• لیستی از بهترین هتل‌های دُبی، ترکیه و کشورهای اطراف

    • 18 تعداد لایک

لیستی از بهترین هتل‌های دُبی، ترکیه و کشورهای اطراف

    • آریزون آریزون
    • |
    • 1398/06/11 دوشنبه 11 شهریور 1398
    • |
    • زمان مطالعه 20 دقیقه
    • |
    • 2418 بار بازدید شده
    • 18 تعداد لایک

در فصلی هستیم که بازار سفرهای خارجی داغ است و خیلی‌ها مشتاقند به کشورهای نزدیک خودمان سفر کنند؛ اما مشکلی که همیشه با آن روبرو هستیم، این است که اکثراً نمی‌دانیم کدام کشور یا هتل را برای مقصد انتخاب کنیم.

ما در اینجا لیستی از 25 هتل برتر کشورهای اطراف را جمع آوری کرده‌ایم تا بتوانید انتخاب راحت‌تری داشته باشید و سفر دلچسبتری را تجربه کنید.

پس با ما همراه شوید:

 کشور امارات

 

شهر دُبی

 

1. هتل حیات ریجنسی (Hyatt Regency Hotel)

 

لیستی از بهترین هتل‌های حیات ریجنسی

هتل حیات ریجنسی با کارکنان چندزبانه، پذیرش بیست و چهار ساعته و فاصله پنج کیلومتر پیاده‌روی از بازارهای محبوب طلا، ادویه جات و منسوجات در منطقه موسوم به «میراث (Heritage)» واقع شده است. این هتل مجلل همچنین دارای یک رستوران گردان، محلی اختصاصی برای اسکیت روی یخ و اینترنت بی‌سیم رایگان (WiFi) است.

مبلمان شیک و پنجره های رو به مناظر زیبا، از جمله امکانات استاندارد در اتاقهای مجلل این هتل هستند؛ البته، یک فضای نشیمنگاهی در برخی از اتاقها وجود دارد که میهمانان می‌توانند در حین تماشای تلویزیون و لذت بردن از نوشیدنی‌های موجود در یخچال، به استراحت بپردازند. 

بخش بدنسازی «کلاب الیمپوس(Club Olympus)» در این هتل، دارای زمینهای مدرن ژیمناستیک و تنیس است و نیز خدمات متنوع ماساژ در بخش آبگرم آن ارائه می‌شود.

در «الدوّار»، تنها فودکورت گردان و مرتفع دُبی، انواع غذاهای اصیل ژاپنی در رستوران «میاکو(Myiako)» و انواع غذاهای بین‌المللی در رستوران «کیچن (Kitchen)» سرو می‌شود. همچنین می‌توانید از سالن کارائوکه، تماشای رقابتهای ورزشی مهم به صورت زنده در سالن عمومی ورزش و انواع نوشیدنی لذت ببرید. 

هتل پنج ستاره حیات ریجنسی دُبی تنها هشت کیلومتر با فرودگاه بین‌المللی این شهر فاصله دارد. تا ایستگاه دوم متروی «پالم دِیره(Palm Deira)» نیز با پای پیاده تنها هفت دقیقه و در صورت وجود تاکسی تنها چند دقیقه راه است.

این هتل بسیار مورد پسند زوجها بوده و در مقایسه، به صرفه‌تر ارزیابی شده است.

2. هتل جود پالاس (Jood Palace Hotel)

 

لیستی از بهترین هتل‌های جود پلاس

این هتل پنج ستاره با یک استخر پشت بامی وسیع و یک مرکز بهداشت گسترده، در مرکز محله «دِیره (Deira)» و در فاصله پنج دقیقه پیاده‌روی از ایستگاه متروی «اَلریگا (Al-Rigga)» واقع شده است.

اتاقهای گرم و آراسته آن همگی دارای مبلمان کلاسیک، حمام لوکس، بالکن بزرگ با دید به مناظر شهری، چای‌/‌قهوه‌ساز و تلویزیون تعاملی با صفحه تخت هستند.

در هتل جود پالاس دُبی می‌توانید غذای خود را از میان یکی از شش رستوران با فرهنگ آشپزی هندی، آسیایی و عربی انتخاب کنید. همچنین اگر می‌خواهید آرامش را همراه با یک نوشیدنی تجربه کنید، پیشنهاد ما بوفه استخر پشت بامی خواهد بود.

از امکانات تفریحی این هتل می‌توان به استخر پشت بامی با سالن آفتابگیری، استخر کودکان و یک مرکز بدنسازی مجهز اشاره کرد. آبگرم آن نیز دارای چندین استخر با کاربری متفاوت و سونای خشک و بخار است.

هتل جود پالاس دارای سرویس روزانه به سمت ساحل و مرکز خرید «دِیره (Deira)» است، و خدمات پارکینگ اختصاصی رایگان به مسافران ارائه می‌دهد. از مرکز خرید و باشگاه گُلف و قایق سواری «کریک (Creek)» نیز حدود دو کیلومتر تا هتل فاصله است.

این هتل برای زوجها بسیار مناسب بوده و در مقایسه، به صرفه‌تر ارزیابی شده است.

3. هتل گرند سنترال (Grand Central Hotel)

 

لیستی از بهترین هتل‌های گرند سنترال

هتل گرند سنترال در محله پُر رفت و آمد «دِیره (Deira)» در دُبی واقع شده و دارای سونا و استخر روباز است. همچنین، با وسیله تا موزه دُبی تنها دو دقیقه فاصله دارد و دارای اینترنت بی‌سیم (WiFi)رایگان در فضاهای عمومی است.

