل‌ها پیداست، فریزر در بخش بالایی قرار گرفته و درب پایینی نیز به یخچال اختصاص یافته است. این مدل‌ها دسترسی به فریزر را آسان‌تر می‌کنند اما در عوض برای دسترسی به محتویات یخچال باید دولا شوید و شرایط برای دسترسی به کشوهای زیرین یخچال حتی از این هم دشوارتر خواهد بود.

طراحی بدنه

محصولاتی که بدنه‌ای از جنس فلز ضد زنگ دارند معمولا از بیشترین محبوبیت در میان تمام لوازم خانگی و آشپزخانه‌ای برخوردار هستند. البته امروزه فلزهای ضد زنگ مشکی رنگ حتی بیشتر ترند شده‌اند. و از سوی دیگر، کماکان می‌توان یخچال‌هایی سنتی‌تر با طراحی ساده و در دو رنگ مشکی و سفید نیز یافت.

حواستان باشد که بسیاری از یخچال‌هایی که از جنس فلز ضد زنگ ساخته شده‌اند بدنه آهن‌ربایی ندارند و بنابراین متصل کردن نقاشی‌های کودکان یا آیتم‌های تزیینی به آن‌ها دشوارتر می‌شود.

ابعاد

هیچ‌چیز بدتر از این نیست که یک یخچال سفارش دهید و بعد از ارسال آن متوجه شوید که از درب خانه عبور نمی‌کند. پیش از خرید یک یخچال نه‌تنها محل قرارگیری آن در یخچال، بلکه تمام ورودی‌ها را اندازه‌گیری کنید تا از عبور آن از درب خانه مطمئن شوید. البته گاهی می‌توان درب یخچال‌ها را از بدنه جدا کرد و از این نظر، گاهی شرایط بهتر خواهد شد. اما در هر صورت به موضوع ابعاد دقت کافی نشان دهید.

بهترین یخچال بازار چیست؟

بنابر تحقیقات و تجربیات‌مان، یخچال GE Profile PFE28KYNFS که از نوع درب فرانسوی به حساب می‌آید، مجموعا بهترین یخچالی است که می‌توانید برای منزل‌تان تهیه کنید. این دستگاه ترکیبی عالی از مدیریت دما، استایل زیبا و قابلیت‌های حقیقتا کارآمد را برایتان به ارمغان می‌آورد. اگر به دنبال ظاهر و سهولت استفاده از یک یخچال درب فرانسوی می‌گردید و در عین حال بودجه‌ای آنقدرها زیاد ندارید، یخچال Whirlpool WRF535MHZ هم می‌تواند گزینه‌ای خوب باشد و به شکلی تحسین‌برانگیز از مواد غذایی شما محافظت می‌کند. با این حال در این مدل خبری از آبسردکن یا یخ‌ساز درون در نیست.

اگر مدلی ساید بای ساید را ترجیج می‌دهید تا همواره دسترسی آسان به شیر و بستنی داشته باشید، بهترین گزینه بازار یخچال ال‌جی LSX26366S است که همراه با یک درب کوچک‌تر و مخصوص روی درب بخش یخچال از راه می‌رسد و دسترسی به مواد خوراکی دم دستی را آسان می‌کند.

هرکسی هم که به دنبال بهترین بهترین‌ها می‌گردد و علاقه‌ای مضاعف به تکنولوژی‌های تازه دارد، می‌تواند به سراغ Samsung Family Hub برود. این دستگاه همراه با یک نمایشگر لمسی بزرگ روی درب از راه می‌رسد که هم می‌تواند نقش یک تبلت اندرویدی را ایفا کند، هم یک تلویزیون. هنگام خرید محصولات غذایی نیز می‌توانید با کمک یک اپلیکیشن روی موبایل، درون یخچال را نگاه کنید و از مواد غذایی مورد نیازتان باخبر شوید.