اتاقهای آن همگی دارای سیستم تهویه، یک یخچال کوچک و یک چای‌/‌قهوه‌ساز هستند؛ یک فضای نشیمنگاهی در هر اتاق وجود دارد که با یک مبل آراسته شده و حمام داخلی هر اتاق نیز دارای حوله، دمپایی، لوسیونهای لازم و شامپو است.

البته باید اشاره کرد که اتاقها ساعت ۲ بعد از ظهر به شما تحویل داده خواهند شد و بین ساعت ۱۲ تا ۱ ظهر باید آنها را تخلیه کنید.

میهمانان می‌توانند در کنار استخر در سالن آفتابگیری به استراحت بپردازند. از دیگر امکانات مجموعه استخر می‌توان به مرکز بدنسازی و بوفه بیست و چهار ساعته اشاره کرد. هتل گرند سنترال همچنین دارای یک مرکز تجاری خوش ساخت است که در آن به اینترنت هم دسترسی خواهید داشت.

در رستوران این هتل مجلل چهار ستاره می‌توانید از یک بوفه صبحانه لذیذ، لذت ببرید؛ انواع نوشیدنی‌های تازه و اسنکهای محلی سبک نیز در بار آن سرو می‌شوند و برای سرو شام در اتاق، سرویس در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است که فرودگاه دُبی تنها پنج کیلومتر با هتل فاصله دارد.

4. هتل جِی دابلیو ماریوت (JW Marriott Hotel)

 

لیستی از بهترین هتل‌های جی دابلیو ماریوت

ماریوت، یک هتل چهار ستاره با اتاقهای مجلل و کارکنان چندزبانه در مرکز شهر دُبی است که از امکانات آن می‌توان به ده عدد رستوران، آبگرم و استخر پشت بامی اشاره کرد.

همه اتاقهای شیک و آفتابگیر این هتل دارای تخت خوابهای مخملی با ملافه سفید، یک فضای نشیمنگاهی، یک تلویزیون با صفحه تخت و یک حمام مرمرین و بسیار مجلل هستند.

در هتل ماریوت می‌توانید طعم و عطر انواع غذا از شرق و غرب جهان را در رستورانهایMarket Place، Bamboo Lagoon و Town Square تجربه کنید، از صرف شام در رستوران تحسین شده JW Steakhouse لذت ببرید و یا از غذاهای ایتالیایی و آسیایی بهره‌مند شوید.

از امکانات تفریحی این هتل می‌توان زمینهای اسکواش و سالنهای ماساژ را نام برد. همچنین، برخی از نشیمنگاه‌های اطراف استخر دارای مبلمانی به سبک عربی هستند و مرکز بدنسازی آن مجهز به تجهیزات قلبی‌عروقی و تلویزیونهای صفحه تخت است.

هتل با وسیله تا فرودگاه بین‌المللی دُبی تنها ده دقیقه فاصله دارد؛ یک سرویس رایگان برای Dubai Mall و Dubai City Centre Mall و یک سرویس پولی برای ساحل عمومی نیز در نظر گرفته شده است.

5. هتل مسکو (Moscow Hotel)

 

لیستی از بهترین هتل‌های مسکو

این هتل چهار ستاره خانوادگی در خیابان شلوغ «اَلمکتوم» در مرکز شهر «دِیره (Deira)» قرار گرفته، به بسیاری از مراکز خرید معروف نزدیک است و تنها سه کیلومتر با فرودگاه بین‌المللی دُبی فاصله دارد.

هتل مسکو دارای یک استخر روباز و یک مرکز بدنسازی است وتمام اتاقهای آن مجهز به سیستم تهویه، تلویزیون صفحه تخت، حمامِ با وان، یخچال و وسایل تهیه نوشیدنی گرم هستند.

هر سه رستوران هتل دارای مکانی با عنوان Hero's Sports Bar هستند که مناسب ورزش دوستان بوده و یک پاتوق عصرگاهی جذاب برای صرف نوشیدنی و انجام بازی بیلیارد و دارت به شمار می‌رود. همچنین می‌توانید در Tolstoy Lounge Bar که به ورودی هتل مشرف بوده و دارای کتابخانه‌ای بدیع مملو از رمانهای تولستوی است، با آرامش به مباحثه بپردازید و لذت ببرید.

باشگاه گلف «کریک (Creek)» تنها دو کیلومتر با آن فاصله دارد و از آنجا تا مرکز تجارت جهانی هفت دقیقه با وسیله راه است. همچنین، پارکینگ اختصاصی رایگان برای میهمانان در دسترس خواهد بود.

کشور ترکیه 

 

شهر کوش‌آداسی

 

هتل آداکوله (Alkoclar Adakule Hotel)

 

لیستی از بهترین هتل‌های آداکوله

هتل آداکوله برای آن دسته از مسافرانی که می‌خواهند از مناظر زیبای کوش‌آداسی لذت ببرند، بهترین انتخاب است؛ موقعیت استراتژیک این هتل، که تنها سه کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد، موجب شده تا میهمانان بتوانند سریع و راحت به بسیاری از نقاط بکر محلی دسترسی داشته باشند. این هتل مدرن همچنین در مجاورت جاذبه‌های دیدنی و پرطرفداری از جمله تورهای کوش‌آداسی و بازدید روزانه از شهر باستانی اَفسِس قرار گرفته است.

امکانات و خدمات هتل آداکوله، اقامتی دلپذیر را برای میهمانان به ارمغان می‌آورد که از جمله می‌توان به خدمات شبانه‌روزی اتاق، پارکینگ خودرو، ترانسفر فرودگاهی و اتاق خانوادگی اشاره کرد.

به علاوه، همه اتاقها از امکانات رفاهی متنوعی برخوردار هستند. برای مثال، بسیاری از آنها فرش شده‌اند، فضای نشیمنگاهی جداگانه‌ای دارند، دارای تهویه مطبوع هستند، سرویس بیدارباش دارند و یک یخچال کوچک نیز برای رفاه حال میهمانان در آنها تعبیه شده است.

ضمناً اگر طرفدار تناسب اندام هستید یا به دنبال راهی برای استراحت پس از یک روز سخت می‌گردید، می‌توانید از امکانات تفریحی مدرن هتل مانند وان آب گرم، ساحل اختصاصی، مرکز بدنسازی، سونا و استخر روباز بهره‌مند شوید.

هتل چهار ستاره آداکوله، یک مکان عالی برای مسافرانی است که به دنبال جذابیت، راحتی و آسایش در کوش‌آداسی هستند.

شهر آنتالیا

 

هتل بِلکُن (Belkon Hotel)

 

لیستی از بهترین هتل‌های بلکن

این هتل کوچک با استخرهای روباز و یک مرکز آبگرم، در منطقه دیدنی «بِلِک (Belek)» در آنتالیا، در دو کیلومتری ساحل و تقریباً سی کیلومتری فرودگاه شهر قرار گرفته است. همه اتاقهای وسیع آن دارای بالکن و اینترنت بی‌سیم رایگان (WiFi) هستند، با پرده‌های نارنجی و کفپوش تزئین شده‌اند و نیز تهویه مطبوع، میز کار و حمام دارند.

میهمانان می‌توانند از فوتبال دستی، تنیس روی میز یا بیلیارد لذت ببرند و همچنین بعد از ظهری آرام را در مجموعه آبگرم با امکاناتی نظیر جکوزی، سونا و حمام سنتی تجربه کنند. رستوران و بوفه استخر نیز شامل انواع غذاها و میان وعده های بین‌المللی با ارائه خدمات از صبح تا عصر است.

ضمناً خدمات پارکینگ رایگان به مسافران ارائه می‌شود.

شهر استامبول

 

1. هتل هیلتون (Hilton Hotel)

 

لیستی از بهترین هتل‌های هیلتون

هتل مشهور هیلتون واقع در قلب شهر استانبول، دارای امکاناتی از جمله استخرهای روباز و سرپوشیده، باغهای زیبا و سرسبز، حمام سنتی ترکی و شش رستوران و بوفه است. همچنین، از این هتل تا «متروی تقسیم» تنها پنج دقیقه و تا «متروی عثمان‌بی» تنها سیزده دقیقه پیاده راه است.

هتل هیلتون دارای اتاقهای آفتابگیر با پنجره‌های بزرگ، فضای نشیمنگاهی مجزا، حمام مرمرین و بالکنهایی مشرف به مناظر خیره کننده تنگه بوسفور است، و فرهنگ ترکی کاملاً در چیدمان آنها به چشم می‌آید. همچنین در این هتل، صبحانه اروپایی، انواع نوشیدنی و میان وعده سرو می‌شود و فضایی اختصاصی برای ورود و خروج میهمانان وجود دارد.

رستورانهای روباز هتل دارای چشم اندازهای طبیعی وسیع هستند که از جمله می‌توان به «رستوران تراسی بوسوفور (Bosphorus Terrace Restaurant)» با غذاهای محلی مانند غذاهای دریایی و گوشت کبابی و رستوران‌ بوفه «ورنادا (Vernada)» با دکوراسیون جدید، اشراف به باغهای زیبای هتل و بهترین مناظر مشرف به تنگه بوسفور اشاره کرد. همچنین، منوی غذا و صندلی مخصوص کودک در هتل موجود است و جمعه‌ها موسیقی زنده اجرا می‌شود.

مرکز بهداشت جامع هتل هیلتون، بیست و چهار ساعته است و امکاناتی از جمله تنیس، راکت‌بال و کلاسهای ایروبیک را ارائه می‌دهد؛ حمام ترکی دارای دو اتاق سونای خشک، دو اتاق سونای بخار و اتاقهای ماساژ است. همچنین، انواع تفریحات برای کودکان و نوجوانان، از جمله پارکهای بازی و انواع امکانات برای نوزادان، از جمله گرمکن شیشه شیر و کالسکه در این هتل ارائه می‌گردد.

هتل هیلتون تنها ده دقیقه پیاده تا مرکز خرید «نیسانتاسی (Nisantasi)» با برندهای لوکس، رستورانها و کافه‌های منحصر به فرد، سرزنده و شاداب فاصله دارد. بیمارستانهای بی‌شماری نیز در نزدیکی آن قرار گرفته اند.

این هتل پنج ستاره بسیار مورد پسند زوجهاست!

2. هتل رنسانس (Renaissance Hotel)

 

لیستی از بهترین هتل‌های رنسانس

این هتل مجلل پنج ستاره با فاصله تنها 230 متر از ساحل و چشم اندازی وسیع به دریای مرمره، در منطقه «یسیلیورت (Yesilyurt)» واقع شده و دارای استخرهای بزرگ و یک منطقه ورزشی به وسعت 2600 متر مربع با سالنهای مدرن بدنسازی، امکانات ماساژ و حمام ترکی است.