GE Profile PFE28KYNFS

دلایل خرید:

  •          عملکرد معرکه
  •          مجهز به کشویی کارآمد با قابلیت تنظیم دما
  •          آبسردکن بدون نیاز به دخالت دست
  •          استاندارد مصرف انرژی EnergyStar

دلایل اجتناب:

  •          عدم وجود هیچ‌گونه قابلیت هوشمند

همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم، از نظر عملکرد کلی، بهترین یخچالی که می‌توانید برای منزل خود تهیه کنید GE Profile PFE28KYNFS با درب فرانسوی است که از طراحی زیبا از جنس فلز ضد زنگ برخوردار شده و حسابی در آشپزخانه منزل‌تان به چشم می‌آید. درون یخچال انبوهی از قابلیت‌های مختلف برای نظم دادن و محافظت کردن از مواد غذایی خواهید یافت. این دستگاه به یک شلف بسیار عریض مجهز است که با قابلیت کنترل مدا از راه می‌رسد. سردترین حالت این شلف، آن را به گزینه‌ای عالی برای نگهداری گوشت تبدیل می‌کند و در گرم‌ترین حالت هم قادر به استفاده از آن به عنوان یک سینی سرو غذا در مهمانی‌ها خواهید بود. یکی دیگر از شلف‌ها نیز زیر خودش سر می‌خورد و فضای بیشتری در اختیارتان قرار می‌دهد تا محصولات بلندقامت‌تر مانند بطری‌های نوشیدنی یا آناناس را درون یخچال جای دهید. در فریزر هم دو سبد خواهید یافت که به خوبی از یکدیگر جدا شده‌اند.

هنگامی که یک لیوان زیر آبسردکن دستگاه قرار می‌دهید، لیوان به صورت اتوماتیک پر می‌شوند و بنابراین نیازی نیست کنار یخچال ایستاده و یک دکمه را به صورت مداوم نگه دارید. این ضمنا یکی از آن یخچال‌هایی است که به فیلتر آب پیشرفته مجهز شده و می‌تواند چیزهایی مانند لرد و کلر را از آب جدا کند. GE Profile در دو رنگ فلز ضد زنگ خالص یا فلز ضد زنگ مشکی در دسترس قرار گرفته.

Whirlpool WRF535SMHZ

دلایل خرید:

  •          عملکرد عالی در ازای قیمت یخچال
  •          ظرفیت ذخیره‌سازی فراوان
  •          نورپرداری LED
  •          کشویی کارآمد با قابلیت تنظیم دما

دلای اجتناب:

  •          خبری از آبسردکن یا یخ‌ساز نیست

اگر بخواهیم با شما روراست باشیم، در یخچال Whirlpool WRF535SMHZ بسیاری از قابلیت‌های پر زرق و برق سایر یخچال‌های امروزی را نمی‌یابید، اما آنچه گیرتان می‌آید عملکرد قدرتمند در ازای قیمتی بسیار منصفانه است. اگرچه روی درب یخچال آبسردکن یا یخ‌سازی نمی‌یابید، اما حداقل دیگر لازم نیست نگران چکه کردن آب یا ریختن آب توسط کودکان باشید. یخ‌ساز هم اگرچه روی درب یافت نمی‌شود، اما درون بخش فریزر تعبیه شده و بنابراین از این نظر خیال‌تان می‌تواند آسوده باشد.

درون یخچال فضای بسیار زیادی به چشم می‌خورد و چندین شلف کشویی نیز با تنظیمات فراوان خواهید یافت. برخلاف اکثر یخچال‌های امروزی، تنظیمات دمای دیجیتال یخچال از ۰ به ۷ درجه سانتی‌گراد می‌رود و بنابراین نمی‌توانید دما را به صورت دقیق در سطحی مشخص قرار دهید. علاوه بر بدنه فلز ضد زنگ که اثر انگشت رویش باقی نمی‌ماند، Whirlpool در دو رنگ مشکی و سفید از راه می‌رسد و بنابراین ست کردن آن با دیگر لوازم موجود در آشپزخانه کاری آسان خواهد بود.