اتاقهای بزرگ با سیستم تهویه مطبوع و تختهای گرم و نرم، صندوق امانات، تلویزیون LCD، وسایل تهیه چای و قهوه، منوی بالش، سشوار و اتو از دیگر امکانات این هتل هستند. همچنین، میهمانان می‌توانند از مناظر رو به دریا، باغ یا شهر لذت ببرند.

می‌توانید هنگام صرف نوشیدنی خود در «بوفه نابلِس (Noblesse Bar)»، به مناظر دلپذیر دریا بنگرید و شبانگاه از اجرای موسیقی زنده در آن لذت ببرید. همچنین، غذاهای ترکی و مدیترانه‌ای در «رستوران دَف (Daphe Restaurant)» که مشرف به دریای مرمره و جزایر پرنس است، سرو می‌شود و چای معطر، قهوه، انواع کیک، شکلات و کلوچه خانگی توسط Polat Pattisserie ارائه می‌گردد.

یک بوفه نیز در لابی هتل رنسانس وجود دارد که در طول روز می‌توانید انواع تنقلات و نوشیدنی را از آنجا تهیه کنید. همچنین، میهمانان می‌توانند از خانه‌های چوبی متعلق به اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم که به سبک «هنر نو (Art Nouveau)» ساخته شده‌اند و در اطراف هتل هستند، دیدن کنند.

مسافران می‌توانند با پرداخت هزینه، از پارکینگ اختصاصی استفاده کنند. همچنین، هتل رنسانس تا فرودگاه 40 کیلومتر فاصله دارد؛ و «باکیرکوی (Bakirkoy)» از جمله مناطقی است که به میهمانان علاقه‌مند به فرهنگ، غذا و موزه توصیه می‌شود.

این هتل، بسیار مورد پسند زوجهاست!

3. هتل هالیدی (Holiday Hotel)

 

لیستی از بهترین هتل‌های هالیدی

هتل هالیدیِ شبه جزیره تاریخی استانبول، در فاصله ای بسیار نزدیک به مکانهای تاریخی مانند «کاخ‌موزه توپکاپی»، «موزه ایاسوفیه» و «مسجد کبود» واقع شده است. همچنین، در همه جای این هتل به اینترنت بی‌سیم رایگان (WiFi) دسترسی خواهید داشت.

اتاقهای هتل که برخی به باغ دید دارند، دارای تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه مطبوع، یخچال کوچک و حمام مجهز به سشوار و لوازم بهداشتی هستند.

پذیرش در این هتل، بیست و چهار ساعته است و خدمات خشکشویی و اتوکشی نیز در آن ارائه می‌شود. همچنین، میهمانان می‌توانند روزانه صبحانه میل کنند و جهت صرف ناهار و شام به رستورانهای اطراف بروند.

از هتل تا ایستگاه تراموا که مسافران را مستقیماً به مرکز شهر هدایت می‌کند، به اندازه یک پیاده‌روی راه است. همچنین، هتل هالیدی هفده کیلومتر تا فرودگاه آتاتورک فاصله دارد.

طبق بررسی‌های انجام شده، منطقه «فاتح (قسطنطنیه سابق)»، یک انتخاب عالی برای مسافرانی خواهد بود که به کاوش در بافت و معماری قدیم و نیز ابنیه تاریخی علاقه‌مند هستند.

این هتل برای زوجها بسیار مناسب است!

کشور ارمنستان

 

شهر ایروان

 

1. هتل کامفورت (Comfort Hotel)

 

لیستی از بهترین هتل‌های کامفورت

هتل کامفورت در 1.5 کیلومتری «میدان جمهوری» شهر ایروان قرار دارد و دارای خدمات رزرواسیون فرهنگی، اتاقهای سیگار ممنوع، بوفه، اینترنت بی‌سیم (WiFi) رایگان و لابی مشترک است. این هتل سه ستاره، خدمات دیگری از جمله جاچمدانی و سرویس حمل و نقل رایگان را نیز ارائه می‌دهد؛ پذیرش در هتل کامفورت، بیست و چهار ساعته است و سرویس اتاق و تبادل ارز برای مسافران انجام می‌شود.

همه اتاقها مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، یخچال، کتری، حمام، سشوار، میز و جالباسی هستند. همچنین، میهمانان می‌توانند از بوفه صبحانه لذت ببرند.

«سالن اُپرا و باله ارمنستان» با فاصله 2.8 کیلومتر و «کلیسای سنت گرگوری» با فاصله 700 متر از هتل کامفورت نیز جذابترین بخشهای شهر ارزیابی شده‌اند.

این هتل سه ستاره برای زوجها بسیار مناسب است! 

2. هتل شیراک (Shirak Hotel)

 

لیستی از بهترین هتل‌های شیراک

هتل سه ستاره شیراک در مرکز ایروان، جنب پارک کودکان و کلیسای جامع «سنت نیکلای» قرار دارد و مسافران می‌توانند از پارکینگ رایگان آن استفاده کنند.

اتاقهای زیبا، بزرگ و بالکن‌دار آن، دید وسیعی به کوه آرارات دارند و به رنگهای خامه‌ای و بژ تزئین شده‌اند؛ همچنین، همگی دارای تلویزیون صفحه تخت، یخچال کوچک و سشوار در حمام هستند.