ال‌جی LSXS26366S

دلایل خرید:

  •          تعبیه یک درب کوچک روی درب اصلی
  •          طراحی زیبا
  •          نگهداری موثر دما

دلایل اجتناب:

  •          مجهز به کشویی کوچک برای نگهداری یخ

در یخچال ساید بای ساید ال‌جی LSX26366S قادر به یافتن قابلیتی بسیار منحصر به فرد خواهید بود. روی درب این یخچال، یک درب کوچک‌تر تعبیه شده که دسترسی به یک فضای ذخیره‌سازی خاص را فراهم می‌کند. در این فضا می‌توانید به ذخیره‌سازی چیزهایی مانند میوه و نوشیدنی‌هایی بپردازید که نیاز دائمی به آن‌ها دارید و بنابراین با عدم باز کردن درب به صورت کامل، سایر محتویات یخچال را در معرض جریان هوای گرم بیرونی قرار نمی‌دهید. درون یخچال نیز ال‌جی از نورپردازی LED استفاده کرده که صرفا نمایشی نبوده و به حفظ دمای داخلی آن کمک می‌کند.

کشوی یخ نیز روی درب قرار گرفته و نه روی یکی از شلف‌های داخل فریزر و بنابراین فضای بیشتری برای ذخیره‌سازی مواد خوراکی خواهید داشت. البته یک نقطه ضعف می‌تواند فضای اندک این کشو باشد که آنقدرها در خود یخ نگه نمی‌دارد. در بخش پایینی نیز دو محفظه برای نگه‌داری چیزهایی مانند سبزیجات و میوه‌های تازه می‌یابید که البته آنقدرها در بیرون نگه داشتن رطوبت موفق عمل نمی‌کنند. بنابراین اگر به نگهداری چیزی مانند کاهو در آن پرداختید، بهتر است که در عرض چند روز مصرفش کنید. این دستگاه نیز با جنس فلز ضد زنگ و در دو رنگ از راه می‌رسد.

ال‌جی LTCS24223S

دلایل خرید:

  •          انبوهی از فضای‌ ذخیره‌سازی
  •          بدنه‌ای از جنس فلز ضد زنگ

دلایل اجتناب:

  •          عدم وجود آبسردکن یا یخ‌ساز

یخچال ال‌جی LTCS24223S در مجموع ۶۷۰ لیتر فضای ذخیره‌سازی دارد و این یعنی به انبوهی از فضا برای نگهداری مواد غذایی دسترسی خواهید یافت. با این همه خبری از تعبیه آبسردکن یا یخ‌ساز روی درب نیست که با توجه به قیمت‌گذاری دستگاه، کمبودی کاملا قابل چشم‌پوشی به حساب می‌آید. در عوض یخ‌ساز را می‌توانید درون فریزر بیابید. درون یخچال، دو محفظه به چشم می‌خورد که امکان تنظیم میزان رطوبت در آن‌ها مهیا شده و یک شلف کشویی هم با عرضی معادل عرض یخچال به چشم می‌خورد. این شلف برای منظم کردن مواد غذایی بسیار کارآمد است، اما امکان کنترل دمای آن وجود ندارد. نورپردازی‌های LED هم همه‌چیز را هم در یخچال و هم فریزر روشن نگه می‌دارند.

اگر به دنبال طراحی فریزر در بالا باشید، این عملا بهترین چیزی است که در بازار کنونی یافت می‌شود. ال‌جی یخچالی بسیار خوش‌قیافه ساخته که قیمتی بسیار مقرون به صرفه نیز دارد. زیبایی در سادگی است و LTCS24223S نیز با طراحی ساده‌ و بدنه فلز ضد زنگش بسیار جذاب ظاهر می‌شود. اگر هم نگران هزینه‌های برق هستید باید گفت که ال‌جی یکی از بهینه‌ترین محصولات ممکن را ساخته و می‌توانید آن را در دو رنگ سفید یا مشکی تهیه کنید.

Bosch Serie 6 KIN85AF30G

دلایل خرید:

  •          فریز سریع مواد غذایی
  •          چیدمان داخلی عالی
  •          کیفیت ساخت بالا

دلایل اجتناب:

  •          باکس سبزیجات، فضای زیادی را اشغال کرده است

یخچال فریزر Serie 6 KIN85AF30G شرکت بوش، مدلی است که در سال ۲۰۲۰ میلادی عرضه شده و باز هم از همان تکنولوژ کنترل دما و رطوبت VitaFresh بهره می‌برد تا مواد غذایی را در نهایت تازگی نگه دارد. این خبری خوب برای آن دسته از افرادی است که بیشترین علاقه را به مواد غذایی سبز دارند،‌ اما در هر صورت این محصول در نگهداری هرگونه مواد غذایی دیگری که بتوان تصور کرد هم موفق عمل می‌کند.