میهمانان می‌توانند در هر دو رستوران هتل شیراک، از غذاهای سنتی ارمنی و بوفه صبحانه بهره‌مند شوند و یا از صرف نوشیدنی‌ها و میان وعده‌های سبک در بار آن لذت ببرند.

از هتل تا مکانهای پرطرفداری مثل «موزه تاریخ» و «مسجد کبود» تنها پنج دقیقه پیاده راه است. «میدان جمهوری» و متروی «آندرانیک» نیز به ترتیب در فواصل 130 متری و تقریباً یک کیلومتری آن قرار گرفته‌اند.

هتل شیراک، بسیار مورد پسند زوجهاست!

3. هتل کینگ (King Hotel)

 

لیستی از بهترین هتل‌های کینگ

هتل کینگ با دارا بودن اینترنت بی‌سیم (WiFi) رایگان و جای مناسب برای حیوانات دست‌آموز، در 400 متری Exotarium و 2.5 کیلومتری «میدان جمهوری» شهر ایروان واقع شده است.

همه اتاقهای آن دارای سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون و حمام هستند؛ انواع کافه، رستوران و سایر غذاخوری ها نیز به فاصله پنج دقیقه پیاده‌روی از هتل قرار گرفته‌اند.

برای اطلاع از مکانهای دیدنی شهر، می‌توانید به راهنمای گردشگری داخل هتل مراجعه کنید؛ اما بهتر است بدانید که «موزه قتل عام ارامنه» و «سالن اُپرا و باله ارمنستان»، 2.2 کیلومتر با آن فاصله دارند. همچنین، فرودگاه بین‌المللی «زوارتنوتس (Zvartnots)» با فاصله نُه کیلومتر، نزدیکترین فرودگاه به هتل کینگ است.

کشور روسیه

 

شهر مسکو

 

1. هتل سوئیس (Swissotel)

 

لیستی از بهترین هتل‌های سوئیس

هتل پنج ستاره سوئیس با مناظر وسیع مشرف به شهر، استخر سرپوشیده مدرن و بوفه مجلل، به فاصله پنج دقیقه پیاده‌روی از متروی «پاولتسکایا (Paveletskaya)» در قلب مسکو قرار گرفته است.

اتاقهای بزرگ و مدرن با تلویزیون صفحه تخت و اینترنت بی‌سیم  (WiFi)پرسرعت، از جمله ویژگی‌های این هتل هستند. حمام اتاقها نیز دارای دوش بزرگ، لوازم بهداشتی لوکس و حوله است.

میهمانان می‌توانند در مجموعه آبگرم و بدنسازی «پرووِل (Purovel)»، ورزش کنند و یا در سونا و جکوزی آن به استراحت بپردازند. همچنین، قابلیت رزرو ماساژ و خدمات مرتبط با زیبایی وجود دارد.

غذاهای اروپایی و صبحانه آسیایی در رستوران «آکاپلا(Acapella)» سرو می‌شود. بوفه و رستوران City Space در طبقه سی‌و‌سوم نیز خدماتی از جمله سرو انواع نوشیدنی‌های جالب و اجراهای حرفه‌ای موزیک را ارائه می‌دهد.

منطقه Zamoskvorechye در اطراف هتل، دارای بناها و کلیساهای تاریخی بسیاری است؛ و میهمانان می‌توانند در کنار رودخانه «مُسکوا» که تنها 100 متر از محل فاصله دارد، شنا کنند. این منطقه همچنین برای مسافران علاقه‌مند به تاریخ، پیاده‌روی در شهر و حمل و نقل عمومی راحت، عالی است.

این هتل برای زوجها بسیار مناسب بوده و در مقایسه، به صرفه‌تر ارزیابی شده است.

2. هتل سان فلاور پارک (پارک آفتابگردان) (SunFlower Park Hotel)

 

لیستی از بهترین هتل‌های سان فلاور پارک

هتل آفتابگردان دارای اینترنت بی‌سیم (WiFi) و پارکینگ رایگان و اتاقهای بزرگ با آب معدنی رایگان است. همچنین، از آنجا تا متروی «پراژسکایا(Prazhskaya)» در مرکز مسکو، به اندازه سه دقیقه پیاده و 25 دقیقه با وسیله راه است.

همه اتاقها و سوئیتهای آفتابگیر آن، دارای یک تلویزیون صفحه تخت و سیستم تهویه مطبوع هستند؛ امکاناتی نظیر سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان نیز در حمام موجود است.

روزها بوفه متنوع صبحانه و عصرها غذاهای سبک در رستوران سرو می‌شود.

میهمانان می‌توانند اوقات خود را در مجموعه آبگرم سپری کنند، که شامل یک سالن ورزشی، جکوزی، سونای فنلاندی و یک سونای بخار ترکی است. بخش گردشگری هتل نیز با فروش بلیط و دستگاه خودپرداز، آماده ارائه خدمت به مسافران است.

لازم به ذکر است که هتل چهار ستاره آفتابگردان روبروی یک پارک آرام و به فاصله پنج دقیقه پیاده‌روی از یک مرکز خرید قرار دارد.

این هتل بسیار مورد پسند زوجها بوده و در مقایسه، به صرفه‌تر ارزیابی شده است.