طراحی ۵۰/۵۰ به این معناست که محصولی بسیار متعادل به دست‌تان می‌رسد. بخش یخچال دستگاه ظرفیتی معادل ۱۵۴ لیتر دارد و این رقم در بخش پایینی و فریزر معادل ۹۲ لیتر است. درون یخچال، بوش سنگ تمام گذاشته و شاهد ۴ قفسه، سه ردیفه درون در و یک باکس عظیم‌الجثه برای نگهداری مواد سالادی خواهید بود و تمام مواد غذایی زیر نورپردازی LED غرق خواهند شد.

نکته مهم‌تر اینست که بوش در این مدل از سیستمی جدید برای مقابله با برقک بهره گرفته و بنابراین شاهد شکل گیری یخ روی مواد غذایی یا دیواره‌های فریزر نخواهید بود. این یعنی هیچوقت درگیر یخ‌زدایی نمی‌شوید و فریزری که ۴ کشو دارد، هیچوقت برایتان دردسر ایجاد نمی‌کند.

ناگفته نماند که بوش به خاطر عملکرد این یخچال چندین جایزه با خود به خانه برده. برای مثال صدای یخچال فریزر Serie 6 هیچوقت بالاتر از ۳۹ دسیبل نمی‌رود و رده‌بندی مصرف انرژی A++ هم منجر به صرفه‌جویی فراوان در هزینه برق‌تان خواهد شد. و در نهایت این یخچال فریزر در ابعاد ۱۷۷۲ در ۵۵۸ در ۵۴۵ میلی‌متر از راه می‌رسد که یعنی ابعادی بزرگ دارد، اما نه آنقدر بزرگ که در اکثر آشپزخانه‌ها جا نشود.

Samsung Family Hub

دلایل خرید:

  •          ظرفیت غول‌آسا
  •          تبلت تعبیه شده در جلوی یخچال فریزر
  •          دوربین‌های داخلی

دلایل اجتناب:

  •          چه کسی به دوربین درون یخچال نیاز دارد؟
  •          یا اصلا یک تبلت روی درب آن؟

وقتی صحبت از لوازم خانگی باشد، سامسونگ همواره یکی از برترین بازیگران این بازار به حساب آمده. و این تولیدکننده کره‌ای در ساخت یخچال فریزر Family Hub حسابی سنگ تمام گذاشته است.

این مدل دو درب و استایل آمریکایی با ظرفیت ۵۵۰ لیتر از راه می‌رسد و تمرکزی عجیب بر استفاده از تکنولوژی‌های علمی-تخیلی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به تعبیه یک نمایشگر لمسی ۲۱ اینچی روی درب یخچال، یک جفت اسپیکر ۵ واتی در طرفین و یک دوربین متصل به اینترنت در داخل اشاره کرد.

تبلت اندرویدی قرار گرفته روی در یخچال، دروازه‌ای به اینترنت است و به شما اجازه می‌دهد دستور غذاهای مختلف را بیابید، در اینترنت پرسه بزنید، نقاشی کنید و از قابلیت‌های تقویم گوگل بهره‌مند شوید.

سه دوربین داخلی یخچال هم رو به مواذ غذایی تنظیم شده‌اند. ایده کلی این بوده که اگر به خرید رفتید و یادتان نیامد در یخچال چه چیزهایی کم دارید، صرفا یک اپلیکیشن را روی موبایل اندرویدی یا آیفون خود باز کرده و نگاهی به درون یخچال بیندازید!