3. هتل سیتی (City Hotel)

 

لیستی از بهترین هتل‌های سیتی

هتل سیتی به فاصله پنج دقیقه پیاده‌روی از ایستگاه قطار Tekstilschiki مسکو قرار گرفته و دارای اینترنت بی‌سیم (WiFi) رایگان است.

همه اتاقهای آن به سبک کلاسیک چیدمان شده‌اند و دارای تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه مطبوع و دستگاه پخش CD هستند. همچنین، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان در حمام تعبیه شده است.

پذیرش در هتل سیتی، بیست و چهار ساعته صورت می‌گیرد و خدماتی نظیر اتوکشی و خشکشویی نیز در آن ارائه می‌گردد.

لازم به ذکر است که ایستگاه قطار Paveletskiy بیست دقیقه و فرودگاه بین‌المللی Domodedovo چهل دقیقه با هتل فاصله دارند.

این هتل برای زوجها بسیار مناسب بوده و در مقایسه، به صرفه‌تر ارزیابی شده است.

کشور گرجستان

 

شهر تفلیس

 

1. هتل آپارتمان الگانس (Elegance Apartments)

 

لیستی از بهترین هتل‌های الگانس

هتل الگانس در 2.9 کیلومتری باغ وحش تفلیس، دارای تراس و بالکن، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت بی‌سیم (WiFi) رایگان است.

هر واحد این هتل کاملاً کاشی کاری شده و دارای یک آشپزخانه مجهز به مایکروفر، تُستر، یخچال و کتری، یک ناهارخوری، یک تلویزیون صفحه تخت و یک حمام با دوش و سشوار است.

«میدان آزادی» تفلیس، 3 کیلومتر و سالن تئاتر «روستاولی(Rustaveli)»، 3.7 کیلومتر با هتل فاصله دارند. فرودگاه بین‌المللی تفلیس در فاصله 21 کیلومتری نیز نزدیکترین فرودگاه به محل بوده که ترانسفر آن رایگان انجام می‌شود.

هتل آپارتمان الگانس، یکی از ممتازترین اقامتگاه‌های شهر تفلیس است و میهمانان از نظر موقعیت و صرفه اقتصادی، رضایت خاطر بیشتری را از آن در مقایسه با سایر هتلهای منطقه ابراز کرده اند!

2. هتل دالیدا (Dalida Hotel)

 

لیستی از بهترین هتل‌های دالیدا

هتل چهار ستاره دالیدا به فاصله پانزده دقیقه پیاده‌روی از متروی «دانشگاه فنی» تفلیس قرار گرفته و دارای اینترنت بی‌سیم (WiFi) رایگان است.

اتاقهای آن همگی دارای تلویزیون با کانالهای داخلی و خارجی، سیستم تهویه مطبوع، یخچال و حمام با لوازم بهداشتی رایگان هستند.

غذاهای گُرجی در رستوران هتل و انواع نوشیدنی در بوفه آن سرو می‌شوند؛ پذیرش در این هتل بیست و چهار ساعته است، و باغ و تراس نیز در آن به چشم می‌خورد. از دیگر امکانات هتل دالیدا می‌توان به تحویل انواع مواد غذایی، سالن اجلاس، لابی مشترک و پارکینگ رایگان اشاره کرد.

فرودگاه بین‌المللی تفلیس، تنها بیست کیلومتر با هتل فاصله دارد. در ضمن، منطقه «سابورتالو (Saburtalo)» بهترین انتخاب برای مسافران علاقه‌مند به پیاده‌روی، کوه‌نوردی و تماشای مناظر بکر است.

3. هتل بِتلِم (Betlem Hotel)

 

لیستی از بهترین هتل‌های بتلم

هتل بِتلِم در منطقه «دیدوبه(Didube)» در فاصله 3.7 کیلومتری «سالن اُپرا و و باله ارمنستان» واقع شده و دارای اینترنت بی‌سیم (WiFi) رایگان است. میهمانان همچنین می‌توانند از خدمات ماساژ بهره‌مند شوند.

اتاقهای هتل همگی مفروش، دارای سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون کابلی، میز کار و حمام با دوش هستند.

مسافران بعد از گشت و گذار می‌توانند در اتاق ماساژ استراحت کنند. رستوران و اسنک بار نیز در خدمت گذاری حاضرند؛ پذیرش این هتل چهار ستاره بیست و چهار ساعته است و راهنمای گردشگری نیز در آن وجود دارد.

سالن تئاتر «روستاولی(Rustaveli)» 3.8 کیلومتر و «میدان آزادی» 4.2 کیلومتر با هتل فاصله دارند. همچنین، فرودگاه بین‌المللی تفلیس در فاصله 19 کیلومتری آن قرار گرفته است.

ضمناً منطقه «دیدوبه (Didube)» برای مسافران علاقه‌مند به تاریخ و مناظر بکر بسیار مناسب است.

کشور مالزی

 

شهر جوهور بهرو

 

هتل هالیدی ویلا (Holiday Villa Hotel)

 

لیستی از بهترین هتل‌های هالیدی ویلا

هتل هالیدی ویلا درست در چند قدمی مرکز خرید KSL در شهر جوهور بهرو واقع شده و دارای یک رستوران، سیستم تهویه مطبوع، یک استخر بدون مرز، و اینترنت بی‌سیم (WiFi) و پارکینگ رایگان است.

اتاقهای بزرگ و شیک این هتل همگی مجهز به تلویزیون صفحه تخت و امکانات تهیه قهوه و چای هستند. حمام نیز دارای دوش و لوازم بهداشتی رایگان است.