از سوی دیگر می‌توانید تصویری از محتویات یخچال ثبت کرده و برای هر کدام تاریخ انقضا تعیین کنید. بنابراین پیش از اینکه مواد غذایی منقضی شوند، یک اعلان به دست‌تان خواهید رسید. برای اکثر خانواده‌ها، چنین قابلیت‌هایی صرفا فانتزی بوده و آنقدرها کارآمد به حساب نمی‌آیند. اما تکنولوژی‌های کاربردی‌تر هم در فمیلی هاب یافت می‌شوند. مثلا یخچال فریزر سامسونگ به سیستم خنک‌کننده با دقت بالا مجهز شده، می‌توان رطوبت را به صورت دوگانه در یخچال و فریزر کنترل کرد، یخ‌ساز و آبسرد کن اتوماتیک در آن می‌یابید و حتی یک سینی از جنس استیل ضد رنگ درون آن می‌یابید که برای نگه‌داری گوشت‌های مرینیت شده به درد می‌خورد.

در نهایت باید گفت که اگر از عاشقان تکنولوژی هستید و در عین حال از پس هزینه‌های اضافه چنین تکنولوژی‌هایی برمی‌آیید، می‌توانید به سراغ فمیلی هاب سامسونگ رفته و جیب‌تان را خالی کنید.

Beko ASD241

دلایل خرید:

  •          قیمت‌گذاری عالی
  •          ظرفیت بسیار بالا
  •          انبوهی از تکنولوژی‌های مختلف

دلایل اجتناب:

  •          لوگوی محصول که به شکلی زشت روی بدنه تعبیه شده

ASD241 تازه‌ترین محصول شرکت ترکی Beko در دنیای یخچال فریزرهای استایل آمریکایی است. در ازای هزینه‌ای که باید بابتش بپردازید، ASD241 حسابی مقرون به صرفه ظاهر می‌شود و ضمنا می‌توانید از میان دو طراحی مشکی یا استیل ضد زنگ، یکی را انتخاب کنید.

از نظر قابلیت‌های تکنولوژیک، کمبود چندانی در این یخچال فریزر مشاهده نخواهید کرد و ASD241 همراه با فن‌های دوگانه‌ای از راه می‌رسد که رطوبت را در میزان مطلوب نگه داشته و از شکل‌گیری برفک جلوگیری می‌کنند. از سوی دیگر، تکنولوژی Air Flow Cooling جریان هوای سرد را هم در یخچال و هم در فریزر به گردش در می‌آورد.

با نگاهی به درون یخچال ۳۶۴ لیتری، شاهد دو کانتینر برای میوه‌های و سبزیجات، یک فضای بسته با چیلر ۰ درجه سانتی‌گراد برای نگه‌داری گوشت و دیگر مواد غذایی حساس، سه شلف قابل تنظیم و یک سکو برای بطری‌های نوشیدنی خواهید بود. درون در هم سه شلف اصلی، یک فضای بسته برای نگه‌داری کره و تخم مرغ و یک فضای کوچک برای نگه‌داری آب مورد نیاز برای آبسردکن یخچال تعبیه شده است.

  سپس به سمت چپ یخچال می‌رویم و فریزری ۱۹۰ لیتری می‌یابیم که ۷ کانتینر ذخیره‌سازی کوچک دارد و اندکی آن‌ طرف‌تر هم سیستم نبوغ‌آمیز «Double Twist & Serve» به چشم می‌خورد که در دو بخش مجزا، به تولید یخ می‌پرازد. در مجموع این یخچال فریزری بسیار ارزشمند است که همراه با ظاهر چشم‌نواز و چند قابلیت عالی از راه می‌رسد.

Bosch 800 Series B36CT80SNS

دلایل خرید:

  •          آبسردکن داخلی
  •          شلف کشویی کارآمد با قابلیت تنظیم دما و رطوبت
  •          رده بندی مصرف انرژی EnergyStar

دلایل اجتناب:

  •          گران قیمت

اگر به دنبال یخچالی که می‌کردید که عمقی به اندازه کانتر آشپزخانه داشته باشد، احتمالا استایل آن نیز برایتان بسیار مهم است و اینجاست که یخچال Series 800 شرکت بوش با طراحی درب فرانسوی وارد میدان می‌شود. این دستگاه از بدنه‌ای از جنس فلز ضد زنگ ساخته شده که هیچ اثر انگشتی به خود جذب نمی‌کند و با چند قابلیت بسیار خاص از راه می‌رسد. روی درب یخچال، هیچ آبسردکن یا یخ‌سازی تعبیه نشده تا طراحی آن شکل یکپارچه و ساده خود را از دست ندهد و در عوض آبسردکن و یخ‌ساز را درون درب یخچال خواهید یافت. جالب اینکه یخ‌های ساخته شده در این مدل از بوش شکل هرمی دارند و دستگاه حتی از این نظر منحصر به فرد ظاهر می‌شود.