غذاهای محلی و بین‌المللی در کافه شبانه روزی Fern Pine سرو می‌شوند و مسافران می‌توانند در مرکز هتل از انواع نوشیدنی لذت ببرند. همچنین، امکان سرو شام در اتاق وجود دارد.

میهمانان می‌توانند در سونا استراحت کنند یا تمرینهای باکیفیتی را در سالن بدنسازی انجام دهند. همچنین، می‌توانند چمدانهایشان را به پذیرش بیست و چهار ساعته هتل بسپارند؛ لازم به ذکر است که خدماتی از قبیل خشکشویی و اجاره سالن همایشها با هزینه اضافی ارائه می‌شود.

هتل ویلا 300 متر با «میدان تعطیلات» و حدود 5 کیلومتر با Istana Pasir Pelangi فاصله دارد. همچنین، JB Sentral در حدود 3.5 کیلومتری و فرودگاه بین‌المللی «سنای (Senai)» در حدود 33 کیلومتری آن قرار گرفته اند.

این هتل، بسیار مورد پسند زوجهاست!

شهر کوآلالامپور

 

1. هتل شانگری‌لا (Shangri-La Hotel)

 

لیستی از بهترین هتل‌های شانگری لا

هتل شانگری‌لا در مرکز کوالالامپور و به فاصله پنج دقیقه پیاده‌روی از برج KL و برجهای دوقلوی پتروناس (Petronas) قرار گرفته و دارای یک استخر روباز، چندین بوفه و شش رستوران است. همچنین، اینترنت بی‌سیم (WiFi) رایگان در دسترس مسافران خواهد بود.

ازهتل شانگری‌لا تا فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور، 45 دقیقه و تا ایستگاه KL Sentral با وسیله 20 دقیقه راه است. ترانسفر فرودگاهی نیز با صرف هزینه انجام می‌شود.

اتاقهای لوکس و مجلل هتل، دارای پنجره‌های بزرگ و شفاف با چشم اندازهای زیبای شهری بوده و همگی مجهز به تلویزیون صفحه تخت، یخچال کوچک و امکانات تهیه چای یا قهوه هستند. همچنین، لوازم بهداشتی و حوله در حمام اتاقها تعبیه شده است.

میهمانان می‌توانند برای انجام امور خود از قبیل تبادل ارز، هماهنگی انواع تور و خدمات خشکشویی، بیست و چهار ساعته به پذیرش مراجعه کنند. همچنین، می‌توانند روزانه در مجموعه بدنسازی هتل به تمرین بپردازند و یا برای فراغت، از جکوزی، خدمات ماساژ و سوناهای خشک و بخار این مجموعه بهره‌مند شوند.

لازم به ذکر است که انواع غذاهای ژاپنی، فرانسوی، کانتونی، غربی، محلی و بین‌المللی در رستورانهای هتل شانگری‌لا سرو می‌شود. همچنین، انواع نوشیدنی در دو بوفه Poolside Terrace و Arthur's Bar and Grill موجود است و چای عصرانه در Lobby Lounge سرو می گردد.

طبق نظرسنجی‌های مستقل، این هتل یکی از محبوبترین و بهترین بخشهای شهر کوالالامپور بوده و میهمانان رضایت خاطر بیشتری از آن در مقایسه با سایر هتلها دارند.

ضمناً هتل پنج ستاره شانگری‌لا برای زوجها بسیار مناسب است!

2. هتل سانی (Sani Hotel)

 

لیستی از بهترین هتل‌های سانی

هتل سانی در منطقه تجاری کوالالامپور واقع شدهو همه اتاقهای آن مجهز به تلویزیون، دوش آب گرم و آب سرد، یخچال کوچک، صندوق امانات و اینترنت بی‌سیم (WiFi) رایگان هستند. این هتل همچنین پذیرایی از میهمانان رویدادها، کنفرانسها و جلساتی را که در آن برگزار می‌شود، بر عهده می‌گیرد.

غذاهای محلی مالزی و غربی در رستوران هتل با نشان معتبر حلال، یعنی «کافه ایبای (Ibai)» سرو می‌شوند و امکان سرو غذا در اتاق نیز وجود دارد.

از هتل سه ستاره سانی تا «مرکز تجارت جهانی پوترا(PWTC)،GM Plaza  و مرکز خرید  Sunway Putraتنها پنج دقیقه پیاده راه است. برجهای دوقلو و مشهور «پتروناس(Petronas)» و مراکز خریدی از جمله Berjaya Times Square نیز تنها 3 کیلومتر با آن فاصله دارند. لازم به ذکر است که فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور (KLCC) در 46 کیلومتری هتل قرار دارد.

در این هتل، خدمات حمل و نقل (شاتل سرویس) به گردشگران ارائه می‌شود. در همین خصوص، سیستم Chow Kit گزینه‌ای عالی برای آن دسته از مسافرانی خواهد بود که به حمل و نقل عمومی مناسب، پیاده‌روی در شهر و خرید لباس علاقه‌مند هستند.