درون یخچال یک شلف کشویی خواهید یافت که امکان تنظیم دما و رطوبت آن مهیا شده و بنابراین اگر دو محفظه‌ای که به میوه‌ها و سبزیجات تازه اختصاص یافته‌اند برایتان کافی نبود، یک فضای دیگر برای نگه‌داری آن‌ها در دسترس‌تان خواهد بود. به همین ترتیب، ۳ محفظه نیز درون فریزر تعبیه شده تا با سهولت هرچه بیشتر قادر به منظم کردن مواد غذایی باشید و دیگر لازم نباشد مدتی طولانی به دنبال آن کیسه نخود فرنگی‌هایی بگردید که می‌دانید یک‌جایی همان جاها است. ضمنا با دانلود اپلیکیشن Bosch Home Connect، قادر به کنترل دستگاه به صورت از راه دور خواهید بود.

ال‌جی LRFV3006S

دلایل خرید:

  •          تولید یخ‌هایی به شکل کروی
  •          کشوی کارآمد با قابلیت تنظیم دما
  •          آبسردکنی که بدون دخالت دست کار می‌کند
  •          رده‌بندی مصرف انرژی EnergyStar

دلایل اجتناب:

  •          گران‌ قیمت

آنچه واقعا یخچال LRFV3006S ال‌جی را از سایر محصولات بازار متمایز می‌کند، اینست که می‌تواند یخ‌هایی به شکل کروی تولید کند و بنابراین نوشیدنی‌های مخصوص شما در مهمانی‌های دوستانه و خانوادگی، شکلی زیباتر به خود خواهند گرفت. اما البته که این تمام ماجرا نیست و با پرداخت برچسب قیمت گزاف دستگاه، انبوهی از قابلیت‌های دیگر نیز گیرتان می‌آید. این یخچال طرح فرانسوی، یک درب کوچک روی درب اصلی دارد که دسترسی به محفظه‌ای کوچک برای نگهداری مواد غذایی دم دستی را امکان‌پذیر می‌کند و در آن می‌توانید به نگهداری چیزهایی مانند نوشیدنی‌ها، میوه‌ها و ماست بپردازید.

هنگامی که دو بار روی درب ضربه بزنید، پنجره تعبیه شده روی آن روشن می‌شود و قادر به مشاهده محتویات درونی خواهید بود، بنابراین با باز و بسته کردن مداوم درب، هوا سرد یخچال اتلاف نمی‌شود. روی درب دیگر هم یک آبسردکن و یخ‌ساز خودکار می‌یابید که فضای کافی برای حتی بلندقامت‌ترین لیوان‌های داخل منزل‌تان را دارد و بدون اینکه نیاز باشد کنار یخچال ایستاده و دکمه‌ای را نگه دارید، آن را تا اندازه درست پر می‌کند.

درون یخچال یک کشو با قابلیت تنظیم دما و رطوبت می‌یابید که برای نگهداری گوشت یا میوه‌ها مناسب است و به گونه‌ای طراحی شده که مواد غذایی را برای طولانی‌ترین مدت ممکن، تازه نگه می‌دارد. این را هم از یاد نبریم که یخچال ال‌جی رده‌بندی مصرف انرژی EnergyStar را دریافت کرده و این یعنی قرار نیست هزینه‌های برق منزل‌تان را به شکل چشمگیری افزایش دهد. ضمنا می‌توانید LRFV3006S ال‌جی را به وای‌فای متصل کنید و با استفاده از یک اپلیکیشن روی موبایل، پیش از تماس با متخصصین، دستگاه را ایرادیابی کرده و دقیقا متوجه شوید کدام بخش از آن با مشکل در عملکرد روبه‌رو شده.

ثبت نظر

*
*