کشور قبرس

 

شهر لارناکا

 

1. هتل آمورگوس بوتیک (Amorgos Boutique Hotel)

 

لیستی از بهترین هتل‌های آمورگوس بوتیک

هتل آمورگوس بوتیک دارای اتاقهای زیبایی است، و کارکنان آن بسیار خوشرو و خونگرم هستند و به محض ورود مسافران به آنها میوه، نوشیدنی و آب معدنی تعارف می‌کنند؛ هر اتاق به صورت جداگانه طراحی و با پارچه‌های شیک و مبلمان بروز چیدمان شده است. همچنین، کیفیت اقامت از نظر راحتی و نوع تشک و بالشها در این هتل بالاست.

هتل آمورگوس بوتیک تنها چند قدم با جاذبه‌های اصلی شهر، از جمله ساحل، مرکز خرید، منطقه مشهور پیاده‌روی Palm Tree و بسیاری از رستورانها و کافه‌های محبوب فاصله دارد. همچنین، میهمانان می‌توانند بعد از یک روز گشت و گذار، در بوفه گرم و صمیمی Cocktail Bar and Lounge استراحت کنند.

طبق نظرخواهی‌ها، هتل آمورگوس بوتیک یکی از بهترین بخشهای شهر لارناکا و بسیار مورد پسند زوجها ارزیابی شده است!

ضمناً این هتل شیک و مدرن، پارکینگ اختصاصی رایگان به مسافران ارائه می‌دهد.

2. هتل لوردوس بیچ (Lordos Beach Hotel)

 

لیستی از بهترین هتل‌های لوردوس بیچ

هتل و آبگرم چهار ستاره لوردوس واقع در یکی از ساحلهای اختصاصی خلیج لارناکا، دارای اتاقهای بالکن‌دار با نمای جانبی از دریای مدیترانه است.

اتاقهای آن همگی دارای سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون هستند. البته بعضی از آنها، باغ اختصاصی و یک سرسره چوبی دارند که به وانهای آب گرم منتهی می‌شوند و برخی نیز دارای یخچال کوچک هستند که می توان آن را در صورت نبود، سفارش داد.

این هتل خدماتی مانند ماساژهای آرامش بخش و انواع ورزشهای آبی از جمله غواصی، موج سواری و اسکی روی آب را ارائه می‌دهد و علاوه بر اینترنت بی‌سیم (WiFi) رایگان در بوفه و لابی، دارای استخرهای روباز و سرپوشیده، زمین تنیس و باشگاه کودکان است؛ میهمانان می‌توانند از غذاهای سنتی قبرس، غذاهای مدیترانه‌ای و غذاهای بین‌المللی در هر دو رستوران هتل لذت ببرید. هتل لوردوس همچنین دارای سه بوفه است که انواع نوشیدنی از جمله کوکتلهای جالبی را سرو می‌کنند.

در ضمن، از هتل تا مرکز شهر لارناکا با وسیله پانزده دقیقه راه است: جایی که میهمانان می‌توانند از «قلعه لارناکا» و «ویرانه‌های کیتیوم باستان» دیدن کنند.

کشور سنگاپور

 

خلیج مارینا

 

هتل مارینا بِی سندز (Marina Bay Sands Hotel)

 

لیستی از بهترین هتل‌های مارینا بی سندز

این هتل بسیار مجلل و مشهور بر فراز خلیج مارینا، دارای بزرگترین استخر بدون مرز پشی بامی دنیا، بیست عدد رستوران، یک کازینو در سطح جهانی، اینترنت بی‌سیم (WiFi) رایگان و دسترسی مستقیم به مرکز خرید اصلی سنگاپور و موزه ArtScience با نمایشگاه دائمی Future World است.

اتاقهای آن همگی مفروش بوده و با لوازمی از جنس چوب تیره به سبک معاصر چیدمان شده‌اند. همچنین دارای پنجره های بزرگ کف‌به‌سقف با نمایی وسیع از آسمان، حمام اختصاصی شامل دوش و لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون کابلی با صفحه تخت، یک کتری برقی با چای ویژه Grand Jasmine و دمپایی هستند.

هتل مارینا در ایستگاه Bayfront MRT واقع شده و تنها چند قدم با «منطقه شلوغ تجاری مرکز» فاصله دارد؛ باغهای کنار خلیج که از طریق یک پل به هم متصل می‌شوند، در 950 متری هتل و 2.1 کیلومتری «سد مارینا» هستند و «میدان مارینا» و «منطقه پیاده‌روی Millenia» در 1.4 کیلومتری آن قرار گرفته‌اند. «فرودگاه چَنگی سنگاپور» نیز 20.2 کیلومتر با هتل فاصله دارد.

میهمانان می‌توانند برای مبادله ارز خود، هماهنگی انواع تور و تحویل چمدانهایشان، به پذیرش بیست و چهار ساعته هتل مراجعه کنند؛ و نیز از مناظر خیره کننده پایین دست استخر بدون مرز و یا ماساژهای آرامش بخش در Banyan Tree Spa با شهرت جهانی لذت ببرند. در ضمن، کارکنان این هتل به زبانهای انگلیسی و ماندارین تسلط دارند.

هتل مارینا یک انتخاب عالی برای مسافران علاقه‌مند به چشم اندازهای آسمان، باغهای گیاه شناسی و مسافرتهای شهری بوده و برای خرید نیز بسیار مناسب است، چراکه انواع برندهای مطرح در اطراف آن به چشم می‌خورند.

طبق یک نظرسنجی اختصاصی، هتل مارینا یکی از بهترین و به صرفه‌ترین بخشهای منطقه خود بوده و بسیار مورد پسند زوجها ارزیابی شده است!

 

برچسب ها

ثبت نظر

*
*